Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17201 til 17220 af 170365
-
Søger en IØ lærer som kan se min afl igennem
ForumindlægHej, Jeg søger en International økonomi lærer, som kan se min seneste aflevering igennem. Jeg har på det seneste fået rigtig dårlig karakter i mine afleveringer, selvom jeg har fået hjælp til dem. Jeg har på fornemmelsen at min lærer bare giver mig den samme karakter, uanset niveau på opgaven. E... -
Engelsk opgave rettelse
ForumindlægHej Nogen der måske lige ville bruge lidt tid på det her, bare lige rette det igennem, så ville jeg blive meget glad<3 The president for International Youth Welfare, Dom Placid, who is a monk self came at England for 20 years ago and still live there. He as well as they other in the organizat... -
teorier
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med nogle teorier i international politik. Jeg er igang med mit studieretningsprojekt og skriver opgave om korea i den internationale politik. Jeg skal inddrage teorier om udviklingen i international politik, og har fundet den der hedder systemteorien. Men er de... -
Krav til Oxford?
ForumindlægHej, går på HF enkeltfag nu, og er færdig når jeg er 21, om 2½ år ca. Hvis jeg nu fik 12 i samtlige fag, ville det da være nok til at kunne komme ind på f.eks Harvard eller Oxford etc?? Eller hvordan foregår det? ;) Tak! -
Menneskerettighederne
ForumindlægHej med jer :-) Jeg har brug for hjælp til to spørgsmål og håber derfor at der er en af jer der ude der kan hjælpe mig, da jeg ikke kan finde det nogen steder på nettet. Hvorfor blev menneskerettighederne lavet? Og hvornår bliver de brugt? Jeg håber i kan hjælpe mig med det, eller evt. Sende ... -
oversættelse fra dansk til engelsk
Forumindlægjeg har skulle oversætte følgende tekst til engelsk, nogen der vil kigge den i gennem for fejl ? Nobels fredspris blev indstiftet af Alfred Nobel, der paradoksalt nok slev ejede flere våbenfabrikker. han var blevet inspireret til prisen af en af sine gode venner, som var freds aktivist. i begynde... -
Parabel og hyperbel, Vejen til Matematik A, Opgave 80, Side 96, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 80. Beregn skæringspunkterne mellem parablen med ligningen y = x2 - 3 og hyperblen med ligningen: f( x ) = 3 / (2x - 4 ) + 1 Hvordan bestemmer jeg disse skæringspunkter ? På forhånd tak -
Asiaterne overhaler os!
ForumindlægJa, det er næppe nogen nyhed.\nPrøv at læse dette debatindlæg fra Politiken:\n\n-----\nDebat: Indien: Jeg er inder - og stolt af det \nPolitiken 19 november 2005, 3 . sektion side 4 \n--------------------------------------------------------------------------------\nDen indiske vidensøkonomi boome... -
Fattigdom og sult i Danmark mod fattigdom og sult i U-lande.
ForumindlægHej! Jeg er gået igang med en projekt opgave og jeg har valgt emnet "Sult og fattigdom i U-lande" med overemnet "En jord, flere verdener" Jeg ville gerne spørger jeg om i syntes det er "okay" at Danmark bruger penge på U-lande istedet for Danmarks egne hjemløse og ... -
Matematik i hverdagen
ForumindlægJeg skal til studentereksamen i matematik på A niveau, og jeg har lige nogle spørgsmål. - Hvordan bruger man vektorer fra planet/rummet i hverdagen/praksis? - Hvordan bruger man arealbestemmelse i hverdagen/praksis? - Hvordan kan man bruge de tre differentialligninger (1)k*y, (2) ay+b, (3)y(b-... -
Bevise h(x)=a*f(x)+b*g(x) - jeg er på bar bund.
ForumindlægHej Studienet. Jeg er i gang med en rapport om differentialregning, og har dertil fået et punkt der lyder således: - Bevis sætningen for differentiationen af h(x)=a∗f(x)+b∗g(x) Allerede her er jeg helt blank, dog fik jeg underviser til at føre mig på rette vej, og han har h... -
Matematik A-Samfundsfag B ''Global ulighed og madspild''
ForumindlægHej alle Til min AT-eksamenen skal jeg fremlægge om Global ulighed og madspild, hvor jeg fagene Matematik A og Samfundsfag B. I samfundsfag der anvender jeg den kvantitative metode, da jeg udelukkende kigger på tal og dataer for madspild I matematik har jeg noget mere statitisk som at kigge på ... -
Hjælp!
ForumindlægHey! Hvordan studerer man inden eksammen jeg skal op i uge 48 i alle fag? Håber I kan hjælpe, og tak på forhånd! ;-) -
To spørgsmål (bioteknologi og matematik)
ForumindlægJeg har lige to spørgsmål. Har lige afsluttet 9. klasse og skal nu et år til USA. 1. I årskarakterer har jeg fået 7 og 7. I skriftlige afleveringer (uden hjælp) får jeg også 7 og i min mundtlig matematik afgangsprøve fik jeg også 7. Vil mene at jeg har nogle huller i matematik og nogle ga... -
Sort hue?
ForumindlægHej alle sammen. Der har været en masse om, hvornår en elev kan bestille en sort hue. Jeg ved godt at man selv bestemmer, men jeg vil lige høre hvad traditionen er, og ikke hvad tradition var for 200 år siden, men nu Jeg har Dansk, Fransk, Historie, Samfundsfag og Engelsk på A-niveau, og jeg har... -
Studere i Sverige?
ForumindlægHej alle. Jeg har overvejet meget ta studere i Sverige, da jeg synes det giver mange gode nmuligheder for at sammensætte sin ønskeuddannelse og så kunne det jo være sjovt at prøve nogte nyt. Jeg har undersøgt mulighederne på Lunds Universitet og Malmö Högskola (også et universitet) og det ser m... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej alle sammen. Jeg står i den situation at jeg har valgt fag og emne i forhold til SRP, da jeg går i 3.G på gymnasiet. Jeg tænker at jeg i min SRP vil skrive omkring terror i verden men dog fokusere på emnet omkring 9/11. I forhold til fagene har jeg valgt Engelsk A (hvilket jeg skal vælge) o... -
Oversættelse..!
ForumindlægDanish topleaders have to learn to transfer job “ We are experiencing an incredible huge interest from Danish companies, who would like to make use of the giant resources, there exists out here for instance in India. But the missing knowledge concerning the right conditions are often a drag for ... -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale? -
Er her mon....
Forumindlæg...nogen herinde som læser økonomi???? Og er interesseret i at hjælpe lidt??
