Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16761 til 16780 af 22366
-
MEGET VIGTIGT - OG DET ER IKK MEGET SOM MAN TROR PLZZ - TYSK
ForumindlægHer er en lille stil som jeg har skrevet, nogle der kan anbefalke mig der står noget andet? plz hjælp mig med at finde fejlene... På forhånd tak..Es ist Samstag morgen und Herr Müller schlaft gerne. Er ist sehr müde nach einem hart Arbeitstag gestern. Ausserhalb schneit es und ist sehr kalt. Der ... -
Oversæt en lille tekst fra engelsk til dansk! Meget vigtigt
ForumindlægHar ikke lige haft tid til at lave det her men håber at nogen vil være sød og hjælpe mig. Jeg har haft virkelig travlt og er virkelig stresset. Det er ikke en stor opgave. Det er bare en lille tekst jeg skal oversætte fra engelsk til dansk. Her kommer den: Like I’m standing here and nut... -
Stræbere
ForumindlægStræbere… sådan et dyr går i min klasse. Jeg vil betegne en stræber som en der får mere end 9,75 i gennemsnit, ikke medregnet eksamenskarakterer. Så, er DU er stræber?Jeg kan ikke rigtig forstå dem. Det er da okay at være god til 2-4 fag, men næh nej de vil være gode til ALT. I stedet på at brænd... -
Besked til de unge
ForumindlægHvis du ikke forstår, hvorfor e^(i*pi) = -1 skal du ikke studere Matematik. -
mundtlig mat A - brænder
ForumindlægHejsa alle, jeg skal af underlige grunde, til en eksamen i muntlig MAT A i morgen som en del af et adgangskursus, der bestemmer om jeg kan fortsætte min uddannelse. Er måske lidt sent ude, men det brænder efterhånden meget. Jeg kan komme op i et ud af 10 emner, og har efterhånden en smugle styr... -
hjælp til spansk!!
Forumindlæg1. Det var fantastisk.2.I tirsdags var vi til et forfattermøde hele dagen.3.Det er vældig godt vejr.4.Pablo ligger i sengen. Han er træt.5.Kærlig hilsen, Pablo og Pilar.6.Garcia Marquez var der to timer.7.Vi føler os godt tilpas her.8.Maden i Colombia er pragtfuld.9.Vi bor på et dejligt hotel.Det... -
Hvorfor skal lærere forskelsbehandle?
ForumindlægHvorfor skal lærere forskelsbehandle på baggrund af, hvor rar en person de synes, man er? En god klassekammerat og jeg lavede for skæg skyld et eksperiment i folkeskolen for at teste, om der var noget om dette fænomen, som man har læst om, nemlig at lærere forskelsbehandler på baggrund af pe... -
Jeg er SÅ skoletræt!!!
ForumindlægJeg kan godt sige jer! Jeg er 3.g'er og starter igen i morgen efter juleferien! Det kan godt være der "kun" er 6 måneder tilbage, men jeg er simpelthen så skoletræt, at jeg bliver helt trist ved tanken om at jeg skal starte igen! Hvordan pokker overkommer jeg dette? Jeg ville bare ... -
Hvilken skulptur og kunstner?
ForumindlægJeg har engang set en fantastisk flot skulptur, der afbilleder en scene fra den græske mytologi. Den forestiller en kvinde, der er ved at blive forvandlet til et træ, men jeg kender ikke myten. Er der nogen, der ved hvad skulpturen og kunstneren hedder? -
Jeg tuder - helt seriøst`- hjælp
ForumindlægHej allesammen , ja min overskrift lyder korrekt. Hver gang vi får en opgave for ender jeg med at lave den allesidste dag , og nogen kan jeg være oppe til klokken lort om natten. - ville seriøst ud af det her , kan i hjælpe mig? -Har i selv haft det sådan? Jeg er meget god i skolen, men det er ba... -
Vis, at reaktionen har ligevægtskonstant.
ForumindlægJeg skal vise at en reaktion har ligevægtskontant lig 2,59 - jeg kender pH og entropitilvæksten. Mere kender jeg ikke - og selvf. reaktionsskemaet. Hvordan kan jeg VISE at en rektion har en ligevægtskonstant lig en given værdi?? Jeg er på bar bund mht. hvilke metode jeg skal benytte mig af. Hjælp... -
Hvilken sang er bedst, mens man laver lektier
ForumindlægHvilken sang er den bedste til at holde dit humør højt mens du laver lektier? Jeg vil selv bidrage med: Paul Stanlay - Live to Win, holder virkelig gejsten oppe når, lektierne ser uendelige ud. Rickroll, er bare god hvis man ikke er i humør til noget som helst, men skal aflevere en rapport næste ... -
"Tysk-lærer"
Forumindlæghey allesammenville bare spørger er AllE tysklærer så onde?Nu, som jeg går på gymnasium har jeg en ond Tysk-Teacher.Selve folkeskolen har jeg haft en onde ***** tysk lærer.Er det bare mig der er uheldig eller hva? -
Lærer!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg var idag ude for en meget besynderlig og ikke mindst krænkende episdoe! Jeg blev idag i Geo. timen alvorligt kritiseret af min geo lærer!Hun sagde at jeg aldig ville blive gift og få børn og at pigerne ville droppe mig så snart de så mig og sidst men ikke mindst så sagde hun ... -
Det smukke ved Danmark er..
ForumindlægHeeij.. :D Ehm er der nogen der kan hjælpe med mit essay, ? Jeg ved ik hvordan jeg skal komme igang.. Det skal være en indledning, meget kort og præcist.. :/ -
Biomedicin kun i syddansk uni?
ForumindlægHej allesammen Jeg vil bare lige spørge om man kun kan læse biomedicin på syddansk universitet? Er der mulighed for at læse på Aarhus uni i stedet? -
Fra Dansk til Tysk, TAK :)
ForumindlægHej! Jeg håbede inderligt at nogle kloge tysk-hoveder kunne hjælpe mig med en lille oversættelse.( Fra Dansk til Tysk) "Jeg synes det er synd for Ida at hun bliver behandlet på den måde af hendes bedsteforældre. Hun føler sig slet ikke intergreret i det tyrkiske samfund. Hun har svært ved... -
SNIT HØJT NOK TIL OXFORD / CAMBRIDGE??
ForumindlægJeg mangler én eksamen men har indtil videre et gennemsnit på 11,1.(nye skala) Det kan jo nå at ryge lidt op eller ned... Jeg vil gerne søge ind på et engelsk universitet (med start 2009) Man kan søge flere ad gangen, hvilket jeg har tænkt mig, men Oxford og Cambridge kan ikke søges samtidig -... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk.. dog er jeg lidt usikker på den her "Mand kan godt sige at vi har en samfundsfunktion i at uddanne børnene i dyr og livet på landet" -Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal oversætte den sætning.... håber I kan hjælpe mig;) -
nervøsitet
Forumindlæghej! jeg var til eksamen den anden dag i biologi B (STX, VUC) og fik 7 - hvilket som sådan er ok. Mit problem er bare at censor siger: alt hvad du gjorde og sagde var det rigtige, men du var nervøs, så derfor får du 7 Er det ok?? jeg mener, de sidder og argumenterer for at jeg skal have 10 - a...
