Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16661 til 16680 af 35145
-
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Ligning
ForumindlægKan ikke få denne ligning til at gå op: 275000= 12500x +156000 jeg får x til at blive 34,48??? og det kan ikke passe når man indsætter det i x plads -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Standy plads på videregående
ForumindlægHej! Trods flere besøg hos studievejlereden på mit uddannelsessted, og flere informationsmødes om optagelse på videregåeden uddannelser, er jeg stødt på et spørgsmål jeg aldrig har overvejet :-D Jeg søger ind på jurastudiet her til sommer, og forventer/frygter at den stiger i forhold til sidste... -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
eksamenskarakterer
Forumindlæghej, har eksamenkarakter stor betydning? -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
Analyse
ForumindlægHej Nogle derude der har analyseret biografen "Rødder: en gangsters udvej?" -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
SRP
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper SRP, skal man virkligt gå 3.g om, selvom en ens gennemsnit (med dumpet srp) er bestået?? -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Jeg starter i 3.g efter sommer og jeg har derfor et ret vigtigt spørgsmål. Jeg er ret dårlig når det kommer til at skrive dansk stile og derfor får ikke en særlig god karakterer. Jeg ville bare vide hvad I gør, har I nogle tips eller lignende. -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til...
