Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16341 til 16360 af 47925
-
3 A-niveaufag?
ForumindlægJeg har hørt at man godt kan have tre højniveaufag, men hvordan?Jeg er kommet ind på Espergærde Gymnasium, og de har et program, så man kan prøve at vælge valgfag. Jeg er kommet ind på nr. 7(Eng A, Samf B, mediefag B), men når jeg kører programmet kan jeg kun få to højniveaufag.Her er linket: htt... -
Syre,Base & Basiske.
ForumindlægHej , jeg skal op i fysik og kemi imorgen, det der 9 klasse. Hvis jeg kommer op i Syre, Base eller det basiske, Hvad skal jeg sige ? .. jeg er helt blank.. ved ikke hvad jeg skal sige ? og hva jegskal starte,med + evt. har i nogle gode ideer, til forsøg ? På forhånd tak :D -
Lægeuddannelse
ForumindlægHej alleJeg går i 3.g og har en drøm om at læse medicin når jeg er færdig. Mit gennemsnit lige nu er på 9,3 så det bliver en spændende kamp.Så er det mit spørgsmål kommer. Hvis jeg f.eks. lander på 9,4, hvilket næppe er nok har jeg så nogen som helst mulighed for at lave det om???? på en eller an... -
Dansk på stx
ForumindlægHej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år? -
RADIOGRAF Kvote 2 -levnedsbeskrivelse HJÆLPPP!!!
ForumindlægKort sagt.. jeg finder nu ud af meget meget sent at jeg vil søge ind på Radiografuddannelsen i år, men fordi jeg ikke har Fysik i det hele taget, og der kræves Fysik på b, har jeg tænkt mig at tage det på enkeltfagskurser, nok om det, altså skal det så gøres under kvote 2.. Og så skal jeg jo søge... -
Hvad skal jeg gøre??? Hjælp mig, please !
ForumindlægJeg er en pige, der kæmper for alt, jeg er meget ambitiøs, kæmper for at få gode karakter, alle ved at jeg KÆMPER FOR MEGET, men jeg bliver tit bedømmet forkert. Idag skulle jeg op til fysik årsprøve, og jeg har fået 4, Jeg har det meget meget dårligt, jeg har grædt hele dagen, har det virkelig d... -
SRP emne
ForumindlægNogle forslag til et emne i SRP - med fagene matematik A og fysik B, når jeg gerne vil have, det til at omhandle noget med arealfunktioner, integralregning og sådan ? -
Systematisk lektiesnyd på hjemmeside
ForumindlægTjek lige det her link. Selvom det ikke handler om studieportalen, mener jeg, at der er alt mulig grund til, at Studieportalen måske skal genoverveje sin opgaveoploading - princippet er trods alt det samme...http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=307589 -
Kemi A eller B?
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogle, som ved, hvor stor forskellen er mellem henholdsvis Fysik og Kemi A- og B-niveau? Da jeg overvejer at vælge linjen Mat A, Fys A, Kemi A. Fortsat god aften. -
Hjælp!!
ForumindlægHej allesammenJeg går i 1.g på HTX. Vi har lige fået et nye oplæg til et teknologiprojekt med temaet "Forsyning". Den har jeg lidt svært ved at komme igang med. For det første da det måske ikke har min interesse og det andet fordi jeg har svært ved at finde et produkt som jeg kunne lav... -
Droppe ud af 1.g grundet sygdom
ForumindlægHej alle Jeg er en 1.g’er på HTX der blev her for 2 måneder siden ramt af nogle alvorlige lungeproblemer der har gjordt at jeg har misset en masse moduler. Jeg har været rimelig umotiveret i gym 1-2 måneder efter vi startede da den linje (student med hest) ikke blev oprettet, og det var sådan set... -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
Efter gymnasiet og dumpet fag
ForumindlægHeej Alle. Jeg går i 3g og dumpede fysik i 2 g Jeg vil gerne rejse den her sommer, da det er længe siden,men også starte på en uddannelse lige efter, da jeg klarer mig godt i alle andre fag. Er der mulighed for at læse et fag op, fra c-b, har nemlig bestået fysik c?? kan det gøres inden sommer?... -
Ny-gammel ordning
Forumindlægefter at have gået 3. år om er jeg blevet lidt forvirret. På min gamle ordning var det sådan at hvis du havde taget f.eks. på A-niveau, så tæller på B og A karakteren med i dit endelige gennemsnit, men har fået at vide at det ikke længere gør det. Nogen mener dog at det stadig gør. Nogen der kan ... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHej, jeg har søgt ind på en uni uddannelse der kræver at man har bestået Matematik B. Jeg har haft Matematik A på HTX som jeg afsluttede sidste år, hvor jeg fik 02, 02 og -3. Ikke særlig imponerende det ved jeg godt, til den skritelige examen gik jeg ind, skrev mit navn og var ude før der var gå... -
Mangler akut hjælp til SRP :(
ForumindlægHej, jeg mangler akut hjælp Jeg skal vælge et emne indenfor dansk A og fysik B (formidlingsopgave) snart Nogen der har nogle ideer eller en gammel srp liggende Det ville være verdens største hjælp -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe... -
SRO
ForumindlægMine studieretningsfag er Samfundsfag A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal snart i gang med SRO og vil høre hvad I skrev om og i hvilke fag, for ved slet ikke hvad jeg skal skrive om. I må også meget gerne komme med nogle gode råd: - hvordan skrev I en god opgave og hvad skal jeg undgå? ;) -
Sprogrejse 2010
ForumindlægHej gutter, Så nærmer sidste eksame sig (på onsdag) og dermed også en afslutning på gymnasiet. Det er med blandet følelser!! Mine forældre har givet mig en tur til malta med STS her i juli måned som en studenter gave, ret fedt. Vi er 3 fra klassen som skal afsted, så det bliver også en form for a... -
Kan jeg hæve snittet så meget?
ForumindlægHej Jeg har brugt hele ferien på at finde ud af hvad jeg vil efter gymnasiet, og er nu kommet til det punkt hvor jeg kan 100% afklare med mig selv at det er medicin jeg brænder for, jeg vil rigtig gerne være læge/speciallæge og ønsker absolut ikke andet. Hvis det skulle gå galt har jeg dog en lil...
