Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16081 til 16100 af 102572
-
Afledte funktioner
ForumindlægJeg er i gang med at finde de afledte funktioner, og WordMat har defineret dette til at være som nedenstående. Jeg skal finde det sted hvor tangenterne for de to funktioner har samme hældning. Men jeg synes det virker forkert. Skal hele beregningen med? Er det ikke blot det som jeg har markedet m... -
Korrekt engelsk?
ForumindlægDet ville være en STORE glæde hvis der var en der ville rette disse sætninger:-)(Korrekte sætninger, og de steder der står med STORT, på dansk, betyder at jeg ikke kunne oversætte det) 1) Mr. Elliot(Jackie, father) - striker:Billy and his father don't have a good relationship at all.And speci... -
Spørgsmål om VUC - please hjælp, ekstremt vigtigt.
ForumindlægHej allesammen, jeg vil gerne ind på medicinstudiet, men jeg regner med at mit gennemsnit vil ende med at ligge på ca 9 på den gamle skala.. og det vil så falde på den nye. Jeg har så hørt at man kan forbedre sit snit gennem ½-års VUC, hvis man ikke afslutter sin studentereksamen(Hvilket jeg ne... -
XxX
ForumindlægJeg skal have hjælp til min matematik aflevering -
Tekster?
ForumindlægHej alle sammen!Jeg skal snart op til eksamen i tysk..det er ikke lige min stærke side.Jeg tønkte på, om der er nogen som ligger inde med nolge noter/guldkorn til nogle af disse tekster:Eichendorf: 'Taugenichts'Kaschnitz: 'Popp und Mingel'Lenz: 'Der 6. Geburtstag'Rodrian:... -
Årsprøve!
ForumindlægHejJeg skal op til 1.g skriflig årsprøve i matematik i næste uge. Ville derfor lige høre, om der er nogle, som har nogle gode råd angående, hvordan man forbereder sig bedst?? På forhånd tak -
Terminsprøve
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve her på tirsdag, men jeg er endnu ikke forberedet på prøven, da jeg ikke ved hvad jeg skal forbedre mig på. Det ville være dejligt, hvis der nogle der gad at fortælle mig, hvad vi skal op i dansk og matematik. -
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
Hvordan får man 00 til mat B mundtlig?
ForumindlægHej, Jeg har lige kigget på en vejledning til pointfordeling ved den skriftlige matematik b prøve, og jeg ligger vist lige på vippen mellem 4 og 7. Er der nogen der ved rimelig konkret hvad der egentlig skal til, for at få 00 til den mundtlige prøve? Jeg mener f.eks. at det var nærmest umuligt at... -
Faseovergang
ForumindlægOpgaven er vedhæftet, Brugbar info: Heat of fusion, water = 334 J/g Specific heat of ice = 250 J/kg · K Specific heat of, water = 4.18 J/K · ºC Is-densitet = 917 kg/m2 Vand-densitet = 999.99 kg/m3 Jeg har udregnet Area of circle: Alake = 3141592.7 m2 Vis = 1570... -
Gælder vægtningen?
ForumindlægHej alle Jeg står i den uheldige situation at jeg er kommet op i mundtlig matematik... Det er bestemt ikke lige det som jeg ville op i hvis jeg selv kunne bestemme, men sådan er livet nu engang. Mit spørgsmål er så om hvad for en karakter som jeg minimum skal have for at bestå selve fag... -
Lektiehjælp i datalogi
ForumindlægHej!Jeg har 5-års universitets uddannelse i matematik. Jeg tilbyder hjælp i løsning af opgaver i datalogi (C++) -
Hjælp til valg af fag
ForumindlægHej :) Jeg drømmer om at komme ind på medicin, når jeg engang bliver færdig med gymnasiet (HF). Jeg har lige afsluttet matematik på C niveau med et 10 tal mundtligt og skriftligt. Jeg vil gerne hæve det op på B niveau, men er usikker på om det vil blive for meget pres da, jeg har 4 andre fag jeg... -
vedaer og upanishader
ForumindlægHej folkens jeg skal op til religions eksamen imorgen og vil være sikker på disse ting: ' hinduismen, de har upanishaderne og vedaerne, det er nogen hellige skrifter de har , men hvad er forskellen for disse ? -
Trigonometri
ForumindlægHvodan løser man vedhæftede opg 8 a ? Altså den argumenterede del, hvor man skal gøre rede for , at vinkel C er 43 grader. -
Hjælp til rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHer er mit forsøg på oversættelsen- jeg kunne meget godt tænke mig, hvis nogen gad at rette den.Obesity has become one of the western world’s largest health problems not at least in the USA. Who is to blame for, that we are getting oversized? That is up to an American judge to decide; because of ... -
Mundtlig eksamen - hvor lang tid
ForumindlægHej! Hvor lang tid har man til forberedelse og eksamination i 3-årigt højniveau i matematik på gymnasiet? I tvivl om det er 30 min. eller 24 min.? -
studievalg, MAT B??
ForumindlægHej alle ;-) Jeg skal snart vælge studieretning... Jeg har denne retning: VØ A, AF A, SAMF C, ENG A samt MAT C...... det som er et problem er, at jeg enten kan vælge at opløfte MAT på B, eller bare beholde det på C.. Jeg er ok til mat, men det er ikke lige min stærke side... Jeg ønsker at jeg... -
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
Naturfag -/+ eksamen
ForumindlægHejIdet den skriftlige eksamen i naturfag er obligatorisk, vil det så dermed sige at man slipper for en mundtlig eksamen?? Håber der er nogen som har et svar:-)
