Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 17181 til 17200 af 41309
-
Budgettering
ForumindlægHej, håber at kunne få lidt hjælp på denne opg. Budgettering Peter og Ulrik er i gang med budgetteringen for 2007. De har allerede udarbejdet et budgetforslag, men de er ikke umiddelbart tilfredse med det budgetterede resultat. Derfor har de udarbejdet 2 nye budgetforslag til hver af varegrup... -
Søge ind på uni
ForumindlægKan man fx søge ind på tandlæge bachelor uddannelse på KU, hvis ens gennemsnit er på 9,0 og adgangskvotienten i 2012 var på 9,9. -
Ha(jur) vs. alm. jur
ForumindlægHej Jeg har hørt, at hvis man læser ha(jur) på CBS, så kan man ikke føre retssager i modsætning til fx en der læser jura på KU, er det sandt? Hvis ja, er der andre forskelle mellem de to studier? TheRose -
Induktiv og deduktiv metode?
ForumindlægHej folkens Så vidt jeg har forstået handler AT om hvilke metoder du bruger til at finde dine svar. Min lærer har flere gange nævnt induktiv og deduktiv metode, som noget der spillede en stor rolle i AT, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er? Ikke nok med det, er jeg også ret meg... -
confusion
Forumindlæghej.jeg er 3.g'er. Er der nogen der kan forklare helt klart hvordan karakterene behandles..altså jeg har foreksempel haft kemi på c men i 2.g valgte jeg Kemi på B..jeg har ikke været om i kemi sidste år..så tæller begge karakter fra kemi c og kemi b som eksamens karakter, når jeg ikke har vær... -
Er der nogen som har været oppe i den nye samfundsfags-reform?
ForumindlægHejsa Alle.Jeg er i tvivl om hvordan at jeg skal gribe min samfundsfag-eksamen an. Jeg skal op på onsdag og ville enormt gerne hvis det kunne lade sig gøre at der var nogle som kunne fortælle hvordan de greb eksamen an efter den nye reform som siger at du har 50 min. forberedelse og må have alt m... -
Eksamensregler??
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre hvilke regler der gælder når man går til eksamen. Jeg har hørt nogle foreskellige så som de to laveste karaktere + ens gennemsnit skal gi over 13. Jeg har også hørt en der siger at ens højeste og laveste karakter man har været til eksamen i + ens gennemsnit skal gi over... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
Engelsk mundtlig 9.klasse
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen her på tirsdag og ville høre om hvilke spørgsmål man kan blive stillet til eksamen indenfor de emner man har haft om? Vi har i engelsk pensum haft følgende emner: - "Black lives in the states" - "People who made a difference - "G... -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
tværfaglig kombination !!
ForumindlægHvilke muligheder er der ved tværfaglig kombination? -
FYSIK/KEMI!HASTER!PLIZ HJÆLP!
ForumindlægMin lærer har sendt mig (og min klasse self.) vi skal lave til den 02-01-13, den skal være på minimum 3 sider men jeg er slet ikke begyndt endnu D:!!!!!!!! Jeg forstår det ikke! Og tror alt jeg har lavet er forkert! Og vil ikke ende med et 2 eller 4 tal i karakter!!! Vil du ikknok PLEASE hjæl... -
Klage over karakter
ForumindlægNu er sagen således at jeg dumpede min fysik-eksamen i dag, men jeg føler selv at karakteren er uretfærdig, og at jeg blev utrolig distraheret af andre elever på skolen, der to gange bankede på døren mens jeg var i gang med at eksaminere, og som læreren åbnede op for! Men mit egentlige spørgs... -
interview
ForumindlægHej. Jeg vil gerne stille nogle spørgsmål til nogle der har været til fysik eksamen i folkeskolen og hvordan det foregik. Jeg skal bruge til et projekt der handler om nervøsitet og til at finde ud af hvordan eksamen forgår. -
Lægeerklæring
Forumindlæghej folkens jeg skulle op til en eksame d. 21 dec 2018 men fik det dårligt og kunne ikke tænke klart, jeg ringede så til min læge men de var taget på frie og var først tilbage efter nytår. jeg valgte så at tage eksamen men er nu blevet usikker om jeg består så vil jeg høre om det er muligt at ... -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
SKR. 2005
Forumindlæger der nogen her inde der ved, hvad man kom op i i sommer eksamen og syg eksamen hvad teksterne hed.? -
Hvordan læser man op?
ForumindlægHeey ppl. Hvordan læser man op til en kemi eksamen? Jeg skal til kemi eksamen på næste mandag.
