Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 16261 til 16280 af 22746
-
Immigrationens bidrag til DK's økonomi i 1960'erne/1970'erne
ForumindlægJeg skal analysere hvad immigrationen har bidraget til danmarks økonomi i 1960’erne/1970’erne, sammenlignet med i dag. -
fysika
Forumindlægd -
Novelle feedback haster!
ForumindlægHejsa! Jeg har skrevet en novelle, som skal afleveres imorgen. Jeg tænkte lige på om i kunne læse den igennem, og give mig feedback. Det skal være angående sproget, berettermodellen og genren (psykologisk novelle). Med hensyn til berettermodellen, har jeg skrevet, hvor de forskellige dele begynde... -
Hjælp til en boganmeldelse i psykologi :)
ForumindlægHalløjsa Jeg går på HF og har psykologi, jeg skulle lave en boganmeldelse af en selv valgt bog (bare den gåt ind under faget psykologi) Jeg havde helt gklemt at sidste frist er imorgen, da jeg har haft så travlt med at læse op til alle de andre eksamer .... Håber der er nogen der kan hjælpe mig S... -
Andvendelse af DNA
ForumindlægHej. :) Hvilken rolle spiller DNA for liv og hvordan kan man anvende den viden vi har om DNA? Altså DNA er jo vores arvemateriale, så DNA bestemmer hvordan vi ser ud. Jeg vil gerne have et lidt dybere svar, også er jeg ikke sikker på hvordan vi andvender den viden vi har om det? På forhånd tak. :) -
Statskundskab eller Politik og Administration?
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her til juli. Jeg har i det forgangne år prøvet mig ad med jura, men efter 1. semester fandt jeg ud af, at det ikke lige var mig. Det var simpelthen for ensporet og uinteressant. Jeg er nu nået frem til, at jeg ge... -
Kender til EF?
ForumindlægNogen som har prøvet det ? Jeg tænker lidt på at tage et Sprogkursus i udlandet via EF, og derudover få et Arbejde i USA eller Australien, ved nu ikke helt hvor det bliver, men hørte noget med at det ikke var godt at arbejde i udlandet, især udenfor Europa ? -
Opgaver i normalitet
ForumindlægHej, Jeg er stødt på en opgave i normaliteten og har aldrig regnet dette før.. Angiv normaliteten af en opløsning, der er fremstillet ved at opløse 25 mg oxalsyre i 250 µL vand. Hvordan i alverden gribes denne an? -
Funktionsforskrifter.
ForumindlægHej alle. Jeg skal omskrive to tilbud til funktionsforskrifter og derefter indsætte dem i en graf. Jeg har prøvet at google mig frem og mere til, så nu prøver jeg her. De to tilbud hedder følgende: Tilbud 1: 1323,30 Tilbud 2: 1575 -
Rumareal
ForumindlægHej Jeg har målt og beregnet mig frem til 14 kw spildeenergi fra nogle maskiner, hvis jeg vil føre det videre og bruge det som opvarmning af et rum, hvor stort et rum kan jeg så indstallere? -
Alkohol - Hjælp
ForumindlægHejsa Er der nogen, som har lavet et forsøg, hvor man skal lave sukker om til ethanol, kuldioxid og energi ved hjælp af bagegær? -
FNs Sikkerhedsråds Resolution 242
ForumindlægHejsa er der nogle der kan forklare mig hvad Resolution 242 er? skal bruge det til min srp under palæstina og isreal konflikten. -
SSO- Armenierne
ForumindlægHej har brug for hjælp til et spørgsmål som lyder, hvorfor skete det armenske folkedrab? Det haster håber i kan hjælpe. -
Automatisk Vippe?
ForumindlægHej derude Vi er i teknologi igang med et energi-projekt. Her har min gruppe så valgt et vippesystem, hvor vandet løber gennem to baner og får en mølle (der sidder en på hver bane, med hver deres generator) til at dreje rundt og generere en lille smule strøm. Vi stræber os ikke på at lave en ... -
Virus
ForumindlægHej jeg er igang med en aflevering, og mangler kun en opgave, som jeg har svært ved at besvare.. Opgaven omhandler malaria og infektion. Det er opgave 1c) i den vedlagte aflevering. Spørgsmålet lyder: "Giv med udgangspunkt i figur 2, en mulig forklaring på, at det især er mindre børn (2a... -
Statistiske deskriptorer
ForumindlægHej alle på Studieportalen. Jeg har lavet en statistisk undersøgelse om unges valg af uddannelse, som jeg skal bruge til min mundtlig matematikeksamen, hvis emnet bliver trukket. Jeg er ved at skrive om, hvordan man undersøger og beregner deskriptorer, hvorledes jeg er nu startet på mindste- o... -
lave et krydsningskema udrfa en udspaltning
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan man udfra en udsplatning kan lave et krydsningskema? plz har brug for hjælp -
Dårlig givet fysikkarakter -hjælææælp
ForumindlægHej Jeg sidder med ondt i maven grundet nogle dårlige karakterer som jeg fik i faget fysik. Jeg kan aldeles ikke forstår grundet herbag, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at kunne få dem ændret. Jeg har aldeles (meget) styr på fysik og har gennem timerne taget noter til hvert emne. Så få... -
CO2-koncentrationen i vandet
ForumindlægHeej (: Er der nogen som kan hjælpe? Har en del problemer med dette spørgsmål.. Giv en forklaring på, at CO2-koncentrationen er meget lavere i vandet end i bunden. Forklar desuden, hvorfor CO2-koncentrationen er forkellige i de to bundtyper.. Den ene bundtype er; Type B-plante fra sandbund med or... -
Bioligi perfektionist
ForumindlægEr du bioligi perfektionist? og kan hjælpe mig, så skriv endelig..
