Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 17021 til 17040 af 65601
-
Tilbyder lektiehjælp i matematik C-B
ForumindlægHej Jeg tilbyder lektiehjælp i matematik C-B. Så er du interesseret, kan du skrive en privat besked til mig her til min profil. Glæder mig til at høre fra dig! Pris kan aftales. -
Kvant eksamen HJÆLP en venlig sjæl derude ??
ForumindlægHej derude, jeg har en 48 timers kvant eksamen her den 2. juni kl 12 til 4. juni kl 12.. Kvant er ikke mit stærkeste fag og jeg søger derfor en venlig sjæl der kan hjælpe mig til eksamen, jeg vil selv lave min eksamens opgave, ønsker blot lidt hjælp på sidelinjen så jeg kan bestå, du vil selv... -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
At bestå skr. eksamen..?
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i fysikA i morgen, og vil gerne vide hvor mange procent (sådan ca., jeg ved det varierer) jeg skal have fået at bestå, få 4 og få 7? Nogen der ved det? -
nødhjælp (fysik eksamen på torsdag)
Forumindlægjeg skal op til fyisk eksamen på torsdag , og jeg virkelig bang for at trække solsystemet eller astronomi .. hvis nu jeg trækker solsystemet, hvad kan jeg snakker om ? hvis jeg trækker astronomi , hvad kan jeg snakker? er der nogen som kan hjælper mig ved det ....... -
Ideer til engeelsk eksamens emner
ForumindlægHej jeg skal snart op til engelsk muntlig eksamen, men har ingen ide om hvad jeg skal snakke om. Vi skal vælge et emne som hører ind under disse overemner: Being young, New York, Crime og discrimination. er der nogle der har nogle ideer til et underemne?? :) Tak på forhånd. -
Eksamen imorgen - gode råd?
ForumindlægJeg skal op i min AT synopsis imorgen og kunne godt tænke mig at hører nogen om de ved hvad de evt. spørger om i dialogen? Spørg de ind til stoffet eller er det mest metoder og hvad med perspektiveringen? Er der nogen der har været oppe, som vil dele lidt råd ud :) Mange tak på forhånd -
Mat eksamens spørgsmål!
Forumindlæga) Bestem centrum og radius for kuglen med følgende ligning: x^(2) + 4x + y^(2) - 6y + z^(2) + 2 = 5 Her vil vi benytte kuglens ligning, der er givet ved: (x-x0)^(2) + (y-yo)^(2) + (z-z0)^(2) = r^(2) Vi starter ud med at samle x'erne nederst således, også dividere vi med 2 således: x^(2)+4x ... -
Årskarakter og eksamen i 1g?
ForumindlægHej Jeg er igang med hhx første år, og jeg har fra begyndelsen været skoletræt og har fået meget lave standpunkts karakter fra grundforløbet. Jeg har meget fravær samt en del afleveringer der ikke er afleveret. Nu synes jeg at det er nok og har taget mig sammen til at være en god student... -
AT-eksamen kvindebevægelse
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med at lave synopsis til min AT-eksamen. Overemnet er kampen om det gode liv, og jeg har valgt at skrive i dansk og psykologi omkring 1970'ernes kvindebevægelse. Jeg ville høre om der var nogen, som havde ideer til hvordan jeg skal besvare mine delspørgsmål, eller... -
Old-eksamen igen-igen
ForumindlægEr stadig i tvivl om eksamnen i old- og Sofokles er nok ikke så sigende for et generelt spørgsmål til eksamen.Man har jo usædvanlig kort tid til at tale om teksten - og billedet for den sags skyld til oldeksamen, så hvor meget skal man síge? Hvad skal man primært fokusere på? Nogle der har en id... -
Matematik aflevering Clara og Emil
ForumindlægHej allesammen, jeg har fået stukket en matematik aflevering i hånden. Og jeg sidder her med den og er kommet til lidt over halvdelen hvor jeg simpelthen ikke kan finde et svar eller en formel jeg forstår. Hvor stor skal rentefoden være, for at saldoen på Claras børneopsparing er 50.000kr når h... -
Problem med Matematik Aflevering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: En økologisk kylling vejer 40 gram ved udklækningen. De næste måneder tager kyllingen 35 gram på om dagen. I en model kan kyllingens vægt beskrive... -
Problem med Matematik Aflevering
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: Samme dag som Rikke indsætter Peter 12000 kr. på en konto til en fast årlig rente på 1,3%. b) Løs ligningen 10000·1,025x=12000·1,... -
Er alt dette matematik anset for plagiering?
ForumindlægHej Alle Jeg er en dreng i syvende klasse som lige har fundet siden Studieportalen.dk. Jeg ser på alle disse spørgsmål om matematik og tænker i mit stille sind, om de mon kan antages for plagiering. Det er det gentagende spørgsmål, ofte i form af: "Er mit resultat rigtigt?" Jeg synes d... -
kreativt produkt til eksamen
Forumindlæghej, jeg vil høre om nogle har en god ide på hvad man kan lave som kreativt produkt til religion eksamen. Udtrukket emne: Islam Delemne: Islam og kristendommen Problemstilling: Hvordan ser Islam og kristendommen på hinanden, og hvilke betydninger har det for vores hverdag? dette er de ting jeg... -
Biologi eksamen - nervesystem
ForumindlægHej Jeg har netop været oppe og trække nervesystem til min 24 timers eksamen i biologi. Udover en masse figurer jeg har fået, er der også vedlagt en artikel. Artiklen omhandler alkohol og anæstesi som dybest set har fokus på hvordan alkohol påvirker cellen (cellemembranen). Men der er så mange ke... -
HJÆLP! Matematik FSA maj-juni 2005
ForumindlægHar brug for hjælp! Er der nogen der har fsa matematik opgaven maj-juni 2005?? Det er den med tv-programmer, regional programmer osv. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!.. Tak. -
Termin - Forberedelse, Matematik
ForumindlægPå Torsdag skal jeg til Terminsprøve i matematik. Jeg er pænt dårlig til faget, og kunne godt bruge nogle tips eller et godt råd til hvordan man kan forberede sig... 1000 tak på forhånd! -
Eksamens struktur i AT
ForumindlægHej! Jeg skal til AT-eksamen på mandag (23.05.11), men er i tvivl om hvordan jeg skal bygge min "taletid" op.. Sådan som jeg har forstået det, skal jeg snakke de første 10-15 minutter, hvorefter der er dialog de sidste 10-15 minutter, hvor lærer/censor hovedsageligt spørger ind til emne...
