Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16381 til 16400 af 34519
  • Skriftlige standpunktskarakterer

    Forumindlæg
    Hvis man nu (rent hypotetisk selvfølgelig) kun har afleveret én aflevering ud af 4 i et givent fag med elevtid, og man får 7 i denne, er læren så ikke nødt til at give 7 i standpunkt, da det er eneste bedømmelsesgrundlag? Eller må han/hun så give mindre pga. manglende afleveringer på trods af, at...
  • Tysk hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen.
  • Overskrifter i en redegørelse?

    Forumindlæg
    Hej, må man bruge overskrifter i en redegørelse?
  • Kildekritik

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til at skrive SRP, og skal udføre en kildekritisk undersøgelse i analysedelen. Jeg er dog virkelig ræd, idet jeg ikke kan huske hvordan man lavede en meget grundig kildekritisk undersøgelse? Men jeg ved dog, at der nærmest er en opskrift man kan følge slavisk. Er der d...
  • hvad sker der? SRP ikke afleveret/dumpet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nu søgt det meste af nettet rundt og læst samtlige tråde igennem herinde for at finde svar. Dog synes jeg ikke at kunne finde frem til ét præcist svar, da det virker som om at alle har "hørt" noget forskelligt. Derudover er de fleste tråde, jeg kunne finde, fra 2008 el...
  • matematik b

    Forumindlæg
    ligningen x^2 - 8*x + 15 = 0 hvordan bestemer man diskriminaten og løser ligningen????
  • Hvad må man konkret have med til forberedelsen til mundtlig Mat A?

    Forumindlæg
    Jeg har forstået, at man må have alt, der downloaded på ens computer med i forberedelsen til mat A mundtlig, + noter, bøger og andet ikke-internetsafhængigt. Er det rigtigt? Kan man i så fald godt downloade en video, der gennemgår et bevis, til brug i forberedelsen, uden at komme i problemer?
  • Difinitionen på en tangentlinje til en vektor

    Forumindlæg
    Hej. Hvad er difinitionen på en tangentlinje til en vektor? :)
  • Fysik b: forklar symboler i formlen

    Forumindlæg
    Forklar hvad symbolerne i denne formel betyder
  • MATEMATIK (REGRESSIONER)

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet
  • Dansk på stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år?
  • Vinkler og kordinater i trekant

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet et billede med spørgsmålet en eller anden hjælp!!!!! hurtig sidder i prøven nu
  • Sætningsanalyse opgaver?

    Forumindlæg
    Hej, da jeg har AP latin og Ap almen, vil jeg gerne øve mig på sætningsanalyser osv. Nogle der eventuel har links til sider hvor jeg kan lave opgaver? Mvh El- Nino
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx?
  • MATEMATIK

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe med følgende opgave? Tak på forhånd :)
  • Udregning af ligning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2
  • huygens princip

    Forumindlæg
    Har lige et par spørgsmål "Både ringbølger og plane bølger optræder ofte som bølger på en vandoverflade." Hvor kan man ellers se dem? Huygens princip: ”Ethvert punkt på en bølgefront kan betragtes som udgangspunkt for en ringbølge.” Hvordan skal det helt præcist fors...
  • proportionalitet

    Forumindlæg
    hej alle sammene jeg sidder her med 3 spørgsmåler som er ligger i vedhæfte som billeder.
  • ekstra undervisning i Anatomi og fysiologi

    Forumindlæg
    Hej Kan du give ekstra/uddybende undervisning i anatomi og fysiologi (og sygdomslære), som sublimen til min i gang værende sygeplejerske uddannelse. Det vil være uddybning i f.eks. hjernen og dens opbygning. Nervesystemet og det opbygning. osv. Jeg har en hjernerystelse, som gør det svært for m...
  • Angiv kvartilsættet

    Forumindlæg
    Angiv kvartilsættet ud fra et stolpediagram over et observationssæt. Hvad er den mest flabede måde at angive svaret på den opgave? Jo færre mellemregninger jo bedre