Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16781 til 16800 af 35145
-
Iteration, Guilloche-mønstre, Spirographkurver
ForumindlægDa jeg har matematik på a-niveau på htx, er det ikke sikkert der er meget hjælp at hente, men nu prøver jeg. For det første, der skal stå Iteration - og ikke integration. I har sikkert hørt om disse mønstre i overskriften, og i har sikkert set dem, men nok ikke beregnet dem. Det skal jeg til, ... -
MAT a opgaver
ForumindlægHEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2... -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
Problemområde Nødhjælp
ForumindlægNødhjælp til Langtbortistan På grund af tørke er høsten slået fejl i Langtbortistan. Der er derfor brug for store mængder af nødhjælp. Nødhjælpen består af konserves på dåse, der skal pakkes i kasser på paller og transporteres med lastbil i sættevognstrailere. I skal hjælpe med at designe en pa... -
Mat 8 Test
ForumindlægHej jeg skal op til en mat 8 test imorgen.Er der har været op til før. Vil gerne gerne være klar til testen imorgen -
Stress
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen som kan give nogle gode guldkorn til følgende spørgsmål: Hvordan kan stress forklares set ud fra det senmoderne samfund? ALT modtages med kyshånd! Tak. -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
trigonometriske funktioner
ForumindlægHej allesammen :D hvordan differentierer man de trigonometriske funktioner? håber i kan hjælpe :D -
årsprøve
Forumindlæghej hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve.. -
Smidt ud i slutningen af 2g
ForumindlægHej, jeg har lige fået et brev om, at jeg er blevet smidt ud af mit gymnasie p.g.a en lave karakter i 2g, men så tænkte jeg på om, jeg ikke bare kan tage det andet år på HF, og stadig blive student næste år bare som en fra HF? For har jo afsluttet alle mine C fag, så er det muligt? Mange tak på f... -
Vurdering af Engelsk Essay please:)
ForumindlægKunne seriøst godt tænke mig at få lidt feedback af andre angående mit engelsk essay. gode/dårlige ting og hvis nogen kunne komme med et bud på en karakter ville det være perfekt. I behøver som sådan ikke slå ned på hvor der konkret er grammatiske fejl, men bare kommentere om der mange/få fejl ... -
Adgangskrav
ForumindlægHvorfor kan man ikke gå om i de fag, man ikke har fået gode nok karakterer i til at få sit ønskestudie? På denne måde kunne man prøve igen og fordybe sig i fagene for så at score en bedre karakter næste gang. Det er fucking irriterende, at man ikke kan og det letter bare presset i nakken ydderlig... -
hjælp til rettelse i stil
Forumindlægsøger en venlig sjæl, som måske vil være sød at rette min stil med eventuelt sproget, grammatikken og komma mm.? skal være inden i morgen for får karakter på den. -
Varmeenergi
ForumindlægJeg har en 24-eksamen idag og har trukket Varmeenergi, hvor jeg skal komme ind over Energiformer E =mc/\T specifik varmekapacitet Effekt Nyttevirkning nogen der kan hjælpe?? -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Skattereformen(!)(!)(!)
ForumindlægHej alle sammen! Til jer der nok følger med I hvad der egentlig sker derude, ved I jo at der er en masse snak om det med skattereformen. Men er det ikke nogle søde sjæle derude, som rent faktisk vil forklare mig hvad det hele går ud på? Jeg har kigget rundt omkring på nettet og læst diverse... -
Årskarakterer
ForumindlægEn ven og jeg skal lige have afgjort et væddemål. En af os mener, at årskaraktererne hovedsagligt bygger på terminskaraktererne (hvis man har ligget til 10 i begge terminskarakterer, men formelt set er gået ned til 7, så er det 10-tallet der gælder for mest). Den anden mener, at årskaraktererne ... -
smeltepunkt og specifik varmekapacitet
ForumindlægHej Jeg skal lave et forsøg hvor stearin varmes op, og derefter hældes over i et bæger med vand, for at undersøge den specifikke varmekapacitet. Jeg har prøvet at lede i databøger og på google, men kan kun finde smeltepunkt for stearinsyre og ikke ren stearin. Er der nogle der ved hvad stearins s... -
Eksempler på elektromagnetisk stråling
ForumindlægHejsa.. er der nogen som kan give eksempler på elektromagnetisk stråling? :) -
lineære
Forumindlægbefolkningstallet i årene 1950-2000 vokset med 2,58% om året i 1950var befolkningstallet 9,2 mio. opstil en model der beskriver udviklingen i sudans befolkningstal i årene 1950-2000 er det ik er det ik lineære model 2,58x+9,2=Y
