Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 17181 til 17200 af 24044
-
Help!
ForumindlægNogen der vil oversætte min Abtract, den er rigtig kort, kun 17 linjer! Tak på forhånd :D -
Hvordan oversætter man "Idet"?
ForumindlægHej.Hvordan ville du oversætte ordet idet?Vh My -
Efter 9. klasse
ForumindlægHej, jeg går lige nu i 9. klasse og er i gang med at tage mine afgangsprøver. Min standpunktskarakterer ligger cirka gennemsnitlig lidt over 10. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men er ikke sikker på om jeg er klar til det. Dog ved jeg at det er STX, men hvilken linje og om det skal vær... -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Hjælp til srp! inertimoment for cylinder
ForumindlægHej alle! Har fået til opgave i min srp at jeg skal udlede en formel for inertimoment for en cylinder ved hjælp af integralregning, og er total lost.. aner ikke hvor jeg skal starte.. har allerede gjordt det for stang og kugle.. Please hjælp hurtigt!! :( -
nogle der vil oversætte til fransk for mig?
Forumindlæghej. går i 9. og er i fuld gang med mine afgangsprøver. jeg skal op til fransk mundtlig her om et par dage og er virkelig under pres. det ville betyder enorm meget hvis nogle gad at oversætte teksten for mig. den er ikke spor lang. det ville være rart hvis jeg kunne få svar hurtigst muligt (sene... -
Descartes og Fermates
ForumindlægHej - er der nogen, der gide hjælpe med at forklare el. henviser til en kilde for at forstå hvad Descartes normalemetode er? Det er en math mundtlig eksamens sp., som jeg skal op til i morgen. Opgaven lyder: Gennemgå enten Decartes normalmetode eller Fermats tangentmetode i detaljer og sammenli... -
tilstandsformer
ForumindlægHej alle er der nogen som gider, sætte tilstandsformer på dette reaktionsskema for mig: 2Mg+O2 --> 2MgO -
Hjælp til emne - Projektopgave
ForumindlægHej Vi er to piger der skal have projektuge (9.kl) om 2 ugers tid, vi kan bare ikke finde et emne at skrive om, overemnet er "En jord - Flere verdner". Er der nogle der evt. har nogle gode emner at skrive om dertil? På forhånd tak. // Julie og Sara -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
TERMINSPRØVE I DANSK PÅ MANDAG!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal til terminsprøve på mandag(jeg går i 3.G). Jeg ville spørge om der er nogle som lige har været oppe i terminsprøve i dansk, som kan sige hvordan det gik, og hvilke emner der var? :) håber på svar og hjælp.! Mvh Sarah -
en underlig tanke
Forumindlægher sidder vi et par og tænker lidt uden for normaliteten *S* holland / nederland hedder NL norge - N sverige - S og så er det jo vi ikke helt kan se hvorfor Danmark så er DK hvor kommer det fra??? er der nogle der har idér eller ved noget om det ?? hilsen jh123h -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
isomere
ForumindlægCH3COOH har et kogepunkt på 117,90 HCOOCH3, som er en strukturisomer har et kogepunkt på 31,50 1. Hvordan navngiver jeg HCOOCH3? 2. Hvorfor har den ene et højere kogepunkt end den anden? -
hurtig svar: rette nogle oversættelse og en kort stil
Forumindlægnogen som ville til en stil og en kort oversættelse ????? -
redegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen.
ForumindlægRedegør for og diskuter de synspunkter der præsenteres i artiklen. Jeg er altid helt lost når der kommer (Diskuter) så tænker jeg altid med hvem ??? Er jeg bindegal og dum, eller er der andre, med samme problem ? -
Oversættelsesprogram
ForumindlægHej!!!!!!!!Jeg ville gerne vide, hvor man kan købe et oversættelsesprogram, hvad det hedder, og hvor meget det koster. -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
har en enkelt sætning som jeg lige skal have formuleret mest korrekt:)
Forumindlæghej er bare denne ene sætning jeg skal have hjælp med. when my heart stops,i hope i die knowing that i gave everything for those i loved.. eller siger man the once i loved?. hvad med kommaer? -
spørgsmål til folkene bag Studieportalen.dk
ForumindlægAltså - jeg kan jo være ligeglad.. men for flere måneder siden bad jeg om at få uploaded nogle opgaver, som jeg selv synes er super gode!HVORFOR er de endnu ikke kommet på siden??-Eva
