Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16201 til 16220 af 170365
-
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
analyse og fortolkning af romanen get a life vita andersen
Forumindlægfortolkning og analyse af romanen get a life vita andersen,,,det haster plz -
Bestemme konstant a således at l er vinkelret på m
ForumindlægHej. Jeg sidder med min matematikaflevering og har problemer med en opgave. I eksamensopgaver i matematik matematisk linje 2-årigt forløb til b-niveau, sproglig linje højt niveau 1998, hedder opgaven 3.033 Opgaveformulering: "I et koordinatsystem er en linje l bestemt ved ligningen x+3y-100... -
Forskellen mellem UV-a, UV-b og UV-c.
Forumindlæghvad er forskellen på UV-a, Uv-b og UV -c -
har jeg beseåt B og C når jeg har haft A og dumpet??
Forumindlæghejsa i HTX startede jeg i første år med matematik på C, andet År på B og sidste år på A, men jeg dumpede så A. Har jeg så os dumpet B og C eller hvordan fungere det egentlig? -
Retvinklet trekant, kender vinkel a og hypotenusen, bestem alle andre sider og vinkler
ForumindlægI know, det er total børne lærdom, men jeg skal lige skubbes igang bare til at finde en af vinklerne.. For her sidder jeg med min dyre TI-89'er og kan ikke huske hvordan man man finder en side ved hjælp af sinus. Jeg kender vinkel A som er 40, og hypotenusen som er 1, samt jeg ved at den er r... -
Matematik DUMPER JEG??
ForumindlægHej folkens - jeg har pt et snit på 8 i eksamenskarakter. Men jeg er utrolig bange for at matematik trækker mig ned. Jeg skal nemlig ind på mit drømmestudie.. Jeg har storset fået 7 og opad i alle fag udover matematik. Der fik jeg 4-4 men er utrolig elendig til det. Hvad kan mit snit blive hvis j... -
Opgave 6006 c i vejl. eks. opg. Mat A
ForumindlægJeg skal svare på 6006 i vejledende eksamensopgaver i matematik A Jeg har lavet opgave a og b. a har jeg fået til U(x,h) = 8xh+6x^2 b har jeg fået til h = 25/2x - 3x/4 Hvordan laver jeg c ???? Opgaven lyder: En kasse med kvadratisk bund med sidelængden x, målt i cm, og højden h, ... -
Hjælp til valg af SRP emner/fag.
ForumindlægJeg skal allerede på tirsdag angive mine to fag til mit studieretningsprojekt (SRP). Jeg går på STX, og har studieretningen (Samfundsfag A, Matematik A). Det vil sige et af mine fag skal være Samfundsfag eller matematik. Men jeg tror jeg vælger samfundsfag over matematik (Jeg er lort til matemati... -
Jeg har eksame i morgen i dansk D og skal bruge lidt hjælp på hvad der er vigtigst at få lært
ForumindlægJamen som der står i overskriften vil jeg egentlig bare gerne vide hvad det er jeg skal kunne mest til eksamen. Alt er hjælpsom -
Kan jeg blive student selvom jeg ikke består SOP eksamen?
ForumindlægHejsa. Hvis jeg får 00 til SOP eksamen betyder det så jeg ikke kan blive student? eller hvad skal der til for at jeg kan -
Er du god til Mat A og har lyst til at tjene nogle penge?
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til mat A , skal op 25/5. Kan du hjælpe mig ? Vil gerne betale for din hjælp. Hilsen Sarah -
Hvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ??
ForumindlægHvad kaldes denne type differentialligning f '(x) = a* f(x) + b ?? Nogen som kan hjælpe PLEEASE -
hurtig hjælp med at bestemme a og b i y=ax +b
Forumindlægmin ligning er sammenhørende værdier af alder og længde for en krokedille jeg har sammenhængen mellem længden L og alderen s. Min ligning er L(s) = as + b b er længden når den bliver født. men hvad er a? -
’Do you wanna know a secret’ af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægHeey .. Pleeaase , vil I ikke hjælpe mig .. Laver dansk synopse , som skal afleveres i morgen d. 26 maj .. Har I læst novellen 'Do you wanna know a secret' ? Og hvad kan jeg fortælle ? (selvfølgelig , hvad den handler om , forfatteren osv.) men noget andet jeg kan fortælle .. Ved I hvad ... -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
Bestem de to værdier af a sådan at g har en vandret vendetangent
Forumindlæghej jeg har fået en opgave som lyder sådan her men ved ikek hvordan jeg skal lave den En funktion g er givet ved forskriften g(x)=1/3 x^3+ax^2+16x+6 Bestem de to værdier af a sådan at g har en vandret vendetangent. -
Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi 2015 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler eksamenssættet A-niveau bioteknologi/Matematik 2015 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. Hvis nogle sidder med besvarelserne som andre kan hente inspiration fra, må de også meget gerne dele. :) evt. henvis til hjemme... -
a)Hvor høj skal kassen være i cm ? b)Hvad er arealet af bunden på...
ForumindlægOpgave 7: Familien hansen lever af at producere kasser. En kunde bestiller en kasse af pap, der skal kunne rumme præcis 54 liter. Den skal være 30 cm bred og 40 cm lang. a)Hvor høj skal kassen være i cm ? ... -
AT: Psykologi C og Dansk A (Emnet: omsorgssvigt) - Under kommunkation
ForumindlægKære studieportal Jeg håber virkelig nogen herinde, som har styr på AT, kan hjælpe mig! Jeg sidder og har nogle spørgsmål vedr. AT, som jeg håber, I kan hjælpe mig med. Årets emne er "kommunikation" og jeg har valgt at arbejde med psykologi C og dansk A med overemnet: omsorgssvigt og ...
