Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16561 til 16580 af 163702
-
Meget hurtigt hjælp.
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan man på engelsk siger: Men det afhænger af smag og behag -
Jura :)
ForumindlægHej derude! Jeg går og overvejer at søge ind på jura studiet på KU her til sommer. Dog, kan jeg se at eksamensformen på de første år hovedsaglig er skriftligt. Jeg har aldrig været en haj til det skriftlige på gymnasiet, i 3g fik jeg for det meste 7 for opgaverne. Jeg har dog altid fået endnu då... -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
Mat.mundtlig hjælp !:)
ForumindlægHej jeg går i 9.klase og skal op i matematik mundtlig men ved ikke hvad man skal fokusere at øve mest på og hvilke matematik emner der vil blive opgivet og om man skal lave dispotition til hvert emne?:) -
Integralregning?
ForumindlægHejsa. Nogen som kan sige kort, hvad I ville nævne i en disposition over integraregning/stamfunktion i en mundt. mat eksamen? Hvis nogen har en disposition eller en nem opgave om integralregning (har tjekket herinde!) så ville det være fantastisk! Smil Marie. -
dumpet dansk
ForumindlægHej alle sammen. jeg har lige fået dansk skriftlig tilbage og udslaget var ikke godt. jeg fik simpelthen 00, men mit spørgsmål er så om jeg et dumpet dansk helt og bliver nødt til at tage dansk om. Jeg har ellers 4 i skriftligt og 7 i mundtligt. er jeg så dumpet eller hvordan ? -
At udlede en formel?
ForumindlægHej :) Jeg sidder med et spørgsmål til min mundtlige matematik eksamen, som jeg ikke helt kan kommer igang med. Spørgsmålet er: Du bedes udlede formlen for fordoblingskonstanten eller halveringskonstanten. Nogen der ved hvad udlede en formel er? - er det bare, at skrive formlerne til de to ... -
GANG SNIT MED 1,08!
ForumindlægKan enhver gange sit snit med 1,08 hvis de søger ind på vidergående uddannelse inden 2 år efter de er blevet studenter?? -
Karakter i 10kl. - Gymnasiet
ForumindlægEr det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14 -
Eng- (let)Grammatik
ForumindlægHej, skal finde fejl ved følgende sætninger ... godtnok har jeg fundet frem til fejlene, men har lidt svært ved forklare hvad fejlene er.. ? 1) They saw the house which window’s (windows) were green. 2) The tree men had a (an) accident and lost their life. 3) The man shouted angry (... -
Omformuler en sætning
ForumindlægHej, jeg ved desværre ikke rigtigt om mit spørgesmål hører ind under her, men her kommer det alligevel.. Jeg prøver på at sige, at "Jon Packer gerne vil få det engelske sprog til at lyde som noget godt ved at nedgøre de der går imod spredelsen af det engelske sprog". Sætningen lyd... -
Sinusrelation ved stumpvinklet trekant - supplementvinkel
ForumindlægHej Jeg sidder og er ved at læse op til mundlig matematik på c-niveau og er gået i stå ved spørgmålet "forklar hvor man for at finde vinklen i en stumvinklet trekant skal minusse resultatet med 180". Jeg ved en lille smule omkring det, altså at det har at gøre med enhedscirklen og supp... -
hvordan siger man " jeg er i gang med"
Forumindlægsom overskriften lyder er jeg i tvivl om hvordan man siger fx:"jeg er i gang med en HF-bevis" på engelsk..? -
Hvordan kan man behandle emnet "Doping" i de forskellige fag?
ForumindlægHej Alle! Jeg er lige igang med at forberede mit oplæg til den mundtlige del af AT-eksamen. Det overordnede emne er, "Fremtiden - visioner og forudsigelser" og mit underemne hedder, "Doping i sportsverdenen". Jeg vil så høre om I har nogle idéer til, hvordan MIT underemne (Dop... -
Hjælp!! Please!!
ForumindlægDet har ikke helt noget med engelsk at gøre, men, Okay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
ordet inkl.??
Forumindlægbetyder det med. el. uden??? altså der stå Der afholdes en mundtlig prøve med forberedelsestid (inkl. instruktion og materialeudlevering) på ca. 30 min betyder det at man har 30 min forberedelse ud over at man trækker materialet??? eller er har man 30 min ialt??? med materialeudlervering og for... -
Analyse af hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare af Aslak
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i "hærværk - om at forklare det man ikke kan forsvare" og ville høre om der var nogen der lå inde med en analyse og/eller nogle noter til den? Tak på forhånd:) -
Syg
Forumindlægjeg går i 9 ´klasse men er syg og kan ikke går op i fysisk og engelsk eksamen betyder det så at jeg ikke må får min bevis ? -
Hjælp!!!
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til optagelsesprøve på HF Jeg er rigtgi nervøs, da jeg skal kunne gøre en god samtale på engelsk. Ville jeg høre om i havde nogle gode råd til mig.? Har virkelig brug for hjælp!.. :) -
Oversættelse af et digt
ForumindlægFra dansk- engelsk "Syng din sang og træd din dans, vend dig ud mod verdens blå, skjul dig aldrig men træd frem, ellers går din blomst i stå."
