Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 16161 til 16180 af 34369
-
Kinetisk vindenergi
ForumindlægHejsa Jeg sad og undrede mig over, hvodan man fandt den kinetiske energi fra vinden. Ellere rettere sagt, hvordan skal man finde massen af vinden? Jeg ved, at vindens massefylde er cirka 1.2 kg/m^3. Men hvordan finder jeg ud af, hvor meget vind der er (hvor stort rumfanget er)? -
Kildekritik
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at skrive SRP, og skal udføre en kildekritisk undersøgelse i analysedelen. Jeg er dog virkelig ræd, idet jeg ikke kan huske hvordan man lavede en meget grundig kildekritisk undersøgelse? Men jeg ved dog, at der nærmest er en opskrift man kan følge slavisk. Er der d... -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
hvad sker der? SRP ikke afleveret/dumpet
ForumindlægHej alle. Jeg har nu søgt det meste af nettet rundt og læst samtlige tråde igennem herinde for at finde svar. Dog synes jeg ikke at kunne finde frem til ét præcist svar, da det virker som om at alle har "hørt" noget forskelligt. Derudover er de fleste tråde, jeg kunne finde, fra 2008 el... -
SRP
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper SRP, skal man virkligt gå 3.g om, selvom en ens gennemsnit (med dumpet srp) er bestået?? -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til... -
Hjælp!
ForumindlægHej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx? -
MATEMATIK
ForumindlægKan nogen hjælpe med følgende opgave? Tak på forhånd :) -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
proportionalitet
Forumindlæghej alle sammene jeg sidder her med 3 spørgsmåler som er ligger i vedhæfte som billeder. -
ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi
ForumindlægHej Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse. Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv. Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for m... -
Angiv kvartilsættet
ForumindlægAngiv kvartilsættet ud fra et stolpediagram over et observationssæt. Hvad er den mest flabede måde at angive svaret på den opgave? Jo færre mellemregninger jo bedre -
Reducere?
ForumindlægHej Jeg har et problem til prøver og eksamen i skr. mat. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at reducere/forkorte. Er der en bestem form for regel, som gælder hver gang? Jeg har prøvet at regne mange opgaver, men ingen af dem var rigtig. Tak på forhånd! -
Bevægelse i jordens tyngdefelt
Forumindlæg"Bevægelse i jordens tyngdefelt (nær jordoverfladen, som eksempel)" Hvad ville i komme ind på til den mundtlige eksamen så det er godt og simpelt? Jeg har noget med det frie fald, men det virker måske lidt for simpelt. Jorden tyngdefelt, er det bare der hvor tyngdekraft har en virkning?
