Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16241 til 16260 af 65601
-
Gode kortfilm til 9. klasses eksamen?
ForumindlægJeg mangler nogle gode kortfilm jeg kan snakke om til eksamen i 9. klasse. det eneste krav er at den skal være max 7 min lang. Tak :) -
*Haster* H.C.Andersen dansk eksame
ForumindlægHej Allesammen, jeg har snart eksame i dansk og har et enkelt spørgsmål. Jeg trak overemnet 'identitet, skæbne og eksistens' og har valgt kunsteventyret 'Historien om en moder' af Hans Christian Andersen. Og jeg er også godt igang med at analysere den osv. Men lige pludselig gik d... -
Formler: Fysik eksamen
ForumindlægHej! Sagen er, at jeg skal til NV eksamen i grundforløbet meget snart. Jeg har kort tid til at øve mig. Vi har i grundforløbet haft om en masse formler indenfor "isens smeltevarme", som jeg har skrevet rigtig meget om, men som jeg ikke forstår. Et af formlerne er: DE = m*c* DT Der fi... -
Matematik og fysikformel - sammenhæng
ForumindlægHej. Sidder lige og skal lave en rapport, og den er jeg sådan set færdig med. Men der er et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af. Jeg har 2 formlen, en fra matematik og en fra fysik. Den fra matematik: f(x)=b·ax Den fra fysik: I(x)=I0·e-k·x Det har noget at gøre med halveringst... -
hjælp til matematik opgave rumfang
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave a kan i give en god forklaring? -
Hvad fik I i dansk skriftlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i chok over min skriftlig dansk, hvor jeg normalt får 10 og aldrig under, men i dag har fået 4!! 4!! Det viser sig så at mange i min klasse og på min årgang har fået 4, som også plejer at ligge på 10 og 12. Hvordan er det gået Jer? Hvis snittet er så lavt landsdækkende,... -
Matematik uden hjælpemidler
ForumindlægHej. Følgende opgave i matematik volder mig lidt problemer. Nogle, der kan give mig ledetråde? I nedenstående opgaver skal man ud fra de givne oplysninger bestemme en forskrift for den ekponentielle funktion f. Opg. 10: f(2) = 8 og f(5) = 64 -
Matematik b niveau!!!
ForumindlægHey jeg sidder med min sidste opgave i denne matematik aflevering, og jeg er simpelthen gået i stå, så jeg prøver i et held om at spørge hjælp herinde så der muligvis er en som kan hjælpe mig! Opgaven lyder sådan: Bestem skæringspunkterne mellem de to linjer: x – 3y = -7 og 2x – 3... -
Hjæp til matematik aflevering
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering for til på onsdag, men jeg kan ikke finde ud af opgave 1.2 , 1.3 og jeg ved ikke hvordan jeg skal undsøge opgave 2 Nogle der kan hjæpe, bare med en enkelt opgave? Tak på forhånd!! :D ps. opgaverne ligger vedhæftet som en JPG fil ;) -
Engelsk,Matematik,Dansk
ForumindlægHej det er fordi jeg lige ville spørge jer om i kendte nogen sider hvor man kunne lære,snakke,og lytte til engelsk . Og så ville jeg lige høre om i kendte nogen sider så man kunne blive god til dansk og matematik. Det er fordi så jeg kan blive bedre og få gode karakter. Hilsen G.f -
matematik: 1.g niveau
Forumindlæghej, jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der har lsyt til at hjælpe med denne opgave:Familien Jensens forbrug af fjernvarmevand er på 3100 kWh. Hvor mange m^3 fjernvarme løber der til og fra deres hjem, når fremløbstemperaturen er 50 grader og tilbageløbstemperaturen 20 grader?formlen er: ... -
Matematik på højt niveau!
ForumindlægHej alle derude :) Jeg sidder med denne opgave 232 som jeg slet ikke kan finde ud af. Det er på universitets Niveau så jeg håber der er nogle som kan hjælpe :( Det er opgave (i) og (iii) jeg skal løse... Tusind tak!! -
ren matematik.. hehe
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvad differentiation og differentialkvotienten er? -
Matematik Projekt 2020 HJÆLP
ForumindlægNogle som har lavet C der kunne fortælle mig hvordan de har regnet det ud ved hjælp af dataet fundet fra opg a og b og evtuel vise deres udregning. Det ville været et stort hjælp :)) -
Søger Matematik C formelsamling/noter
ForumindlægJeg vil høre om, der er nogle som har en god formelsamling eller nolge noter til matematik C. -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP EKSAMEN! :'(
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen, og jeg mangler nogle huller omkring nadveren:( er der nogen der ved hvad symbolikken omkring de usyrede brøds fest og påskelammet er? og hvad Jesus tolkning af pagten er? plz håber nogen gider at hjælpe mig lidt på rette vej. -
Naturfag eksamen på HF?
ForumindlægJeg skal om 10 dage op i naturfag i 1.HF, jeg afslutter det i år, men er meget uoplyst om hvordan det foregår til selve eksamen?! -Kan nemlig ikke helt forstå om man trækker enten, biologi, kemi eller geografi, eller om man kommer op i alle fag!?Vil blive meget glad for lidt hjælp:D -
Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey har engelsk eksamen i morgen :) Og jeg ville hertil høre om der er nogle der har nogle gode notater om de litterære perioder, romeo og julie, speaches(gerne med retoriske virkemidler) og poetry med nogle begreber til hva man skal se efter i digte. :) På forhånd tak -
eksamen: Opmærksomhed reder liv
ForumindlægHej. Jeg har tænkt mig at lave en plakat til eksamen i Kom/IT, som skal have noget at gøre med at folk skal være mere opmærksomme i trafikken, IKKE NOGET MED FOLKS HASTIGHEDER. Er der nogen der har nogle idér? -
Hvordan går man til biologi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i biologi på b niveau. (gammel ordning). Er ret lost, da min lærer ikke har været så god. Ville bare lige høre, hvor meget man skal kunne i hovedet, og hvad forventningerne til en egentlig er? Hvordan spørgsmålene lyder, måske er der en der gad lægge et gammel eksamenssp...
