Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16341 til 16360 af 63056
-
engelsk stil - rettelse
ForumindlægHej.Jeg har skrevet en engelsk stil, som jeg gerne ville have en til at læse/gennemrette. Den er IKKE spækket med fejl, så det vil ikke tage så lang tid for en der er rimelig god. Håber nogen vil hjælpe, da det ville være lækkert med et par ekstra øjne.Retter gerne andres hvis nogen skulle have b... -
Layout som i LaTek
ForumindlægSkal skrive 3.g opgave i mat.Har tænkt på at skrive i LaTek i lang tid men må indrømme at jeg regner med at skrive i Word, simpelthen fordi jeg er bange for at det tager for meget tid af selve opgaven og at det skaber tekniske problemer til sidst. Derfor tør jeg ikke tage chancen og skriver i ste... -
et par spørgsmål
ForumindlægDit bud på følgende set ud fra en dansk synsvinkel:1) Hvilke jobs vil blive i DK /Vest-Europa i de kommende år?2) Hvilke arbejdspladser flytter eller må forventes at flytte til de østeuropæiske lande eller til landene i fx. SØ-Asien? -
SSO - formalia
ForumindlægSå er SSO-ugen gået i gang :)Jeg har et par spørgsmål:1) Er det bedst at bruge "jeg", "vi" eller passiv? (evt. et andet alternativ?)2) Er det ikke korrekt, at i matematik må opgaven fylde 25 sider, fordi der ikke står så meget på hver side?Mvh. Sabrina -
er der nogen der ved....?
Forumindlægjeg tænkte på om der var nogen der vidste hvornår disse værker er skrevet...:(mine papirer er desværre forsvundet så)1) Sofokles:Ødipus2) Herodot: "Kong Kroisos" + "Amasis konge af Ægypten"3) Homer: "Odyssein" + "Illiaden"4) Sokrates: "Sokrates´forsvar... -
Den perfekte lærer/vikar...
ForumindlægHej...Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan en lærer eller vikar skal være så han/hun er perfekt...Og er i stødt på sådan en?Malfoy -
Afsæt til essay om internettet!
ForumindlægHjææælp! Jeg skal skrive et essay og jeg har valgt at skrive om internettet. Jeg syntes at essayet skal starte med en oplevelse, f.eks. en reklame jeg har set i fjernsynet som fik mig til at tænke over noget. Jeg har ikke set nogen reklame, men det betyder ikke så meget om det faktisk er noge... -
Arabiske rejsende
ForumindlægHej med jer:-D Min opgave skal afleveres imorgen. er der ikke nogen der vil være så venlige og rette den. Den sidste side er tom, fordi der skal være en litteraturliste og den skal min veninde lave til imorgen. Hvad ville i give i karaktere?? Tak. -
Mennesket/Anatomi på engelsk
ForumindlægHej. Er der nogen som kender en god side, hvor man kan lære om kroppens organer, anatomi, generelt bare om menneske kroppen på engelsk? Fx: nervesystemet, milt, hjertekammer, luftrør, kraveben, bækken, Bugspytkirtel osv. Stoler ikk rigtig på google oversæt :) Håber der er nogle som kan hjæ... -
Konkurrence - skriv et essay
Forumindlæghttp://ivaerksaetter.emu.dk/essay/index.htmlSkriv et essay om "Danmark i det 21. århundrede – Globalisering, innovation, iværksætteri, viden og uddannelse."Vind: en bærbar (en) eller iPod nano (ti).Se desuden de andre deltageres bidrag ved at scrolle ned. Nederst til højre ser du et lin... -
Udregning af liniestykke.
ForumindlægHej folkens.En opgave hedder:"Et skib sejler langs en lige kyststrækning, hvor der er to sømærker A og B. Længden |AB| er 1,25 km. Med et sigteapparat måles vinklerne ved kysten til v = 35,2 grader og u = 31,7 grader."a. Hvor langt er stykket |CB|?Det, der driller mig, er, at vinklernes... -
STOR historieopgave - HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive min dansk/historie opgave, hvor jeg så har valgt at skrive i historie.. Jeg har valgt emnet Kvindekampen i Danmark, hvor jeg især fokuserer på 60-709;erne, hvilke kvinder det var samt at sammenligne med nutiden, og hvordan det har påvirket kvindern... -
essay
Forumindlæghej allesammen :-) jeg skal til at skrive et essay, jeg må selv vælge en overskrift af det der står her nedenunder. - din mobil har ringet mange gange, og det irriterer dig at blive forstyrret - det sner - solen skinner - tiden løber - uret tikker - begrebet tro kan ikke... -
Sætninger
ForumindlægHej,Jeg skal oversætte følgende sætninger:a) Han har båret hende gennem livet.Er hat ihn durch die leben ihr trägt.b) Katten har fanget en mus.Die Katze hat ein Mouse gefängt.c) Priserne er ikke steget.Die Preisen sind nicht gesteigen.d) Fuglen er fløget.Der Fugel ist geflogen.e) Han har skudt bå... -
Cirkel
ForumindlægHåber, jeg kan få hjælp. Jeg har uploadet filen. Jeg kan ikke finde koordinaterne til centrum. På forhånd tak -
hvornår overhalet
Forumindlægja det er igen noget med vækst. Men har et spørgsmål:Hvis nu der er 1,199 mia mennesker i kina der hvert år stiger med 0,75%og så er der 758 mio mennesker i indien der hvertår stiger med 2,25 %.Spørgsmålet er så, hvornår er kina overhalet af indien i antal mennesker?Og findes der ikke en regnemåd... -
Hvad søger i?
ForumindlægEr nysgerrig....så vil lige spørge hvad folk derude søger/har søgt? Selv har jeg kun søgt Jura, da jeg er sikke på optagelse. -
Hjælpppppp
ForumindlægJeg har en opgave her som jeg ikke helt aner hvordan jeg skal løse håber i vil hjælpe, så hurtigst så muligt. Opgaven: Jeg skal beregne lågets areal, og rumfang. Lågets højde er: 5 cm bredde 15 cm g længde 40 cm Beregn areal af låget = ?? beregn rumfang = ?? Tak. -
Meget lille oversættelse
ForumindlægHej nogen som vil hjælpe med følgende tekst, som skal oversættes?Kære RitaDet er vigtigt at følge sit hjerte og de følelser du har for denne mand.Jeg forslår, du arrrangerer en familiesammenkomst hos dig, hvor du forinden har talt med dine forældre og søster om nogle af hans positive og gode egen... -
Sjov opgave
Forumindlæg... ifg. min lærer. Den er nok kun sjov når man har løst den.http://peecee.dk/?id=1986Cirklens radius er 1 og arealet af trekantens areal er 2. Selvom det ikke er det på tegningen, så er de stykker uden for cirklen fra trekanten lige store (x), det samme med de cirkelstykker, der rager ud over tr...
