Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 16041 til 16060 af 104934
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvor meget fravær synes I er acceptabelt?
  • Strålende SSO om Republikken!

    Forumindlæg
    Ave, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ
  • Kommentere synspunkter

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal kommentere en 'artikel' om en som fortæller sine politiske holdninger og argumenterer for, at 16-årige skal have valgret. Hvordan præcis kommenterer man synspunkter, og hvordan starter man?
  • effektforbrug

    Forumindlæg
    hej der står i min opg at en pc har et effektforbrug på 250 W a. hvor meget elektriske energi bruger den på 12 timer 250*360000=90000000 ---------------------= 7500000 12
  • Præpositioner

    Forumindlæg
    Under operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun...
  • Emil Aarestrup "Paa Sneen"

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ...
  • Tegnsætning i boganmeldelse til i morgen

    Forumindlæg
    hej... er der måske nogen der gider at kigge på tegnsætningen i min boganmeldelse? jeg vil helst aflevere den i morgen, den er på ca. 1 side. Hilsen Rudim:)
  • I er alle kloge

    Forumindlæg
    --||--
  • Hvordan kom hitler til magten? haster

    Forumindlæg
    hej er der evt. nogen af jer der ved og vil fortælle mig hvilken midler hitler og nazisterme brugte for at komme til magten??
  • Pest

    Forumindlæg
    Står og er i gang med en vigtig historieopgave og mangler hjælp til nogle spørgsmål, er der nogen søde mennesker der vil hjælpe mig lidt på vej? :-) Hvad var samfundets syn på pesten?? og hvilke konsekvenser havde pesten på samfundet i middelalderen??
  • Hvad gør jeg?

    Forumindlæg
    Hey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb.
  • SSO- Armenierne

    Forumindlæg
    Hej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe.
  • parabel med en konstant

    Forumindlæg
    Hej.........jeg har et fået et spørgsmål, jeg ikke selv kan regne ud......håber I kan hjælpe ;) parabel med en konstant på -0,465 og skæringer af X-aksen i punkterne 29,99 og 16,79 Mvh Thomas
  • Kan jeg dumpe mundt. spansk med vilje?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder i den situtation at jeg har fået 00/00 i begge årskaraktere i spansk. Jeg er kort sagt uduelig til det. Så jeg ville egentlig høre om i morgen når jeg skal til mundt. eksamen i spansk, kan vælge at gå ind og sige at jeg ikke vil gennemføre eskaminationen og derved få -3 og ikke sk...
  • Sproligt fag, historie metoder?

    Forumindlæg
    Jeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s?
  • udtale

    Forumindlæg
    Nogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (:
  • Hjælp til synopsis!!!

    Forumindlæg
    Har fået en AT-synopsis hvor jeg skal krydse fagene: Tysk/Naturgeografi eller Tysk/Biologi. Med overemnet "Madkultur". Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive om?
  • Hjælp til hvad jeg skal skrive om i min synops?

    Forumindlæg
    Har fået en AT-synopsis hvor jeg skal krydse fagene: Tysk/Naturgeografi eller Tysk/Biologi. Med overemnet "Madkultur". Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive om?
  • Meine Zukunft

    Forumindlæg
    Hej folkens Ville høre om der var nogle derude som er gode til tysk der vil rette min tyske stil. Den er ikke ret lang, den fylder ca. en halv side. Mvh. Niklas :)
  • 1 MEGET KORTE SÆTNINGER

    Forumindlæg
    en der lige hurtig vil rette disse to sætninger?(Dasnk-Tysk)Dansk:13) Men byggeentreprenøren var blevet tilfredsTysk:13) Aber BYGGEENTREPRENØREN(hvordan skriver man det? - på tysk) war zufrieden geworden.