Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 16341 til 16360 af 19198
-
Gammel dansk eller ny dansk
ForumindlægHvordan skelner man på engelsk mellem hans og sin, som man gør på dansk -
fejlsætning fra min stil :)
ForumindlægHej alle sammen, det er sådan at min lærer makerer 5 fejlsætninger i vores engelsk stile, og jeg har lidt problemer med den ene som lyder: that is also a sign of that he is ordered. hvordan ved i hvad fejlen er, analyserer i sætningen eller ved i det bare? jeg vil meget gerne lærer enge... -
eurozonen
ForumindlægHej. håber at en af jer kan hjælpe mig med et spørgsmål (: - hvorfor tror i at Europa fik en fælles mønt langt før man var klar til sådanne et eksperiment? På forhånd tak. -
historieopgave - Columbus
Forumindlæger lidt i tvivl om hvornår man endeligt fandt ud af, at det ikke var Indien Columbus var stødt på..er der nogen der kan hjælpe?? -
Hurtig hjælp til små-sætininger?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med nogle sætninger, som jeg gerne vil have oversat. Har oversat lidt af dem, men sætningerne neden under, kan jeg ikke finde ud af.. Nogle som har tid/lyst til at prøve?: jeg stiller altid vasen væk, når mine venners børn kommer. mens han arbejdede alene, nynede han en melod... -
Seks linjer.
ForumindlægIch bin Meghna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Nyborg mit meiner Eltern, meinem Brüderchen und meinen zwei Schwestern. Ich gehe auf Nyborg Gymnasium, da habe ich in fast einem Jahre gegangen. In meiner Freizeit spiele ich Badminton mit meiner Mutter und ich schwimme mit meinem Bruder. &nda... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
Kinematik
ForumindlægEr ikke super stærk i fysik så kunne godt bruge noget hjælp her.. Opgave 1 Boeing 767 flyvemaskine med en masse 85,0 ton lander med farten 270 km/h. Beregn den kinetiske energi i landingsøjeblikket. Landingsbanen er 900 m lang. Hvor stor skal bremsekraften mindst være? Opgave 2 Mit welcher Kraf... -
Daniel Ruhmann - Digt venter dig
ForumindlægHej...Jeg håber i vil kigge på dette digt, da jeg ikke fatter hat af den her kommer den:Erich Fried: Zuknuft?In Hiroshima und Nagasaki schmolz der Strassenstaub stellenweise zu einer glasigen Masse:Die Sonne ist die Sonneder Baum ist ein BaumDer Staub ist StaubIch bin ich du bist duDie Sonne wird... -
Sætning
ForumindlægJeg har sætningen: ..., fordi det har påvirket mange menneskers liv. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan genetiven skal være, men jeg har oversat det til: weil es viele Leben der Menschen beeinflussen hat Er det rigtigt? Der skal vel ikke artikkel foran Leben? -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Fravær - HASTER
ForumindlægHej allesammen Hvis mit fravær for perioden ligger på 9,96% og jeg er væk fra to timers historie (i historie ligger mit fravær for perioden på 6%) hvor meget stiger mit fravær så for perioden? det er nemlig fordi jeg allerede har fået en advarsel. men vil ikke have en ny. og jeg bliver simpelthen... -
Hjælp til oversættelse af enkelt sætning.
ForumindlægHej alle.Hvordan oversættes sætningen"Jeg regner med at fortælle manden sandheden"Jeg forestiller mig noget lign.:"Ich rechne damit dem Mann die Wahrheit zu erzählen"Dog er jeg usikker på placeringen af "damit". Kan nogen hjælpe? -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille blive utrolig glad, hvis der var en venlig sjæl, der gad rette sidste del af min tyskaflevering? Daraus kann man schliessen, dass sie sich schnell verknüpfen, und dass sie in keiner Zeit ein Verhältnis aufgebaut haben. Die erste Begegnung deutet darauf hin, dass es Liebe auf den ersten Blic... -
SSO om Hitler/Det Trejde Rige??
ForumindlægHejJeg er efterhånden blevet rimelig sikker på, at jeg vil skrive SSO i historie. Synes at Det Trejde Rige og dets fald er meget interessant.Tænkte måske på noget med "Hitlers vej til magten" og noget i den dur, men er der nogen, der har nogle forslag til, hvad man kan skrive om vedr. D... -
Hvordan kan man påstå det?
ForumindlægHvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister? -
Rettelse af lidt under 1side
ForumindlægChat mit mir.\n\nIch habe eine Text von zwei Personen geliest. Sie sprechen über ihren Meinugen zu chatten. Sie finden es gut, dass sie vershiedenen Personen finden kann.\n\nBianca (16). Sie findet es gut, dass Personen die chatten, nett sind. Anderen sind nicht sehr nett. Dann ist es schön, dass... -
Marie Luise Kaschnitz
ForumindlægEr der nogen som har noget brugbart om teksterne "Eines Mittags, Moitte Juni", "Lange Schatten" og "Popp und Mingel" som Marie Luise Kaschnitz har skrevet. Skal snart skrive 3. årsopgave og mangler lidt ekstra inspiration -
Historie opgave (1. verdenskrig)
ForumindlægHej... jeg skal skrive en historie opgave om 1. verdenskrig. Heriblandt skal der nævnes noget om kolonierne i Afrika før krigen og hvilken indflydelse kolonierne havde på alliancerne. Jeg har prøvet at søge lidt efter det både i bøger og på nettet, men bliver bare mere forvirret. på forhå... -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER?
