Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16021 til 16040 af 45492
-
Spørgeskema omkring voldtægt
ForumindlægHer er et lille spørgeskema omkrig voldtægt, det er helt anonymt. (Hvis du er under 18 skal du bare trykke på svarmuligheden 18-24) Tak på forhånd Mvh. Adam. https://da.surveymonkey.com/r/PBGJ8WP -
pH-spring
ForumindlægHvorfor er det, at når man titrerer en meget svag syre med en stærk base, at pH-springet bliver så lille, at man næsten ikke kan se det? -
Vandløbsforurening
ForumindlægKan jeg få en lille forklaring af vedhæftede figur,da jeg er gået glip af modulet,hvor figuren bliver gennemgået.. -
Homogen anden ordens differentialligning
ForumindlægHej Opgaven er vedhæftet som et billede. a) er lavet men kan ikke helt huske, hvordan man starter med b). En lille hint måske? på forhånd tak! -
Svar Svar Svar
ForumindlægDet store kvadrat har sidenlængden 10cm. Det lille kvadrat har sidelængden 5cm afstanden a=1cm. find afstanden b. ??? -
Læs mit digt (:
ForumindlægHej læs mit digt (: Det er en fiktionelle historie om en pige der bliver misbrugt af en mand. Jeg tager imod kritik og rettelse af stavefejl og kommafejl! “Historien om lille Bitte” Åben mund koncentreret i et sammenkrøllet ansigt Koncentreret om noget så simpelt som at komme i gang Hænder på en... -
Filosofisk Essay
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle skrive et filosofisk essay, der tager udgangspunkt i de - filosofiske -tanker man gør sig før man sover. Derved er jeg således frit stillet til at skrive et filosofisk essay, om faktisk talt lige det jeg har lyst til, så længe det bærer oversk... -
Diffenrentialligning
Forumindlæg(*) y'+y=2*e^xa) Gør rede for, at enhver af funktionernefc(x)=c*e^-x+e^xhvor c er et tal, er løsning til differentialligningen (*).(ved fc(x) er c'et sænket..)b) For en bestemt værdi af c går grafen for fc gennem punktet P(-2,15).Beregn denne værdi af c.c) Nogle løsninger til differential... -
titrerkurve - aflæsning
ForumindlægVi har titreret phosphorsyre med NaOH .. ud af "x-aksen" har vi volumen af NaOH. Vi har følgende 3 reaktioner: H3PO4 + OH- ---> H2PO4- + H2O H2PO4- + OH- ---> HPO42- + H2O HPO42- + OH- ---> PO43- Hvilket stykke på titrerkurven svarer til det første reaktion... -
Amerikanske præsidentvalg
ForumindlægHej. Lige fået problemformuleringen til min srp (Samf-engelsk). Jeg skal indrrage forskellige teorier om vælger - og partiadfærd. Jeg kender til Downs model og Molins model. Molins model er ikke aktuel da den passer til de skandinaviske systemer. Derfor vil jeg høre om nogen kender til andre mode... -
mundtlig dansk (gym.)
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk årsprøve 2g. har jeg lige fundet ud af. Jeg har så nogle spørgsmål. Er det sådan at man får en ukendt tekst? Skal man bare analysre og fortolke den? Og derefter perspektivere til tekster man har haft i undervisninger og de perioder som berører teksten?Hvordan kan jeg ... -
Psykologi
Forumindlæghejsa..hvordan øver man sig til en mundtlig psykologi eksamen?Jeg har det på mellem niveau, og jeg skal snart til eksamen...men hvordan øver jeg mig til det???Er der nogen der har nogle gode råd??Og er der nogen derude, der har været til psy eksamen, og som kan give mig nogle gode råd omkring det... -
The catcher in the rye
ForumindlægHey!Jeg kan huske, at der var en som nævnte, at han skrev SSO i engelsk om "The catcher in the rye".Her er noget, hvis du ikk allerede har det! 1. A essay on "The Catcher in The Rye" A character Review of Holden and ageneral overview of the book. Written in englishThr... -
Komplekse funktioner
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig udtrykene:En kompleks funktion af kompleks variabel og en kompleks fuktion af reel variabel. -
dækningsbidrag
ForumindlægHej, skal udregne dækningsgraden, i denne formel skal jge anvende "dækningsbidraget" jeg har fået givet en årsrapport, hvori resultatopgørelsen er udarbejdet som funktionsopdelt, derved kan jeg ikke se hvad de variable og kapacitetsomkostninger/faste omkostninger er. Hvordan k... -
Stil
ForumindlægJeg tænkte på, hvad i andre gjorde inden i skulle op i dansk skriftlig, for der er der ikke rigtig noget man kan læse på, foruden at se på ens noter, hvis man sku have glemt, hvordan man skriver stil:-) Men man kan da ikke rigtig forberede sig. Skal op på mandag, og ved ikke rigtig om der er noge... -
SRP KRISE!!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har ramt srp krisen. Vi starter opgave skrivningen d.7/12, og mit emne er stadig uhyggelig bredt. Jeg skriver i historie og samfundsfag med international politik som det overordede emne. Jeg vil gerne skrive om EU og hvordan organisationen markerer sig på den internation... -
SSO i tysk
ForumindlægHej, jeg har næsten besluttet at skrive 3.g's opgave i tysk, men jeg er meget i tvivl om hvilken/hvilke tekst/tekster, som jeg kan bruge/er gode. Hvis der er nogle, som har nogle ideer/erfaringer, som de vil videregive, modtager jeg dem meget gerne! -
Engelsk fremlæggelse....
ForumindlægJeg har fået til opgave, at fremlægge i 10 min. i vores time på mandag. Jeg har valgt, at fremlægge om Bush jr. og regnede først med, at jeg ville fremlægge nogle af de udsagn fahrentheit 9/11 kom med. Men jeg synes alligevel der er for meget propaganda over 9/11.Så jeg ville lige høre, hvad I sy... -
Boganalyse
Forumindlæger der nogen der kan fortælle hvordan man laver en boganalyse?
