Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16981 til 17000 af 321608
-
Realisme og Idealisme
ForumindlægHey... I forbindelse med den amerikanske økonom Francis Fukuyama, teorien om realisme og idealisme. I der nogen der kan hjælpe mig, hvad var de overordnede elementer for realisterne, at USA invaderede Irak, og hvad idealisterne holdningerne før og efter invasionen. -
Multiple Choice Test
ForumindlægHej, jeg skal tage kvote 2 i medicin og der står at man først skal igennem en Multiple Choice Test (almen viden). Men er der nogen herinde der ved hvordan spørgsmålene kan lyde eller et lille eksempel.. -
Hvad vil i mene?
ForumindlægHej vi er to piger som er uenige om et matematisk spørgsmål, håber i vil give jeres mening til kende: Hvis man laver en hypotesetest, kan man så tillade sig udtalelser om at det ene parti er gået frem eller tilbage? -
Frivilliglære
ForumindlægHej :) Jeg er en pige som går på 2 HTX. Jeg har meget brug for hjælp til Matematik. Er der nogen der kan hjælpe mig enten face to face eller skype. Jeg bor i Odense . hvis du er interesseret send mig veligst en besked :) tak -
Eksamen
ForumindlægHej så Vi er tre piger som skal snart op til naturfag eksamen, og vi skal lave et forsøg om (ioniserende strålings påvirkning af gærceller) Men først skal vi forklare om (hvordan fungerer gærcellerne og bakterierne) Håber, at I kan hjælpe os. -
Hvad skal kroppen bruge for at overleve?
ForumindlægHej, jeg har en opgave i biologi om mad og sundhed. Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe med at forklare hvad kroppen behøver for at overleve. Fx: Protein. Tak på forhånd. :) P.s kom gerne med begrundelser for hvorfor man skal bruge det for at overleve. -
Forståelse af indekstal
ForumindlægHej, Jeg skal til Samfundsfag eksamen imorgen på STX A-niveau. Jeg har trukket temaet "Bandekonflikten", hvortil der er et bilag fra samfundsstatistikken, "Aldersbetinget kriminalitetshyppighed fordelt efter national oprindelse, 2002 - 2006." Bilaget kan ses her: basic.apayos... -
engelsk disposition :/
ForumindlægHeej Som sagt er jeg en pige på 13 år. Jeg har fået "endnu" en disposition for. Med denne gang skal jeg skrive om "heroes" og jeg er total BLANK, har ingen anelse om hvad jeg vil skrive om!! - Håber der er en venlig sjæl der ude, der vil hjælpe mig! På forhånd tak ! (: Mvh. N... -
Smeltevand sluttemparatur?
ForumindlægHej folkens, er der nogle af jer søde mennesker der kan hjælpe mig med den her opgave, og hvordan jeg skal regne den ud. Vores isklump med 175 g får tilført en energi på 75 kJ, hvorefter den smelter og derved opvarmes smeltevandet. Beregn smeltevandets slutemparatur -
Mediefag - optage en film
ForumindlægTja.. er måske et mærkeligt sprøgsmål, men hvilke roller (altså mennesker der skal lave filmen, ikke skuespillere, men kameramand osv.) er der når man optager en film? Vi er 8 i min gruppe, men vi kan ikke finde en rolle til alle.. -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
HJÆLP MIG! Kulturelle forskelligheder
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk opgave, hvor jeg skal finde forskelligheder og misforståelser mellem Danmark og USA. Men kan intet finde. Mangler mest information om almindelige misforståelser mellem os og USA. Er der nogen der kender noget til det og kan hjælpe mig lidt? Eller nogen der har nog... -
Hjælp til aflevering?
ForumindlægHeej, har lidt svært med opgaverne og det til imorgen :( opgave 1) Når du kaster en sort og en hvis terning på en gang, beregn sandsynligheden for at : -summen bliver 10. - produktet af de to terningers øjne bliver 6. -Summen bliver mindre end 5. opgave 2) løs ligningen: 32 + 36/x+4 = 4(x+4) opga... -
differentialkvotient og afledede funktion?
ForumindlægI min bog bliver det uden videre uddybning sagt at den afledede funktion er en funktion, mens differentialkvotienten er et tal. Jeg kan derfor ikke forstå hvorfor bogen på samme side siger "vi vil bestemme differentialkvotienten af funktionen..". Herved fås vel ikke en tal men en funk... -
studere medicin? HVORFOR?!
ForumindlægHeej!!Jeg ville gerne høre hvorfor folk gerne vil studere medicin og blive læge osv. selvom det er en livslang uddannelse, og man ikke får så lang tid med familie og venner?Jeg har selv villet...og så har jeg ombestemt mig..og nu ved jeg faktisk ikke hvad jeg vil! Hehe..Så jeg ville gerne høre, h... -
Skjult fortæller eller åben fortæller??
ForumindlægHej :-) Sidder lige og er i igang med en analyse men kom lige i tvivl om noget.. Altså hvis man ved hvem fortælleren/forfatteren er, men at teksten ikke bliver skrevet i "jeg-form" er det så en åben fortæller eller en skjult fortæller?? God weekend -
hurtig hjælp!!
Forumindlæghjælp til en lille matematik opgave. - Man kan beregne mængden af kulstof-14 ved at måle radioaktiviteten med en geigertæller. Resultatet af målingen vises som tal der kaldes tælletal. Et stykke egetræ fra Trelleborg blev undersøgt for kulstof-14 indhold tælletallet blev målt til 10... -
Fourieserie
ForumindlægHej ! Jeg sidder fast i en del opgave, som jeg håber i kan hjælpe mig med! :) Det handler om fourierækker. I a) får jeg T=32 og grundfrekvensen til at give b) Det er en ulige funktion, da der er tale om symmetri ved 0 c) middelværdien får jeg til at give 0.125 ved at dividere result... -
Grupperede observationer
ForumindlægJa lidt nej 1 1 6 1 2 0 0 8 3 0 4 4 4 3 3 2 5 4 4 0 6 0 4 4 7 6 0 2 8 6 0 2 9 1 5 2 10 3 2 3 11 3 4 1 Hvordan kan jeg lave en "grupperede observationer" ud fra de tal der bliver vist?? Der er 3 ... -
sandsynlighedsregning
Forumindlæghejsa Sidder her med nogle opgaver indenfor sandsynlighedsregning. Emnet er Lotto. I rækkespil på Lotto-kuponen er der også mulighed for at spille matematiske systemer. Opgaven lyder på, at vi skal begrunde, at de matematiske systemer, der står på kuponen også indeholder de angivne rækker. Noge...
