Søgning på: musikvideo analyse. Resultater: 17121 til 17140 af 23735
-
HELP ME!!!!!!
ForumindlægHej! Jeg er en desperat 2.g'er.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en over middel karakter i skriftlig tysk! Så jeg har brug for en tysk-xpert der kunne rette og hjælpe mig med mine afleveringer!?! På forhånd tak!:D P.s det er tysk på b-niveau... -
filosofi eller engelsk
Forumindlægville lige høre om der er nogen herinde, der har erfaringer med filosofi- eller engelskstudiet. jeg har lige færdiggjort 1. semester på medicinstudiet, men er ikke sikker på det er noget jeg vil gå videre med, så vil blive meget glad, hvis nogen vil dele deres erfaringer med ovenstående studier.m... -
internet-sider
ForumindlægHej..jeg ville høre om der ikke var nogen der kendte en eller flere rigtig gode sider her på internettet hvor man kan lære spansk.. (jeg håber i forstår hvilke sider jeg mener ellers få mig til at forklare det igen)Men altså bare nogle sider for begynder, hvor man eventuelt kan høre ordet blive u... -
math på gymnasiet
Forumindlæghvilken bog bruger man når man har matematik på C... -
Hjælp til metoder i AT (his, psyk)
ForumindlægSå er det AT eksamen tid, og jeg skal på fredag aflevere min synopsis, men jeg er blevet lidt i tvivl om metodeafsnittet. Mit emne er "Slaget ved Stalingrad" og jeg skriver i henholdvis historie (A) og psykologi (B), så min problemformulering/problemstilling ser sådan ud: "Hv... -
Anderledes spørgsmål
ForumindlægHvor tror i det er lettes af møde piger, en ny kæreste, på en videregående uddannelse, jura eller medicin, eller noget helt andet ?Selvfølgelig vælger man ikke uddannelse af denne grund overhoved, men har talt med nogle venner om det - og vi ku ik rigtig blive enig ? -
Hvordan skrives dette?
ForumindlægHvordan skriver jeg dette på engelsk med henblik på at karakterisere hovedpersonen? Det der med henblik lyder mærkeligt -> in preparation for a characterization of the main character? -
Sproglige studieretning: Engelsk-TyskF eller FranskF med samfundsfag på STX
ForumindlægHej! Jeg er interesseret i at høre lidt omkring studieretningen Engelsk-Tysk F eller fransk F med samfundsfag på STX. Jeg vil gerne vide lidt om hvad man vil kunne forvente omkring den studieretning angående fag, og selve det faglige. Hvad laver man? Hvad koncentrerer man sig om? Hvad er det gode... -
råd til fs
ForumindlægHej.. Jeg hjælper mange på folkeskoleniveau med deres lektier.. Og jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer om hvordan de bedst kan fremlægge, når de fræmlægger... Jeg har fortalt lidt om mundtlig retorik og de taksonomiske niveauer.. Kunne I give råd ?? hvordan de kan få en god start på skolen og ... -
SSO - forslag?
Forumindlægjeg her samfundsfag på A-niveau, og vil meget gerne skrive min opgave i det fag. men jeg ved ikke helt hva jeg skal skrive om?har lidt selv nogle i ideer- noget med USA og george Bush?eller- Der blev for kort tid siden lavet en mindste vægt i forhold til højde på modeller, da man ente at man gav ... -
Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole? -
Are/is - Flertal og ental
ForumindlægHej! Nu sidder jeg her med engelsklektierne til i morgen, og har et problem. Jeg har lige fået en prøve tilbage som vi tog i forbindelse med at vi har fået ny engelsklærer. Det gik - midt sagt - ikke godt. Med et 4-tal nederst på siden vil jeg gerne gøre et godt forsøg på at få det ændret, til f... -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
Rentabilitet - hjælp!
ForumindlægJeg skal regne gældsrente, gearing, overskudsgrad og aktivers omsætningshastighed. Dog er nettoomsætning ikke oplyst, hvilket skal bruges til de to sidst nævnt. Hvad bruger jeg så i stedet for nettoomsætning? Og et andet spørgsmål - når jeg regner gearing - så skriver den, at den for år 2014 ... -
SSO
ForumindlægNogen der vil bidrage med ideer til SSO ? Vil gerne skrive i dansk... -
AG OG EF
ForumindlægKunne godt bruge lidt hurtig repons på en aflevering til imorgen!Jeg har spørgsmålet: Kommenter niveauet for afkastningsgraden og egenkapitalens forrentning i A/S Chokoladefabrikken FRØEN og gør rede for sammenhængen mellem de to tal.Afkastningsgraden er 16,25 og er steget (12,8%)over en 3-årig p... -
Dejlig tysk om løst sammensatte verber
ForumindlægHej alle! Sidder her med noget tysk og er lidt i tvivl om en enkel ting. Se det vedhæftede billede. Kan I finde nogle fejl? Og så er jeg i tvil om jeg har brugt det rigtige ord nede i sætning 4 og 5 opgave B. Er det rigtigt at bruge an fordi der findes mange udgaver såsom anschlagen, vorschal... -
Partiel integration?
ForumindlægJeg har integralet ∫x·exdx, hvoraf f(x)=ex og g(x)=x. Integralet skal løses ved partiel integration. En der kan vise hvordan man gør? Jeg ved at den patielle integration e ropfyldt ved: ∫f(x)·g(x)dx=F(x)·g(x)-∫F(x)·g(x)dx så jeg får at: ex·x- så er d... -
AT sag - kemi/dansk
ForumindlægHej alle. Er kommet i den vaskelige situation, at jeg som naturvidenskabelig, skal op i AT 2011: At være på som årsprøve. Dertil har jeg valgt fagene Dansk (A) og Kemi (B). Mit spørgsmål er så om i har nogle forslag til min sag (emnet), hvor de to ovennævnte fag indgår? Har stærkt brug for ... -
Marxisme
ForumindlægHej med jer, jeg står og har lidt svært ved at forstå Marxisme. Kan i hjælpe med at forklare hvad det sådan går ud på?- Hvad er det inspireret af og er dets vigtigste pointer? Hvilken økonomisk politik skal staten føre ifølge den pågældende retning? Hvilke forklaringer tilbyder teorierne på...
