Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16361 til 16380 af 156338
-
Søger tysk hjælp:-)!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige afsluttet 1.G og søger derfor en person/underviser/tysker(…), der er god til tysk og dermed kan rette mine stile i dette fag( på B-nivaeu). Det vil være en fordel, hvis du bor omkring/i Aalborg, idet jeg selv bor i denne by - hvis dette ikke er tilfældet ka... -
Hvordan skal den starte?
ForumindlægHej alle Jeg har fået en stil for i dansk, og emnet er : Hvorfor gymnasium? Jeg skal så beskrive hvorfor det er at jeg har valgt at går på gymnasium.. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal starte på stilen.. Er der nogen derude der har en ide til hvordan starten på stilen skal lyde? Vil I ... -
Haster ...Hjælp til Synopsis !
ForumindlægHejsa Alle sammen ... Jeg har lavet en synopsis om det senmoderne danmark...men mangler at finde et bilag selv ... jeg skal finde et bilag som skal omhandle det samme enme men må ikke være noget var undersvining og har svært ved at finde noget... jeg vil sætte stort pris på hvis en af jer k... -
Både FSA og FS10?
ForumindlægHej SP Jeg kom lige til at snakke med min kammerat omkring eksamen. Jeg afslutter min 9. klasse her til sommer, tager så 10. klasse på efterskole, og så kom vi til at snakke om, om jeg i princippet behøver at tage FS10? eller om jeg blot kan lade vær med at gå til eksamen i 10. og så brug... -
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig. -
Individet i mediesamfundet
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en kronik om individet i mediesamfundet, men jeg er helt blank og aner ikke hvad jeg skal skrive. Er der nogen der har gode ideer? -
Brug af geogebra til eksamen?
ForumindlægHvor meget må man bruge geogebra til eksamen? Jeg har prøvet svare på det samme spørgsmål på to måder. Hvilken er bedste og er der forskel pointmæssigt? -
Oprykning til 2.g?
ForumindlægHej alle. Jeg opretter dette indlæg fordi jeg stadig er i tvivl efter en snak med min studievejleder for et par uger siden, som ikke var særlig god til at svare på mine spørgsmål. Jeg har mildest talt ikke klaret mig godt i 1.g, men det er min egen skyld, og jeg ved det godt. Jeg vil bare... -
Privat undervisning?
ForumindlægHej alle..! Vi er en lille gruppe (4) der står forude for en matematik eksamen her til sommer. Vi har desperat brug for hjælp til matematik, da vi har mange problemer ´med vores lære. Vi har matematik på B niv. Det er selvfølgelig mod betaling. Nogen der kan hjælpe? evt. om hvor der er muli... -
Forberedelse til universitet
ForumindlægHej! Jeg skal til at begynde på bachelor i erhvervsøkonomi (HA) her til september indenfor generel erhvervsøkonomi, og har tænkt mig at komme bedst muligt fra start ved at læse lidt op her før studiestart. Mit spørgsmål går derfor på, om der er nogen af jer derude der kan fortælle mig hvilke ... -
Dumpet på betinget optagelse - muligheder?
ForumindlægJeg er desværre dumpet i fysik B, som ellers er et krav for min foretrukne uddannelse med start i september. Der er ikke mulighed for re-eksamen på det sommerkursus jeg har fulgt. Jeg søger derfor svar på hvilke muligheder jeg nu har. Kan det mon lade sig gøre at få dispensation til at starte... -
Residualluften
ForumindlægSpirometer med 5 liter luft, heraf er 10% He Efter maksimal udånding tilkobles spirometeret, og der ventileres normalt. Efter nogle åndedrag måles koncentrationen af He til 8,3 % Finf rumfanget af Redidualluften??(nogne der kan hjælpe med det) ? -
Substantiv eller verbum?
ForumindlægHejsa! Jeg er blevet lidt i tvivl om 2 sætninger i min aflevering. De driller mig, da jeg ikke ved hvordan jeg skal formulere dem.. Er der en som kan hjælpe? Det drejer sig om: "men senere udvider han sit arbejdsområde til konstruktion af broer" og "og som formidler salget af ha... -
spg. hensyn til SiO2
ForumindlægHvorfor spiller indholdet af SiO2 en vigtig rolle i dannelsen af forskellige vulkaner? og hvilke sammenhæng er der mellem SiO2 og viskositet? Kunne ikke finde oplysninger på bøger eller nettet... -
Matricer HJÆLP! Afl.til imorgen
ForumindlægLøs ligningen vha.matrix.... 2x-3y+z=8 x+2y-z=-1 2x+3y+2z=3 Har ikke forstået detttttttt, please, findes der en venlig sjæl der kan forklare det til miggg grundigt:( -
Løs ligningen
ForumindlægHej er der nogen der kan forklar hvad jeg skal trin for trin ? Løs ligningen: 2x+3 = -5x + 17 -
Møntkast
ForumindlægEt eksperiment består i ét kast med fem forskellige mønter. Hvad er sandsynligheden for: 1. at alle mønter viser krone 2. at mindst to mønter viser krone 3. at netop to mønter viser krone 4. at højst to mønter viser krone Sidder og hiver håret ud på mig selv. Synes den er svær! ... -
at blive student 2 gange
ForumindlægForestil jer disse scenarier: Scenarie 1: man går i 3. G, og har efter den sidste eksamen et snit på 8,5. Det studie man brænder for, kræver et snit på 8,7. Er det muligt at gå 3.G om? Scenarie 2: Man har et personligt mål om at nå et snit på 8,5. Men når kun et snit på 8,3 efter den sidste eks... -
struktur politik
ForumindlægHvad er struktur politik? Forklaret til en på 5 år tak :) jeg fatter ingen ting af det. please hjælp -
Løs Ligning
ForumindlægHej! Nu har jeg siddet med en ligning i et godt stykke tid, og kan bare ikke finde ud af det. x(x-2) - (x+1)^2 = -6 Håber nogen kan hjælpe mig ! :D
