Resultater: 16201 til 16220 af 436512
  • diff.ligninger

    Forumindlæg
    Nogle, som gerne vil hjælpe med denne opgave?
  • Løsning af ligning uden lommeregner..

    Forumindlæg
    Godaften. Jeg vil meget gerne vide og lære hvordan man løser følgende ligning uden lommeregner: f(x) = 35,482*e^-0,628 På forhånd tak.
  • Idéer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål til jer: Hvordan kan Politiken tjene flere penge på hjemmesiden ibyen.dk ? Kom med gode idéer
  • formelenhed

    Forumindlæg
    Hej Har læst lidt om hvad en formelenhed er, men det står stadigt uklart for mig. er det, fx Ca2+ Cl- eller CaCl? hedder de opløftet tal ionradier/pm eller oxidationstal?
  • Areal

    Forumindlæg
    Heej alle sammen, nogen der kan finde ud af det her? Start med at illustrere arealet som afgrænses af x=-2, x=5, x-aksen samt funktionen . Udregn derefter arealet. ... På forhånd tak :-).
  • Kildemateriale

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til at skrive SRP. Mine fag er historie og samfundsfag og skriver om krakket på wall street og nutidens finanskrise. jeg har lige har været til vejledning og fik af vide at mine historie kilder ikke var gode nok. Ville derfor høre om der var nogle der kunne give mig nogle r...
  • Hvor mange procent?

    Forumindlæg
    Hej, lige en lille opgave, jeg ikke kan knække. På Solby Gymnasium har man undersøgt, hvor lang tid eleverne bruger på deres lektier. Resultatet blev: Timer pr. uge: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 __________________ Antal elever: 20, 58, 62, 105, 85, 23, 12, 5 Hvor man...
  • Det parasympatiske og sympastiske opbygning?

    Forumindlæg
    Hej allesammen ! :) Jeg skal skrive en rapport hvor jeg skal skrive om det parasympatiske og sympatiske nervesystems opbygnig nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak! :) Phillip
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe med at lave en god problemformulering?? Enmet er i fagene dansk og psykologi ... og handler om hvordan kvinder bliver draget til en fitness reklame. Hvad kan hovedspørgsmålet være?
  • Reklamer (metoder?)

    Forumindlæg
    Hej Jeg har om Reklame Kampagner omkring Sundhed Jeg er i tvivl om hvilke metoder jeg kan bruge indenfor Dansk og samfundsfag
  • En lille opgave :-)

    Forumindlæg
    Hey guys :) En købmand sælger en vare for 147 kr. incl. moms. Han tjener 20 kr. på varen og momsen er 25% Hvad er hans indkøbspris? Er resultat ikke 127 kr. ? :-) Håber på lidt hjælp :-) Tak på forhånd!
  • SRP - velfærd

    Forumindlæg
    nogen der ved hvad der er bedst at læse/se hvis man skal skrive om velfærdens udfordringer?
  • Ligning med to ubekendte. (;

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan skal jeg regne det er ud? x + 2y = 5 og 11x + 6y =3 Vær venlig og vise, hvordan I gør. (: Dét vil jeg sætte stor pris på. På forhånd tak. xx Bella
  • rumfang

    Forumindlæg
    hej hvor mange mm regner det, når der på 5 m2 falder 20 liter vand ??????????????? tak
  • Blækregning Min Lære Selv Har Lavet!!;)

    Forumindlæg
    Prisen for 5 par sko minus 200 kr., er den samme som prisen på 3 par sko plus 200 kr. Hvad koster 1 par sko?? Håber at i kunne forstå opgaven, for det ku' jeg ikke!!:'-(
  • At isolere r! Help

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil hjælpe med at isolere r i dette stykke? :-) 1000 = 3/4*pi*r^3 :-) Tak på forhånd!
  • At lyve for sig selv og overfor for andre

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal få fat på nogle meninger af andre mennesker, og derfor har jeg valgt at spørge Jer i studieportalen, om hvad I mener, konsekvenser er, når man lyver for sig selv og overfor for andre. På forhånd tak. Det skal bruges i klassen i morgen, 100% anonymt!
  • Haster - engelsk hjælp

    Forumindlæg
    Hej - jeg har en aflevering som meget snart skal afleveres. Jeg er ikke ligefrem nogen haj til engelsk ( men jeg vil rigtig rigtig gerne have mine aller væreste fejl market/fjernet - så jeg har mulighed for at forbedre min karakter. Det drejer sig om en engelsk aflevering på 1,5 side :)... Nog...
  • Neutrinoer fra Solen

    Forumindlæg
    Hejsa. :) Jeg er lige midt i en opgave, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op. Opgavens navn: Neutrinoer fra Solen. Opgaven lyder: "Den eneste kilde til direkte oplysninger om Solens energiproduktion er de neutrinoer, som udsendes ved nogle af kernereaktionerne i Solens indre. Det ...
  • Hvordan finde man....

    Forumindlæg
    Hej kig i pdf :) hvordan finder jeg vinkel CAB ?