Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16341 til 16360 af 102572
-
det haster,,, help..
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at oversatte de her fire sætninger??? tak. 1. Hun fik en fin karakter i sit bedste fag, matematik. 2. Hun glædede sig til Ferieb. 3. Men i fransk lå hun under de andre. 4. Sommetider lå hun ude i solen. man skal bruge akkussativ og dativ. -
Kæmpe problemer med Differentialligninger og Integraler!!!!!!!!!!
ForumindlægHey Hvem kender en god guide til lære hvordan man integrerer og løser differentialligninger! Gode noter kan også brugesmvhZAABI -
Eksistenskvantoren - sandt eller falsk.
ForumindlægUndersøg hvilke af følgende tre udsagn der er sande, og hvilke der er falske. I de tilfælde, hvor du mener at udsagnet er sandt, forventes det at du angiver en værdi der kan anvendes for den af de variable som er tilknyttet eksistenskvantoren ∃. I de tilfælde, hvor du mener at udsagnet er... -
SRP
ForumindlægJeg overvejer at skrive om matematik A og psykologi C til min SRP. Synes i, det er en god ide og hvilke emner kunne jeg skrive om? -
Afstem redoxligning
ForumindlægCu(I)-ioner kan oxideres til Cu(II) med dichromat-ionen i sur opløsning: a Cr2O72- (aq) + b Cu+ (aq) -> c Cu2+ (aq) + d Cr3+ (aq) Hvilket sæt af koefficienter a,b,c,d kan optræde i en korrekt afstemt redoxligning? -
Hjæl!!!
ForumindlægHalløj SP Vil gerne vide hvordan skriftens historie i Danmark er og hvordan der er integration (blandingsformer) i skrift og tale? Nogen dar kan hjælpe? På forhånd tak! -
Niveaukurve og gradient
ForumindlægPå nedenstående billede er niveaukurven for en funktion f(x,y). I punktet A er gradienten lig 0 - hvorfor er den det? Desværre er det meget sparsomt med sammenhængen mellem gradient og niveaukurve i min bog. http://peecee.dk/?id=73135 -
Biologi 2g ??
ForumindlægHeej Jeg går i 1.A og min studieretning er: Matematik A, Fysik A, Kemi B. Jeg skal have Biologi næste år som C niveau. Jeg ville spørge om hvilke emner man kommer igennem som Biologi C ? Da jeg ikke er så god til det og vil læse det op i løbet af sommerferien .. Håber i vil skrive nogle emner ned :D -
Papir og Eksamen
ForumindlægHvornår er det okay at kigge på sit papir til eksamen? Hvis det overhovedet er det? og det er mundtligt! :) -
Reducere?
ForumindlægHej Jeg har et problem til prøver og eksamen i skr. mat. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at reducere/forkorte. Er der en bestem form for regel, som gælder hver gang? Jeg har prøvet at regne mange opgaver, men ingen af dem var rigtig. Tak på forhånd! -
Eksamener på de forskellige uddannelser?
ForumindlægHej Jeg skal til at vælge en vidergående uddannelse, men da eksamenerne har en stor betydning for mig, vil jeg lige høre jer af end jeg vælger noget. Kan i fortælle mig om eksamensformerne på jeres uddannelse og fortælle lidt om selve uddannelsen (afl, gruppearbejde, timerne osv.) Det har en st... -
Terminseksamen hjælp!
ForumindlægHej studieportalen:) Jeg går på første år på HTX, og vi har matematik på b-niveau. Jeg har terminsprøve på fredag, og jeg har et KÆMPE problem. Trigeometri, geometri og pythagoras(sinus, cosius og de andre relationer) Kan ikke finde ud af hvilken relation jeg skal bruge hvornår, eks ved udregn... -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
Test af LaTeX 2
ForumindlægDa den første tråd ( https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=294827 )er fuldkommen ulæselige efterhånden, kan man prøve sine LaTeX-koder her: c^2 = a^2 + b^2 Det skrives som c^2 = a^2 + b^2 hvor FJERN naturligvis fjernes. -
Gode råd til terminsprøve?
ForumindlægHey.. jeg skal til terminsprøve om to uger i folkeskolen i matematik (færdighedsregning, problemregning), skriftlig dansk (stil) og diktat.. er der noget jeg skal lægge meget mærke til i de prøver? Nogle gode råd til, hvad jeg skal huske i problemregning/færdighedsregning eller stil?Håber I vil h... -
Statistik ., HJÆLP :(
ForumindlægGør for et grupperet observationssæt rede for intervalfrekvens, kumuleret frekvens, histogram, sumkurve og kvartilsæt. Du må gerne tage udgangspunkt i et eksempel. Er der ikk nogen der har gode noter om det? -
MAT A 2023 MAJ opgave forklaring?
ForumindlægHej, så har der været skriftlig eksamen i mat A i dag, og jeg vil lige høre hvordan i al verden man beregner c) i denne opgave? Tak! -
Hjælp til terminsprøve
ForumindlægJeg skal på mandag og tirsdag til terminsprøven. Jeg vil gerne forberede mig men ved ikke hvordan? Mandag bliver færdighedsregning og problemregning og tirsdag bliver skriftlig opgave. Jeg er så nervøs og ved ikke hvad jeg skal gøre. Håber der er nogen derude der kan hjælpe og kan komme med gode... -
hjælp
Forumindlægmit mat sejler, plz hjælp. Skal aflevere i aften... se vedhæftet fil:) opgave a er lavet btw
