Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17161 til 17180 af 325233
-
Træt af folk som kalder sig anonym
ForumindlægJeg er efterhånden ved at være godt træt af folk herinde som kalder sig anonym. Synes virkelig det er synd for folk som har et spørgsmål, og så kommer der en anonym og skriver kommentarer som "Hvad tror du selv" og "Lav dog dine lektier selv".Jeg kan godt forstå at man måske s... -
Tysk, hjælp til oversætning
ForumindlægHej, er der nogle der vil hjælpe med at oversætte noget jeg har skrevet? :) -
Er Danmark et kristent land?
ForumindlægMener du, at Danmark er et kristent land? -
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
JEG VIL IKKE !!!
ForumindlægJeg vil IK være nervøs, men frygter alligevel at jeg bliver det på mandag! (da jeg skal op til min første mundtlige prøve, tysk) Jeg stoler selv på mig selv, men frygter bare GIGANTISK meget at jeg bliver nervøs, eftersom jeg virkelig blev nervøs i min prøve i matematik? :S. Kan man gøre noget ... -
Skift fra medicin til odontologi?
ForumindlægHej allesammen Jeg har næsten afsluttet 3. semester på medicin (AU), men overvejer stærkt at skifte til odontologi - bl.a. fordi jeg mangler noget praktisk arbejde, fordi jeg tror jeg ville finde de praktiske indgreb som tandlæge mindre ulækre/grænseoverskridende og fordi jeg synes, at jeg oplev... -
Musikkarakter
ForumindlægEr det på nogen som helst måde muligt at få mere end 9 i musik uden at være i stand til at spille på noget instrument??Hvad skal der evt. til??Glæder mig til at høre hvad I har at sige til det! -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
Eksamen
ForumindlægNogen der kan forklare mig- hvordan Old-eksamen helt foregår? Jeg er nemlig ikke helt med. Gerne uddybende- og hvad man skal kunne - for at komme i den dyre ende.. -
definititionsmængde
ForumindlægHvordan bestemmer man definititionsmængden for funktionen f givet ved: F(x)= kvadratroden af x^2-4x+3 -
Kvantefysik: Impulsmoment.
ForumindlægJeg har flg. bølgeligning: psi = (2x + 2y + 3z) * u(r) Opgaven lyder: "Baneimpulsmomentets z komponent måles. Hvilke egenværdier er mulig og med hvilke sandsynligheder vil de optræde?" Indtil videre har jeg skrevet bølgeligningen om til cylinderkoordinater. Herefter virker jeg med ... -
Information og Jyllands-posten
ForumindlægHej Håber I kan hjælpe mig med et hurtigt spørgsmål. Jeg er meget i tvivl om hvordan Jyllands-posten og Information som aviser ser på globaliseringen. Om de altså ser på globaliseringen som noget positivt eller noget negativt. -
ovættesle af citat
Forumindlæghey nogle der kan oversætte det her er helt blank ?? Weise sein heisst: Sich nicht darüber schämen, dass man nichts weiss; sich nicht davor fürchten, dass man nichts weiss, und nicht darauf stolz sein, dass man nichts weiss sorry for overskriften.. -
Engelsk; hvad skal man skrive?
ForumindlægJeg skal skrive et læserbrev opgaven lyder sådan : Write a letter to the editor in which you debate the pros and cons of celebrity charity work. Men jeg har ingen ide hvad jeg skrive. Nogen der vil hjælpe ? -
Keynes - Det haster!
ForumindlægHej Er i gang med en opgave i 3.g, og har brug for lidt hjælp Kan keynesianismen genoplives som vision for socialdemokratiet? Hvilken betydning havde Jens Otto Krag for det danske velfærdssamfunds udvikling? Hvordan blev keynesianismen brugt i Danmark da Jens Otto Krag var statsminister? Kan... -
Bjergprædiken?
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl herinde som vil forklare mig bjerprædiken og dens betydning? :) -
Reality vs Dokumentar
ForumindlægHvad er helt konkret forskellen på de to? -
faktorisere
Forumindlæghej der står i min opg at gøre rede for hvad det vil sige at faktorisere et 2gradspolynomium giv eksempler er det ikke denne formel a(x-x1)(x-x2) men forstår ikke hvad det vil sige at faktorisere -
flere ungdomsuddannelser?
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, som jeg håber I ved noget om. Er det muligt at eksempelvis at gå på hf, mens man allerede er ved at tage en anden ungdomsuddannelse? -
Hjælp til rapport
Forumindlægjeg er igang med at skrive en rapport i salg og service. Jeg er færdig med rapporten men min lære ville have jeg skulle lave min konklution om, da han ikke mente den passes sammen med min problemformulerning.ProblemformuleringHvorfor jeg har valgt at skrive om dette emne er, at det kunne være spæ...
