Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16741 til 16760 af 40404
-
lyset gik ud
Forumindlæghvordan oversætter man det på engelsk -
feje ind under gulvtæppet
ForumindlægHvordan oversættes det til engelsk? -
"ud over det"
ForumindlægHvordan skal man oversætte det til på engelsk? -
"livets små glæder"
ForumindlægHvordan vil man oversætte dette på engelsk? -
har oversat et dansk stykke til engelsk, gider i at se om der er nogle fejl. skal nemlig aflevere den idag
Forumindlæghar vedhæftet oversættelse. -
Hjælp til ligning
ForumindlægHej derude. Jeg skal have lavet en ligning for den tid det tager for at få 200 elever gennem en eksamen. Eksamen er udformet således, at der er 16 personer inde i et lokale, hvor hver enkelt vandrer rundt til 16 forskellige stationer med spørgsmål. Man har 3,5 min. til hver station (spørgsmå... -
Forberedelse
ForumindlægHeejsa,Jeg har to dage, ikke engang til at forberede mig til tyskeksamen -mundtlig. Hvordan kan jeg bedst muligt udnytte den korte tid uden at køre fuldstændig mentalt ned? hehe -
Kommunistloven
ForumindlægHeeeej :D Jeg skal bare høre om der er nogle, som har et bud på hvorfor Rigsdagen i august 1941 indførte den såkaldte kommunistlov? Nicko-V -
hjælp til ligninger
Forumindlæghej, har virkelig brug for hjælp med nogle opgaver! Bestem de eksakte løsninger. Dvs. afrund ikke. 1. Bestem løsningsmængden til ligningen 64 = x3 2. Bestem løsningsmængden til ligningen 16 = x4 3. Bestem løsningsmængden til ligningen -16 = x4 Løs ligningen 10 x + 6 = -10 x - 14 -
Idræt - HJÆLP!!!
ForumindlægSkal lave et grundtræningsprogram til badminton, men aner ikke hvordan et grundtræningsprogram skal opbygges!Er der nogen der har en model, eller kan hjælpe på en eller anden måde?!?!? -
enzymer
Forumindlæghejjeg skal lave en kemi rapport om enzymer..så jeg ville egentlig bare høre, om der er nogen, der kender nogle hjemmesider, der kan give eksempler på forskellige enzymer...??på forhånd tak.. -
løsning til differentialligning
ForumindlægHej nogen der kan se om jeg har regnet rigtigt.. kan ikke umiddelbart se fejl. 6) y = c*e^7x 7) y = -10/4+2e^4x 8) f(t)= -15/3+c*e^-3*t 9) y = 4/2 + 2,72*e^2x -
Eksamensopgave Radioaktivitet
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal igang med at lave en eksamensopgave om radioaktivitet, men vil gerne lige høre fra jer, hvad der er vigtigt at få med? jeg har self skrevet de grundlæggende ting om Alfa-, beta-, og gammastråling. Hvad er ellers vigtigt at få med? -
Englehop muskler
ForumindlægHvilke muskler bruges til englehop? Kan ikke finde noget om det nogle steder... -
Hvordan skal jeg forbedre mig i dansk?
ForumindlægJeg har de svært med dansk. F. eks. i dag fik jeg 02 i diktat, og nogle uger siden fik jeg 04 i læsetest. Jeg vil vide om, hvordan kan jeg forbedre mig i dansk? Eller hvad er det, der gøre dette forskel(viden,træning), hvad er det under/middel-klasseselever der har lært? kan du give mig en stikor... -
Ad/af
Forumindlæghedder det op af/ad trappen? hvornår bruger man ad og af? nogle specielle regler? -
Udbytte
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave, men mine udregninger giver en udbytte% på mere end 100, hvor den gerne skulle ligge under 100. Så jeg ville lige høre om der er nogle der kan se om jeg har lavet en fejl i mine beregninger? -
brøker
ForumindlægHej, Skriv en brøk, der er større end 1/2 og mindre end 2/3. Hvad er fidusen? -
Mat A og beviser.
ForumindlægHej, Er der nogen der har nogle gode råd til at blive god til at køre beviserne til den mundtlige eksamen? Jeg er meget nervøs for at gå i stå under udførelse af beviser, og nogle af dem er ret lange. Har i nogle tips og tricks til at klare dem godt til eksamen? -
Stamfunktion
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en opgave som er vedhæftet under. Jeg forstår ikke helt, hvordan jeg skal gøre det
