Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 16761 til 16780 af 101232
  • Diskuter om konsekvencer?(sammenbrud af sovjet)Hjælp!

    Forumindlæg
    "Diskuter til slut hvilke konsekvnecer sammenbrudet af sovjetunionen har haft" Det er sso opgavnes sidste del.. Ved virkelige ikke hvad jeg skal skrive her..
  • Hjælp til forståelse af problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med nogle spørgsmål til naturgeografi, som jeg har svært ved at forstå. Problemformulering: Klimaændringer - er det noget vi skal tage alvorligt, og kan vi påvirke dem nævnværdigt? (Jeg forstår godt min problemformulering) 1. Redegør for de central geofaglige sammenhænge, der...
  • Det smukke ved Danmark....

    Forumindlæg
    Hej Vil du hjælpe mig med at svare på det spørgesmål jeg har skrevet for neden... Hvad er det smukke ved Danmark? f.x vejret, havet, sproget, lighedstanken(?- hvad betyder det), ironien(?-hvad betyder det) og bogstaverne æ,ø og å PÅ FOR HÅND TAK...
  • selskabsskat

    Forumindlæg
    Hej Hvilken effekt har selskabsskat på udbud og efterspørgsel?
  • Den sorte død - Beskyttelse

    Forumindlæg
    Jeg har AT4 om pesten og kunne godt tænke mig links til diverse kilder omkring hvad folk gjorde for at undgy pesten.
  • QviSSe, QuiZ

    Forumindlæg
    Hej Så er det quizze tid. Skriv hvad I tror svaret er. Denne gang handler det om historie... 1. Hvilken amerikansk general blev under Golfkrigen kendt som "Stormy Norman"? 2. Hvilken engelsk admiral blev af sine fjender kaldt "dragen"? 3. Hvilken bys lufthavn var skueplads f...
  • ordforklaring

    Forumindlæg
    Kan nogen foklare disse 3 ord for mig? hvad de betyder samt ligheder og forskelle i deres betydning. sympati empati soledaritet
  • Peter Gabriel - hvilken genre?

    Forumindlæg
    Hey SP! Jeg har længe gået og spekuleret og diskuteret med bl.a. venner om, hvilken genre Peter Gabriel er? Nogen, der kan give et kvalificeret bud? mvh
  • SSO - Afghanistan krigen efter 9/11 2001

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive SSO om Afghanistan Krigen efter 9/11 2001, men jeg er hele blank hvordan gør jeg? Jeg ikke har får problem stilling om emnet endnu. Jeg vil meget gerne får hjælp. Tak til forhånd. Venlig hilsen
  • arbejdernes vilkår

    Forumindlæg
    nogen der har noget om arbejdernes vilkår i tiden 1870-1914 ( det moderne gennembrud..
  • cand-titel

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Måske er det mig der har forstået det forkert, men hvis nu man læser en bachelor - hvor man også kan læse til kandidat efter, hvorfor er titlen på kandidaten så anderledes end det bacheloren egentlig hedder? Jeg hører f.eks. mange sige at de er i gang med kandidaten men at de...
  • Imperialisme

    Forumindlæg
    Hej :) Hvordan startede Imperialismen, eller hvorfor startede den?
  • Hvorfor skal vi være prøvekaniner?!

    Forumindlæg
    Jeg er lige faldet over en artikel på Politikens hjemmeside: http://politiken.dk/indland/article445629.ece Hvordan kan det være at vi skal være prøvekaniner, blot fordi Bertel & Co har besluttet at indføre en gymnasiereform der tydeligvis ikke fungerer..?
  • Ladning

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg vide hvilken ladning et peptid har ved pH=1 pH= og pH=11,5 ?
  • HJÆLP HJÆLP SAMFUNDSFAG OG HISTORIE!!!!!!

    Forumindlæg
    Hvilke fordele er der i et samspil med historie og samfundsfag? Altså samfundsfag bidrager jo til at opstille mønstre og strukter, mens historie har kildekritikken.. Er det korrekt? Eller er der et samspil?
  • det danske sprog

    Forumindlæg
    Universitetsloven skal ændres, så det bliver et direkte krav at undervise i nogle fag på dansk. Hvad vil dette medføre?
  • Den franske revolution

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver dansk/historieopgave om Robespierre. Men jeg forstår ikke, hvad konventet var? Jeg har slået det op, og der stod, det var en forfatning. Men i bøgerne beskrives det nærmere som en regering. Hjælp?
  • udviklingskolonialisme

    Forumindlæg
    heej smukke mennesker er der nogen der gider at forklare hvad udviklingskolonialse betyder? :)
  • Hvilken metode? HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har lidt problemer med AT. I fagene NG og samfundsfag har jeg svaret på problemstillingerne: Hvordan forventes temperaturen at stige og hvad skyldes temperaturstigningerne? Hvilke konsekvenser menes den globale opvarmning at få for udviklingen og fattigdomsbekæmpelsen i de fattigste lande? ...
  • Multipolaritet, Unipolaritet, bipolaritet

    Forumindlæg
    Hejsa Nu har jeg læst i min bog og på nettet, men jeg har stadig ikke helt forstået det. Altså hvad står de forskellig polariteter for og hvad er forskellen? Håber i kan hjælpe hurtigst muligt. Tak på forhånd :)