Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17081 til 17100 af 25375
-
Adganskrav = snittet af påkrevede fag el. alle fag?
ForumindlægSagen er den at jeg på det seneste har overvejet at give den et skud mod medicin-studiet, og derfor skal opfylde adgangskravet som i 2007 hed 9,5 i gennemsnit. Mit spg. lyder så: Er dette tal gennemsnittet af de relevante fag? (læs: påkrevede fag, i dette tilfælde dansk A, engelsk B, matematik ... -
"også du min søn"
Forumindlæger det nogen der kan hjælpe med at forklare hvad Cæsaren endelig mener med "Også du min søn"?? -
Genfortælling af en krimi
ForumindlægHej med jer.. I morgen skal jeg fremlægge om en krimi, der skal være en "whodunnit", altså en krimi, hvor én eller flere bliver dræbt, og så er der fokus på, hvordan det bliver opklaret. Problemet er bare, jeg er total blank! Jeg har virkelig ingen anelse om, hvad jeg skal fortælle om. ... -
Hjælp til konjunktiv + indledning
ForumindlægHej, Jeg er i gang med min 24-timers forberedelse til TyF B, og det går egentlig meget godt. Der er dog to ting, jeg har problemer med, som jeg håber I kan hjælpe med: 1) Hvordan skal denne konjunktiv lyde: "Hvis hans far ikke var blevet dødssyg, ville han aldrig fået kendeskab/opnået inds... -
"også du min søn"
Forumindlæger det nogen der kan hjælpe med at forklare hvad Cæsaren endelig mener med "Også du min søn"?? -
NOGEN DER VIL RETTE? vigtigt
ForumindlægUna mujer llamó Manuela vive en Madrid con su hijo Esteban. En sus 17 cumpleaños de años, ellos lo celebran, para ir al teatro. cuando Esteban abandona el camino después de un coche, para conseguir un autógrafo, y entonces un coche lo insinúa. Los órganos, son utilizados para guardar un otro huma... -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling -
mediets dækning af Irakkrigen
Forumindlæghar lige et (måske) dumt spørgsmål. Men på den måde mediet dækkede over Irakkrigen, er det egentlig negativ? -
Efter gymnasiet...
ForumindlægSå er gymnasiet snart slut for os 3g'ere og vi skal videre i livet. Men hvad skal I? Ansøgningsfristen er 5. juli så man skal snart beslutte sig! Jeg regner selv med at læse farmaceut. Andre? -
En lille hjælp, HASTER ! :/
ForumindlægHeeej søde folkens :) Ønsker jer alle sammen en god påske.. Jeg skal skriv en tekst på ca 1000 enheder, hvor jeg beskriver et træk om at flytte, forestillede eller reelle. Hvis reelle, hvordan har det påvirket dit liv? Hvis forestille sig (og reelle) kan du beskrive alle nødvendige skridt må tage... -
er det her skrevet rigtigt?
Forumindlægthe moon 1: the moon, is a short story because the story is realistic. A short story is shorter than a novel, I know Fiction is under 10,000 words. 2: Mrs. nadine kinevam, because it is her whole the text centers on. 3: it's 3'rd person, because 3’rd person told of everything that... -
Partier og ideologier
ForumindlægHvilken af de tre grundideologier liberalisme, konservatisme og socialisme passer den residuelle velfærdsmodel til, hvilken passer den selektive velfærdsmodel til og hvilken passer den universelle velfærdsmodel til? Hvilke partier i Folketinget baserer sine holdninger på socialismen og hvilket ... -
3 min. mundtl. indslag for klassen
ForumindlægJeg underskylder meget hvis jeg er kommet til at poste i den forkerte kategori. I overmorgen drager min klasse og jeg på en hyttetur. Vi har alle fået den opgave som lyder følgende: "Du er på". Alle elever har 3 minutter til rådighed til et mundtligt indslag (sang, tale, oplæsning, skue... -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår... -
kort uddannelse - hvorfor
ForumindlægHvorfor har Venstres vælgere egentlig kortere uddannelse end fx Enhedslisten eller de Radikale. SKal lige siges, at det står i min bog -
Ret en ´kort oversættelse
ForumindlægEn kort oversættelse fra engelsk til dansk: Dear Diary On Friday i had a job, a fiancée, a home, and a life that made sense (well as much as any life makes sense).then I found an injured girl bleeding on the pavement, and I tried to be a Good Samaritan. Now I’ve got no fiancée, no home, no... -
HJÆLP
ForumindlægHej det er ikke med lektiehjælp at gøre, men jeg håber i kan hjælpe mig jeg ville have hjælp til at kunne blive bedre til at læse,retskrivning osv, fordi siden jeg var lille har min dansk været rigtigt dårligt siden 8 klasse har vi haft afleveringer for osv jeg har altid fået endten 02 eller 4 og... -
HHX vs. STX hjælp!
ForumindlægHej håber virkelig i gider at hjælpe mig lidt på vej. Kunne rigtig godt tænke mig at læse på Køge handelsskole, men er bange for at jeg kommer til at udelukke muligheder for fremtiden eller at jeg vil fortryde det, Har været derude til brobygning og synes det virker super fedt, men det er jo svæ... -
ideologier og politiske skillelinjer ?
Forumindlæger der nogen der vil være sød og forklare hvad det er politiske skillelinjer betyder ? jeg har en ide om at det måske kunne være noget med forskellen på de politiske partier og hvor deres grænser går. ideologier ved jeg godt, men politiske skillelinjer ? -
Verdens bedste demokrati?
ForumindlægLever vi i Danmark i verdens bedste demokrati? Hvorfor? Hvorfor ikke?
