Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 16221 til 16240 af 33566
-
HJÆLP
ForumindlægHej jeg har været igang med en matematik opgave og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre her er stykket 2 gange 2 -
Bestem pladens areal ved hjælp af integralregning
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til en matematik opgave. Jeg har vedhæftet opgaven. Håber i søde mennesker kan hjælpe <3. -
Studieretningsopgave i mat og fysik
Forumindlæghej alle sammen. jeg skal skrive studieretningsopgave i matematik og fysik. nogen der har skrevet som vil dele med mig? jeg vil bare se hvordan det skrives :) -
Ret Linie
ForumindlægHeij Alle sammen ., Sidder med en opgave i matematik,.Har tegnet et ret linie i koordinantsystem., også skal jeg angive ligningen for den rette linie .,hvordan gøre man det ? -
Matemaik A 13 august 2015
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamensættet for matematik A 13 august 2015, som jeg må få? -
Reduser
Forumindlægsidder med en matematik opgave som jeg ikke kan finde ud af , er der nogen der venligst ville hjælpe mig lidt ? reduser:(2ab)² : (3a²b)² . ab svar??? -
Passer denne linje til en revisor uddanelse?
ForumindlægSamfundsvidenskabelige studieretninger: Matematik A - Samfundsfag B Passer den overstående linje egentlig, hvis jeg gerne vil være revisor. Tak på forhånd -
skriftlig mat
Forumindlæger der nogen der kender nogle hjemmesider eller links til matematik A til 1.g årsprøver.... det skal være den uden hjælpemidler... -
Problemregning
ForumindlægSkal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point? -
Isoler y - Hjælp
ForumindlægIsoler y i formlen1 = 1 + 1- - -z x yNr. 1.027 i eksamensopgaver i matematik, hvordan løser jeg den? -
gamle eksamensopg.
Forumindlæghey derude, er der nogen af jer, der kender et link, til alle mulige gamle eksamensopg. i matematik skriftlig ? på forhånd taaak .. -
Reducere
ForumindlægHej jeg skal matematik,, og jeg er meget dårlig til Reducere. Er der nogen der fortælle mig hvordan man regner den her stykke ud... 4ab-12bK=------- 8ac-24b -
Mat A - formler uden hjælpemidler
ForumindlægHej, Er der en derudove som ligger inde med en formelsamling for de formler man skal kunne i matematik på A-niveau uden hjælpemidler? Ville være til stor hjælp :) -
Hjælp til opgave om reulær ottekant
ForumindlægHej er der en venlig sjæl derude, som kunne have lyst til at hjælpe mig med en enkelt opgave i min matematik aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven som en fil. Mange tak på forhånd! -
Vigtige ting til den skriftlige eksamen stx?
ForumindlægHvad er nogle af de vigtigste ting at kunne til den skriftlige eksamen i Matematik A på stx? Her tænker jeg især på del 1, uden hjælpemidler.. -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
2 HF Større skriftlig opgave!!!
ForumindlægHej Er der nogen der har nogle ideer til hvilke emner man kan skrive om i matematik som 2 HF'er? -
Kan man sætte opgaver ind et sted?
ForumindlægKan man sætte opgaver ind et sted? Har nogle kronikker og matematik afleveringer jeg gerne vil dele med andre studerende. -
Beregn højden af den kegleformede skrue!
ForumindlægHej, Jeg er meget i tvivl om en matematik opgave. Det kunne være fedt, hvis nogen kan hjælpe :) Opgaven er vedhæftet forneden. -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag.
