Søgning på: matematik 1g. Resultater: 17001 til 17020 af 32350
-
Bevis sætningen om løsning af en andengradsligning
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og bøvler med en matematik rapport, og et af spørgsmålene lyder således: b) Bevis sætningen om løsning af en andengradsligning Jeg er ikke sikker på hvad man lige skal tage fat i her?? Håber i kan hjælpe!!! -
Rullegardins Metode? HJÆLP
ForumindlægJeg har en Ugeopgave der er pisse irriterne... -.- HJÆLP!! plz! for er lort til matematik.. Det er både gange og divider f.eks. 36,72 • 8 og forstår det ikke.. Vil ikke hjælpe så min lære vil blive glad..? -
En linjes skæringspunkt
ForumindlægDa jeg ikke ligefrem kan siges at være et matematik-geni, ville det hjælpe mig ubeskriveligt, hvis der var en der kunne fortælle mig hvorledes jeg kan beregne en ret linjes (y= 18,467x) skæringspunkt? -
SSO - hjælp
ForumindlægHej allesammen. Sidder i den skrivestund med min SSO om ægyptisk matematik og tænkte på om der muligvis findes en tilsvarende opgave, som kan bruges som inspiration.? På forhånd tak for hjælpen. -
net undervisning
ForumindlægKære alle Jeg har engang set en netside med undervisning i matematik, kemi og fysik - men har glemt hvad den hedder. Nogle der kender sådan en side ? så man kan fordrive ferietiden med lidt læring ? Mvh -
SSO
ForumindlægHej, jeg valgt at skrive i matematik (det gyldne snit) Der er tale om max 15 sider, men jeg er i tvivl om det kun er tekst eller beviser også tæller med. er der nogen der har erfaring inden for det emne? -
hældningskoefficienten?
ForumindlægJeg har en matematik aflevering for hvor jeg skal lave noget med en hældningskoefficient, men hvad er det ? hvis man feks siger, en linie n går igennem punktet (-3,2) og har hældningskoefficienten 1 tredje del. -
overgangsformel
ForumindlægHej allesammen.. jeg skal til eksamen i matematik A imorgen og sidder lige og læser.. kan nogen fortælle mig hvad overgangsformel er? jeg forstår den simpelthen ikke :S på forhånd tak -
Starte forfra.
ForumindlægHar brug for lidt hjælp ang. genoptræning af matematik. Går iøjeblikket på Teknisk skole i Aalborg, på en web-integrator uddannelse, hvor vi ikke har matematik på skemaet. Troede aldrig jeg skulle sige det, men savner egentligt matematik, og det er jo noget som man ved man skal bruge senere i liv... -
Øvelse til prøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej SP Jeg skal til terminsprøve i matematik A senere på ugen. Har i nogle gamle prøver uden hjælpemidler eller bare opgave, som ligner meget? Jeg vil rigtig gerne øve mig. Mange tak! -
hvilket tal?
Forumindlæg0 3 8 __ 24 __ Hvilket tal tror i der skal stå der? - for resten, nogen der ved hvor der ligger de matematik-prøver fra sidste år. Tænker på færdighedssættet? -
Metoder
ForumindlægHej alle (: Sidder og laver synopsis til min AT-årsprøve i henholdsvis dansk og matematik, hvor vi skal lave en billednalyse af et fresko af Perugino. Er der nogle der ved hvilke metoder man bruger til dette? På forhånd tak! -
Erhvervsjura
ForumindlægHej SP :) - Nu bliver jeg student til sommer og overvejer at søge ind på HA-jura. Nogle der kender noget til selve uddannelsen. Er der meget matematik, er det en spændende uddannelse og er det noget i kan anbefale ? :) -
isolér G
Forumindlæghej sætter med noget matematik, og er bare ikke god til at isolere Formlen er: V=1/3 x h x G jeg skal isolér G, kan nogle hjælpe mig på forhånd tak. ;) -
lærer søges
ForumindlægHej Jeg har virkelig bruge for en lærer der kan hjælpe mig med matematik A, fysikB og engelskeB. derfor søger en privat lærer. vil meget gerne høre, hvis nogen kan hjælpe mig. Mvh -
Lineær programmering
ForumindlægJeg skal skrive opgave i matematik om lineær programmering, så hvis der er nogen der kender nogle gode internet sider hvor man kan læse om det, eller give hjælp. Må i meget gerne hjælpe! -
Eksamenssæt 2006
ForumindlægSkal netop snart op til terminsprøve i engelsk for matematikere på gymnasiet, og jeg tænkte derfor, hvad titlen på sidste års tekst er??? Er der nogen der har mulighed for at hjæpe mig dette??? -
Hjælp søges
ForumindlægHej alle sammen. jeg er en dreng der lige er startet på allerød gymnasium. Jeg søger hjælp til matematik på b niveau, dvs til ting som opgaver, og almindelig lektiehjælp. Hvis i har andre spørgsmål så skriv endelig. -
Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen
Forumindlæghej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk? -
Ligningsløsning 7 klasse
ForumindlægHej, Nogle der kan hjælpe med en løsning af denne ligning? Jeg er pt ved at opfriske folkeskole matematik, så det ville være fint med en forklarende gennemgang. 1/3x-2=1
