Søgning på: biologi noter c. Resultater: 17041 til 17060 af 79158
-
Mundlig dansk- hvordan?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan den mundlige danskeksamen i folkeskolen fungerer? hvad skal man? er der noget man skal trække eller...? -
Citater
ForumindlægHej med jer allesammen. Skal citater som er taget direkte fra en artikel, stå i kursiv? -
SRP - Reaktionsmekanisme
ForumindlægJeg skal i min SRP forklare lidt om reaktionsmekanismen for hydrolyse af en ester (ikke direkte et spørgsmål i min problemformulereing, men min lærer sagde det ville være godt at få med. Sagen er bare den, at alle de steder jeg kan finde noget om det står det på engelsk, hvilket jeg virkelig ikke... -
HASTER - EKSAMEN IMORGEN :)
ForumindlægJeg tænkte på. I folkeskolen i engelsk, skal man først ind i 5 min. hvor man snakker om en tekst man har forberedt hjemme. Derefter skal man ind i 5. min hvor man snakker om et spørgsmål man har trukket, som relaterer til nogle af de tekster som man har snakket om i løbet af året. Er der nogle s... -
the hobbit
Forumindlæger lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ... -
Engelsk aflevering
ForumindlægJeg er i gang med min aflevering i engelsk, men jeg er på bar bund angående disse to spørgsmål? Nogen som kan hjælpe mig og har et bud? Tusind tak på forhånd. 1. What were/are the core values of cricket as the game was invented and developed by the English? 2. How have things influenced cricket... -
Velkommen
ForumindlægVelkommen til dette nye forum hvor brugen af den nye Lektiewiki diskuteres. -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
Rettelse!
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at læse korrektur på min dansk opgave? Ville være en kæmpe hjælp -
1/0?
ForumindlægHvad ville 1/0 give ? Uendeligt? eller bare 0? -
Matematik Opgave.
Forumindlæghhh Figuren viser grafen for en differentiabel funktion f. Billeden er vedhæftet: Løs grafisk ligningen f '(x)=0 Håber at nogen kan løse denne ligning. Med Venlig Hilsen Nick -
Dansk-Engelsk oversættelse :)
ForumindlægHej. Er der nogen der har mod på at hjælpe med en, lidt svær, dansk-engelsk oversættelse? :) Nogen rigtig intellektuel - på godt og ondt - blev Steinbeck aldrig, men historisk orienteret og erfaringsdygtig, oplagt og velformuleret, saglig og følsom, patriot og kosmopolit, var han altid. Lidt i de... -
sandt eller falsk ligninger m.m.
ForumindlægHvordan udregner man om følgende stykker er sandt eller falsk? (3b)2 = 9b2 √a2 = a √ 25 b2 = 5b -
En funktion
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med den her funktion? En funktion f er bestemt ved f(x) = 2x3 + 4 In x f’(x) skal bestemmes På forhånd tak :) -
Analyse model til anmeldser (haster)
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde en god gratis analysemodel til anmeldelser på nettet? Jeg kan ikke finde nogen. Jeg er i gang med 24 timers forberedelse til morgen. Så det haster lidt. -
Nulhypotese
ForumindlægAccepteres nulhypotesen, hvis p-værdien er højere end signifikationsniveauet? -
intervalmidtpunkt, frekvens.
ForumindlægHej er der nogle som ved om jeg kan lave intervalmidtpunkt, frekvens og summerede frekvens over min liste af tal for børn under 15 år?(ses på billedet) og vis man kan, hvordan gør man og regner ud? -
Opløselighedsligevægt
ForumindlægHej :) 1. Hvordan kan man kende en opløselighedsligevægt? 2. Samme spg. mht. komplexligevægte? På forhånd tak -
Partiel brøksopløsning..
ForumindlægHvis man har en brøk hvor (1/s^2)/s^2 er tællerens grad så stadig mindre end nævnerens? -
Grafen for funktionerne f og F
ForumindlægHej :-) Hvordan finder jeg ud af, hvilken figur der er integnet som F samt bestemmer integralet i opgaven? (Se vedhæft)
