Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17201 til 17220 af 158923
-
fsa maj 2014
ForumindlægHej venner, Er der en der vil være så venlig at vedhæfte en fil med skabelonen til fsa maj 2014? Altså uden svar, men bare opgaveformulering. Det kan f.eks. være som en pdf eller et andet dokument, som word. Tak på forhånd. -
Skriftlig Årsprøve
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til skriftlig bioteknologi årsprøve? -
Vil have nogle fejl, der kan rettes
ForumindlægHej alle sammen. Leder efter nogle fejl, som jeg kan rette dvs kongurensfejl, artikel..... Skal forberede mig til en skriftlig eksamen Har prøvet at lede lede efter nogen, men vil gerne have flere Håber i kan hjælpe -
Cirkus
ForumindlægHej. Jeg har tegnet cirkus tæppe, som er et cirkel, og radiusen er 3 cm. Hvad er den virkelig radius af cirkus tæppe, hvis målestokforholdet er 1:150. Tak. -
Differentialligner
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvilke differentialligner man skal kunne løse uden hjælpemidler? -
Del prøve 1 B-niveau 2014 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Del prøve 1 B-niveau 2014 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. evt. henvis til hjemmesider, hvor prøven er tilgængelig. På forhånd tak -
Standby plads hjælp?!
ForumindlægVi har hermed den glæde, at meddele dig, at du er optaget på en standby plads på VIA, Pædagoguddannelsen i Holstebro ved VIA University College. Tilsagn om optagelse næste år Hvis du ikke bliver tilbudt en studieplads i standby-perioden, giver standby-pladsen ret til at blive optaget næste år. ... -
Er ikke sikker - Entrépris.
ForumindlægDet her er et nemt 7 klasses spørgsmål, men siden jeg ikke har rørt matematik i 2 måneder, så er jeg småt begyndt at glemme. Klassen har ikke købt en billet hjemmefra og skal derfor betale ved indgangen. 2.1 Beregn entréprisen for klassen og lærerne. Priser Entrébillet i perioden 16. april - ... -
Hej
ForumindlægJeg har hørt at det bliver rigtigt svært med matematik i en videregårende udannelse, men bliver er meget svært?? hvis ja hvor svært bliver det. -
Kan jeg skifte skole?
Forumindlæghej. Jeg er lige startet på HTX, og jeg har for ikke så lang tid siden fundet ud af, at jeg skal flytte langt væk fra hvor jeg bor nu. Jeg tænkte på, om det var muligt at skifte gymasium efter 1. g, og at jeg så kan tage 2. g på det nye gymnasium istedet for at jeg skal tage 1. g om igen? tak p... -
Hjælper C-fag med at trække gennemsnittet op?
ForumindlægHej Spekulerede over om c fag gavner gennemsnittet med at stige hvis man har fået høje karaktere, hvis nu ens karaktere i A fag ikke er så høje . Hvad har C fag gjort for jeres gennemsnit i gymnasiet? -
Gærings reaktioner og Differentialligninger
ForumindlægHej folkens. Jeg fik min SRP problemformulering for to dage siden. Mine opgave handler, som læses på overskriften om Gærings reaktioner og Differentialligninger. Da jeg i sidste øjeblik valgte det her emne, har jeg først nu fudnet ud af, at jeg ikke rigtig har styr på det :( (ved godt, det er m... -
Toppunkt for parabel
ForumindlægJeg skal til skriftlig matematik eksamen imorgen, så jeg sidder derfor lige og gennemgår opgaver jeg kan risikere at komme op i til prøven uden hjælpemidler. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at finde parablens toppunkter, så håber der er nogle der kan hjælpe mig med eksempel i denne opgave: ... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægJeg begynder på stx til næste år.Hvad vil være klogest at vælge:1) Kemi A + Fysik A + Matematik B2) Kemi A + Matematik A + Fysik B3) Matematik A + Fysik A + Kemi BJeg synes alle fag er rigtig interessante, og nej jeg ved ikke hvad jeg vil være.Jeg har ikke lyst til at have dem alle på A, for det ... -
SRP Bevis perspektivlærens hovedsætning
ForumindlægHej Jeg sidder og leger lidt med min SRP, og gået lidt i stå ved beviset af perspekivlærens hovedsætning. Kan ikke rigtigt finde noget om den, og hvilken af sætninger der er hovedsætningen? Derfor kunne jeg godt bruge lidt hjælp, og evt. henvisninger til links eller bøger der kunne hjælpe. Alle ... -
Hvad forstår man ved ekponentielle funktioner?
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med dette spørgsmål? Jeg ved simpelthen ikke, hvordan det skal besvares.. -
Areal af en punktmængde
ForumindlægHej matematikhjælpere (SP), jeg er stødt på sådan en opgave i areal-forløb i HTX A-niveau, og det er den opgave, jeg har svært ved ift. at få gode resultater med tilhørende forklaring. Jeg håber, at I kan hjælpe mig her. Opgaven er vedhæftet. God aften og tak på forhånd. -
gymnasiet - Hvad lær man
ForumindlægHvad er det man lærer på gymnasiet? (Matematik) Er der nogle der vil undervise mig, så jeg er klar til gymnasiet -
Forberede sig til 1.g?
ForumindlægHej!Jeg skal gå i 1.g på en naturvidenskablig linje efter sommerferien(den nye reform). Jeg skal have Matematik på A-niveau, Fysik på B-niveau og kemi på B-niveau.Derfor ville jeg spørge, hvordn jeg bedst muligt forbereder mig?Kan jeg evt. låne 1-2 1.g's bøger, fra biblioteket?jeg har bestemt... -
Engelsk Eksamen.
ForumindlægHej! Jeg vil gerne øve mig på den skriftlige englsk eksamen på B-niveau, derfor spørger jeg, om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde gamle eksamenssæt, som jeg kan øve mig på? Har søgt på google, men der kommer ikke rigtig noget frem. :-( Tak på forhånd
