Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16641 til 16660 af 77388
-
reading, language, listening
ForumindlægNogle der har lavet 9. klasse - listening, reading eller language comprehenison -
Ny karakterskala
ForumindlægHej alle . Vi er en del i min klasse, der har diskuteret, hvorledes den nye skala fungerer mht. årskarakterer og eksamenskarakterer samt skriftlige karakterer på B-niveau. Så jeg ville høre, om der måske var nogen herinde, der havde et endegyldigt svar på disse diskussioner . Der er nogen i mi... -
STX Eksaminer
ForumindlægHejsa Til sommer afslutter jeg Fysik C, Mediefag C og Samfundsfag C. Hvilke af disse er trækfag, bliver der også trukket mellem fag jeg først afslutter næste år, og hvor mange trækkes? Mine fag er: A Matematik (B->A) Dansk Historie Kemi B Matematik Fortsættersprog Engelsk Fysik (C->B) Biolo... -
Cellulær respiration
ForumindlægHeej! Jeg sidder med en opgave og har ekstremt brug for hjælp. Det er en slags mundtlig eksamen som vi skal op til, og en af de ting, som jeg skal snakke om, er, hvor i cellen respiration foregår og hvordan. Jeg har fundet ud af, at respiration hvis nok foregår i noget kaldet mitrokond... -
dumpede stx i dag
Forumindlægjeg står i den forfærdelige situation at jeg dumpede min studentereksamen i dag. JEg skulle ha et 9-tal i spansk, men fik 6.Jeg ved slet ik hva jeg skal gøre ved mig selv, har grædt hele dagen.Jeg ved ik om jeg skal køre med i vognen og komme til translokationen, hvad ville i gøre?Min klasse sige... -
KOMMUNIKATION, naturfag - forslag til forsøg ønskes. HASTER!
ForumindlægHej! Skal til mundtlig eksamen i naturfag på tirsdag. Har trukket emnet "Kommunikation", som er det eneste emne, læreren ikke nåede at gennemgå :( Nogen, der har forslag til nogle gode forsøg? Eller der har links til gode forsøg/hjemmesider? -
Noter søges ...
ForumindlægJeg ska op til eksamen d. 16 i Fysik/kemi(folkeskolen)og har brug for noter til kernefysik/radioaktivitet hvis nogen har ?Det ville være en stor hjælp :) -
Redegørelse for engelsk outline
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk afgangsprøve på mandag. Det her er min redegørelse til min outline, det ville være rigtig fedt hvis der var nogen herinde som gad give kritik på indholdet, og evt. rette nogle gramatiske fejl. På forhånd tak JC Why did I choose this topic? The reas... -
terminsprøve
Forumindlæghejsavi har t.prøve i fysik i morgen, men jeg aner ikke hvorledes jeg skal øve mig...nogen ideer? -
Kemi A eller biologi A?
ForumindlægHej .. Da jeg snart skal opgradere fag, er jeg desværre meget i tvivl. Jeg kan ik lide min nuværende biologilærer, og han snakker så hurtigt, at jeg bliver nødt til at skrive nøgleord ned, og så gå hjem og læse om emnet for at følge med. Og da jeg sågar (næsten) intet forstår af det han siger, og... -
Matematik
ForumindlægHejJeg står og skal til at tage et par fag på Odense teknikum. For at kunne komme ind på radiografudd. Det drejer sig om fysik og matematik på b-niveau. Det er matematikken jeg gruer for. Jeg har ikke haft matematik i årevis og kan huske, at jeg ikke havde nemt ved det. Jeg prøvede kræfter med de... -
Matematik - gennemsnit
ForumindlægHer er opgaven håber i kan hjælpe ;) I en klasse med 20 elever ser de i alt 30 timers fjernsyn på en dag 11 af eleverne ser fjernsyn i 2 timer på en dag. Hvor mange timers og minutters fjernsyn ser de andre (gennemsnit)? -
rettelse.
Forumindlægnogle der kan hjælpe med at læse og rettet en rapport om 9;bestemmelse af unvisersets alder9;? link til opgaven. http://peecee.dk/?id=25155 på forhånd tak -
Haster
ForumindlægI AT skal jeg lave en synopsis om visioner og i forbindelse med det Forstillinger om fremtidsens-energikilder (bølge og sol energi). Jeg har ikke nået at læse baggrundsstof nok til emnet. Jeg vil derfor spørge om der er nogle af jer derude, der har nogle gode ideer til nogle gode uddybende proble... -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Bliv bedre til engelsk
ForumindlægHej! Jeg skal op til 9. klasses afgangseksamen i mundtligt engelsk her d. 7 juni ;) Jeg vil rigtig gerne få en god og flot karakter? Har I nogle gode råd? Og hvordan kan jeg blive bedre til at tale engelsk og få et større ordforråd? :) -
At-Dialog
ForumindlægHej :) Som mange andre skal jeg også snart til AT-eksamen, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg vil have svar på! Under den mundtlge dialog, kan censor og lærer også stille spørgsmål som ikke har noget med synopsesn og fremlæggelsen at gøre? På forhånd tak :) -
Lektiebyrde med tre a-niveau
ForumindlægJeg vil gerne høre lidt om folks erfaringer med tre a-niveaufag. Nu skal jeg snart vælge mine valgfag, og jeg kunne godt tænke mig at tage tre a-niveau: \nKemi, matematik og biologi.\n\nJeg har hørt, at der er en ugentlig aflevering mht. de naturvidenskabelige fag, hvis det er på højniveau. Kan n... -
Hvilken afgangseksamen tæller?
ForumindlægHejsa Jeg går pt. i 10. klasse på en idrætsefterskole. Mig og mine venner har for nyligt diskuteret, om det er 9.- eller 10. klasses afgangseksamen, der tæller, når man skal søge gymnasium til foråret. Føler nemlig ikke, at det er overskueligt, at skulle give den lige så meget gas, som jeg gjorde... -
Hjælp til samf.
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g på hhx og har samfundsfag på C niveau, så skal til eksamen om ca. 3 måneder. Jeg vil rigtig gerne bestå med en flot karater, men der er meget baggrundviden fra folkeskolen som jeg ikke har styr på. Jeg har svært ved at følge med i timerne pga. at der er meget baggrundsvide...
