Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16481 til 16500 af 35510
-
Afgangsprøve - 9.Klasse Dansk
ForumindlægHej alle sammen! Håber i vil hjælpe mig. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg har trukket "Novellefilm". Jeg ville lige høre om der er nogen der har været oppe i det, og har lige et par spørgsmål dertil: 1. Må man godt have notater med (udover sin synopse) 2. Når man skal analysere, ... -
Elektrisk effekt
ForumindlægHey P = U*I og P = U^2/R ..begge 2 er udtryk for effekten P. Men findes der en udledning bag den ene af dem, som ud fra definitionen på effekt, viser at det passer? -
Bestem type af trekant.
ForumindlægNogen der kan hjælp !!.. Sidder med en opgave som jeg synes er ret svært at komme igang med. Det opgaven siger er: I en bestemt type af trekant ABC er ( AB) = 12 og <C = 25 grader. a) bestem ( AB) og arealet af trekant ABC, når ( BC) = 10 b) bestem ( BC), når arealet af t... -
Matematik på uni - flest skriftlige eller mundtlige eksamener?
ForumindlægEr der flest skriftlige eller mundtlige eksamener i mat på uni? Hvor mange mundtlige i forhold til skriftlige ? 10-15 % eller 80-90 % ? -
Bedste forberedelse
ForumindlægHej studieportalen-mennersker Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og jeg vil gerne forberede mig bedst muligt. I 1.g og 2.g havde jeg en meget sjusket tilgang til gymnasiet, og derfor har jeg nogle huller i min viden. Jeg vil derfor gerne "lappe" disse huller i min viden, og udov... -
Samf A sygeeksamen 2009, haster
ForumindlægHey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :) -
(Tvivl omkring konstant N0) Børn ADHD
ForumindlægAf tabellen fremgår, hvor mange børn der efter 1997 er blevet behandlet for ADHD blablabla a) Benyt tabellens data til at bestemme tallene N0 og a ( N(t) = N0· at ) Jeg har her gået på CAS, indskrevet skemaet, taget eksponentiel regression (da N(t) er eksponentiel), og fået N(t... -
Dansk skriftlig
ForumindlægHvilke typer er det nu der er ....? - Essay - Kronik - Litterær artikel Og så kan jeg ikke huske den sidste ... Er det novelle analyse? Og er der nogen, der har nogle gode råd til eksaminen? -
Engelsk B niveau
ForumindlægHej Er det et krav, at man skal have citater med fra non-fiktionstekster, hvis man vælger A-delen til delprøve 2 i engelsk skriftlig B-niveau? Jeg ved, at man skal gøre det, hvis man vælger B-delen - altså essayet, men hvad med A? ;-) -
24 timer eller 24 minutter?
ForumindlægHvilke eksamener er 24 timers-eksamener, og hvilke er 24 minutter? -
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
Synopsis
Forumindlægnår man fremlægger en sunopsis til en AT-fremlæggelse - skal dialogen så tage udgangspunkt i selve synopsen, eller skal man finde på noget ud over det jeg forvejen har afleveret?? -
Side antal
ForumindlægJeg er ved AT-synopsis. Sker der noget, hvis man kommer op på side 6?? Eller skal det fylde mellem 3-5 sider??? -
Dumpe 3.g
ForumindlægHey . Dette år har desværre for mig været et helvede . Jeg har flyttet fra min gamle gymnasium til et nyt (pga. vi flyttede fra vores gamle hus) og da dette skete var det egentlig ret svært for mig og det gik udover mine karakterer . (men jeg bruger dette ikke som en undskyldning, tværtimod var d... -
Dansk FSA - retskrivning og læsning
ForumindlægHej allesammmen .. Nu er der jo ikke ret lang tid til folkeskolens afsluttende prøver - FSA - og ville høre om i havde nogle gode råd. *Hvad ville være en god ide at lægge meget vægt på til retskrivning? Hvilke opgaver kommer hyppigt? - Hvad skal man bare generelt have øje for? *Nogle der har nog... -
Hovedpine opgave
ForumindlægHvis funktionen f og g er differentiable i x0, da er også funktionen f + g differentiable i x0, og differentialkvotienten er : (f + g)´ (x0) = f´(x0) + g´(x0) (f(x) + g(x)) - (f (x0)+g(x0)) / x-x0 = f(x) + g(x) - f(x0) - g(x0) / x-x0 = f(x) - f(x0) + g(x) - g(x0) / x-x0 = f(x) - f(x0) / x-x0 + ... -
Lineweaver Burk plot
ForumindlægHelt generelt, det er uforståeligt for undertegnede hvorledes man ex. via excel kan plotte et Lineweaver Burk plot via ligningen 1/V = Km /Vmax x 1/[S] + 1/Vmax Jeg magter ikke at få et lineært plot, så det er en generel forståelse jeg ikke har :-( SMP: Er der een der kan hjælpe blot med nogle ... -
Engelsk
ForumindlægEr 1,460 samme som 1460? -
HISTORIE LÆRER SØGES!!!
ForumindlægHEJ :) Jeg søger en go' historie lærer, som kan hjælpe mig med en 'lidt længere' opgave. Vi kan enten gøre det over nettet eller mødes face to face - helst i KBH Jeg betaler for det :) -
Medicinstudiet
ForumindlægHej kære brugere :) Jeg har her til sommer overvejet, at søge ind på medicinstudiet. I den forstand ville jeg hører, om nogle af jer ved, hvor mange af de bøger man skal læse på studiet er på engelsk. Tak på forhånd :)
