Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 16041 til 16060 af 104934
-
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt? -
Strålende SSO om Republikken!
ForumindlægAve, Quirites! Jeg skal bruge en historienørd til at læse første halvdel af min aldeles glimrende SSO om politiske, organisatoriske og økonomiske forhold i den sene republik. Jeg fik 13 for opgaven sidste år, så det skal være én med forstand på sagerne ;-) Pro Res Publicæ -
Kommentere synspunkter
ForumindlægHej, jeg skal kommentere en 'artikel' om en som fortæller sine politiske holdninger og argumenterer for, at 16-årige skal have valgret. Hvordan præcis kommenterer man synspunkter, og hvordan starter man? -
effektforbrug
Forumindlæghej der står i min opg at en pc har et effektforbrug på 250 W a. hvor meget elektriske energi bruger den på 12 timer 250*360000=90000000 ---------------------= 7500000 12 -
Præpositioner
ForumindlægUnder operationen arbejder lægerne hurtigt. Durch die Operation arbeiten die Ärzte schnell. Han går ind i huset. Er geht in das Haus. Katten ligger på bilens motorhjelm. Die Katze liegt auf der Motorhaube des Autos. Edderkopperne sidder under loftet. Die Spinnen sitzen unter der Decke. Hun... -
Emil Aarestrup "Paa Sneen"
ForumindlægHejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ... -
Tegnsætning i boganmeldelse til i morgen
Forumindlæghej... er der måske nogen der gider at kigge på tegnsætningen i min boganmeldelse? jeg vil helst aflevere den i morgen, den er på ca. 1 side. Hilsen Rudim:) -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Hvordan kom hitler til magten? haster
Forumindlæghej er der evt. nogen af jer der ved og vil fortælle mig hvilken midler hitler og nazisterme brugte for at komme til magten?? -
Pest
ForumindlægStår og er i gang med en vigtig historieopgave og mangler hjælp til nogle spørgsmål, er der nogen søde mennesker der vil hjælpe mig lidt på vej? :-) Hvad var samfundets syn på pesten?? og hvilke konsekvenser havde pesten på samfundet i middelalderen?? -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHey jeg har et snit på 5,2 uden bonussen på 1,08. Jeg er interesseret i politik, historie,sprog og kultur. Ved i hvilken uddannelse jeg skal søge ind på? Jeg skal desuden supplere matematik på B-niveau i et halvårligt forløb. -
SSO- Armenierne
ForumindlægHej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe. -
parabel med en konstant
ForumindlægHej.........jeg har et fået et spørgsmål, jeg ikke selv kan regne ud......håber I kan hjælpe ;) parabel med en konstant på -0,465 og skæringer af X-aksen i punkterne 29,99 og 16,79 Mvh Thomas -
Kan jeg dumpe mundt. spansk med vilje?
ForumindlægHej, jeg sidder i den situtation at jeg har fået 00/00 i begge årskaraktere i spansk. Jeg er kort sagt uduelig til det. Så jeg ville egentlig høre om i morgen når jeg skal til mundt. eksamen i spansk, kan vælge at gå ind og sige at jeg ikke vil gennemføre eskaminationen og derved få -3 og ikke sk... -
Sproligt fag, historie metoder?
ForumindlægJeg har i min indledning, skrevet hvordan man bruger analyse metoder i historie og tysk. Men skal man også skrive om det er humanistisk, naturvidenskabeligt og samfundsfvidenskabeligt og det i indledning eller? Hvis ja, hvad er det så i tysk og historie :s? -
udtale
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, eller et program man kan downloade noget, hvor man skriver et tysk ord, og udtaler den ordet?? Har virkelig svært ved at udtale tysk.. så det kunne være perfekt (: -
Hjælp til synopsis!!!
ForumindlægHar fået en AT-synopsis hvor jeg skal krydse fagene: Tysk/Naturgeografi eller Tysk/Biologi. Med overemnet "Madkultur". Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive om? -
Hjælp til hvad jeg skal skrive om i min synops?
ForumindlægHar fået en AT-synopsis hvor jeg skal krydse fagene: Tysk/Naturgeografi eller Tysk/Biologi. Med overemnet "Madkultur". Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan skrive om? -
Meine Zukunft
ForumindlægHej folkens Ville høre om der var nogle derude som er gode til tysk der vil rette min tyske stil. Den er ikke ret lang, den fylder ca. en halv side. Mvh. Niklas :) -
1 MEGET KORTE SÆTNINGER
Forumindlægen der lige hurtig vil rette disse to sætninger?(Dasnk-Tysk)Dansk:13) Men byggeentreprenøren var blevet tilfredsTysk:13) Aber BYGGEENTREPRENØREN(hvordan skriver man det? - på tysk) war zufrieden geworden.
