Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16341 til 16360 af 22366
-
en sætning
ForumindlægHej Kan man godt sige: "I would have missed you"? -
standardafvigelse
ForumindlægHej. jeg har søgt for at finde ud af, hvordan man finder standardafvigelsen men, jeg kan ikke finde helt ud af det. aner ingen ting er der nogen der kan hjælpe mig ??? og forklar gerne med eksempler. gør det gerne enkelt for mig. Tak på forhånd. -
Bøger på KU 1. Semester medicin
ForumindlægHej! Er der nogen, som ved hvilke bøger jeg skal købe til mit 1. Semester på medicin på KU? Jeg begynder her til februar, og kunne desværre ikke deltage i rusturen, hvor man normalt får info om den slags, fordi jeg stadig arbejdede. Jeg har ikke fået svar fra studievejledningen endnu, så er ... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej allesammen. Der er lige et par sætninger som jeg skulle rette, altså finde grammatiske fejl og skrive hvorfor jeg har rettet det. Håber i kan lige kigge på det, og hjælpe med at rette. Tak på forhånd :-) -
Analyse af billede
ForumindlægHej! Jeg skal finde symboler/analysere et billede af Christian 7. f.eks. den røde farve i hans kappe symbolisere Kærlighed, krig, magt, styrke... mm. Har også fundet ud af symboler for: Guld farven, og den stav han holder... Og hvis der er nogle der kan finde ud af hvem der har malet maler... -
Partikelfysik
ForumindlægJeg har en opgave i partikelfysik, hvor jeg kender det rigtige svar. Jeg har løst opgaven, og fået det rigtige svar, men der er noget argumentation, som jeg ikke helt har fået på plads. Opgaven lyder: Man har siden 1978 fremstillet par af D0 og dens antipartikel ved at lade elektroner og positro... -
De store tals Lov
ForumindlægJeg skal test De store tals Lov på standard-normalfordelingen, som er N(0,1)-fordelingen. Jeg skal gøre det for få observationer og derefter store observationer og se hvad der sker. Dette skal jeg bruge til at redegøre for at De Store tals Lov holder for N(0,1)-fordelingen. -
Thevenin og Norton kredsløb
ForumindlægHej folkens, er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde V_ab i opgaven jeg har vedhæftet. Min lærer siger at det skal give 18 V, men jeg kan ikke få det til at passe.. :-) -
Testsandsynligheden/p-værdien
ForumindlægJeg sidder og skal udregne p-værdien til en opgave. Problemet er at jeg ikke kan finde nogen vejledning til at gøre det på en ti n-spire. Er der nogen der kan forklare mig det, eller hjælpe mig med at finde et sted hvor der er en vejledning? På forhånd tak :) -
Runge-Kutta v. Eulers metode
ForumindlægHej er der nogen af jer der kan fortælle helt konkret, hvad forskellen på Runge-Kutta og Eulers metode er? Hvilken en bliver hyppigst brugt og hvorfor er den ene bedre end den anden? Tak for det! -
Fermats lille sætning
ForumindlægHej Jeg sidder og skal skrive SRP hvor skal redegøre for fermats lille sæning og bevise det men er helt blank er der nogle der måske kunne hjælpe mig?? På forhånd tak -
betragtet masse af Ag-123
Forumindlæghej! jeg har fået den her opgave og har lavet a'eren, men er lidt usikker på hvordan jeg skal gribe b'erne ad? Sølv-isotopen 123Ag er β−-radioaktiv med halveringstid T1/2 = 0.31 sekunder. (a) Opskriv reaktionsligningen for et β−-henfald af Ag-123 og bestem proces... -
orbitaler kemi
ForumindlægJeg er stødt på begreberne "bindende orbital" og "antibindende orbital", men jeg har svært ved at forstå begreberne ift den forklaring af orbitaler som kemi A bogen giver. Fx kan en elektron i en 3s-orbital springe til en 3p-orbital og atomet er så exciteret. Men er dette så d... -
Hjælp til chi i anden
ForumindlægHey, jeg har fået spørgsmålene: Forklar hvad uafhængighed er Forklar hvad en nulhypotese og alternativ hypotese er enten så forstår jeg ikke spørgsmålene, ellers ved jeg det bare ikke. En der kan hælpe mig? -
Syntese af acetylsalicylsyre
ForumindlægHvorfor benytter man eddikesyreanhydrid i stedet for eddikesyre i reaktionen med salicylsyre, men hvorfor reagerer eddikesyre og salicylsyre ikke i nævneværdig grad Og hvorfor benytter man koncentreret svovlsyre som katalysator, nogen der kan forklare mig princippet i det? -
Matematisk sammenhæng mellem ellipse og keglesnit
ForumindlægHej SP. Er der en som kan forklare mig sammenhængen mellem en ellipse og et keglesnit?? -
R^2 - forklaringsgraden
ForumindlægHvad er styrkerne ved forklaringsgraden, for synes kun alle folk ser på svaghederne? -
Fortynding
ForumindlægHvad vil der ske med en ligevægt, som bliver fortyndet? -
Simpel og udvidet tid engelsk
ForumindlægHej alle - jeg har fået en opgave der ser således ud, er lidt i tvivl om hvordan man skal forklare de grammatiske regler: 1: Forklar på dansk hvordan udvidet tid dannes på engelsk. Forklar derefter på dansk brugen af simpel eller udvidet tid i sætningerne a,b,c,d,e og f. a. I do the dishes... -
Udvidet tid eller?
Forumindlæg5.They leave/are leaving the lesson and go/are going to the school cafeteria to eat sausage rolls with ketchup at 9.30 in the morning. The teacher was so happy they invited her to the “Prom” that she eagerly read/was reading the invitation while the class read/were reading their sms&...
