Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17221 til 17240 af 52201
-
India's "Bandit Queen"
ForumindlægHey! Har en lille oversættelse for (dansk-engelsk), og håbede på at der måske ville være nogen til at meddele mig om eventuelle fejl. Jeg kan selv høre på ordopstillingen at der er noget helt galt, men har lidt svært ved at omformulere. Phoolan Devi er blevet kaldt Indiens Robin Hood. Hun vill... -
Translation ?!
ForumindlægHey! Er der nogen der kan se min dansk-engelsk oversættelse igennem for mig?? Phoolan Devi has been called India’s Robin Hood. She would not put up with her destiny as a law-caste girl, who could get treated by high-caste people at one's discretion. She was not allowed to go to school, but g... -
Kernefysik spørgsmål
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis der er nogle der kan hjælpe mig med nedestående opgaver. Det ville være rigtig fedt hvis der også er mellemregninger inkluderet i jeres besvarelser. Tusind tak! Opgave 1: a) Sr-90 er radioaktiv, brug kernekortet til at bestemme henfaldstype og datterkerne. b) Be... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægDansk: En britisk økonom har skrevet en bog, hvori han imødegår traditionelle teorier. Lykke, hævder han, ikke bruttonationalproduktet og i endnu mindre grad konkurrenceenvnen, bør være den økonomiske politiks altoverskyggende princip. Han underbygger sin teori: på trods af at de vestlige lande ... -
1) ER DER NOGEN DER KAN TJEKKE OM DISSE SÆTNINGER ER RIGTIGT OVERSAT? (TAK PÅ FORHÅND)
ForumindlægVi takker for Deres ovennævnte ordre, som vi forventer vil være klar til afsendelse i den nærmeste fremtid. På grund af en forsinkelse er nogle af de råvarer, som vi har brug for, endnu ikke nået frem. Vi har efterlyst varerne, og så vidt vi ved, er de blevet leveret til et andet firma her i byen... -
kort oversættelse
ForumindlægHej. her er en lille oversættelse som jeg håbede der var nogen der gad se igennem for fejl for sys den var rimelig svær. Ifølge en videnskabelig undersøgelse af børns læsefærdighed i 25 lande, inklusive lande i den tredje verden, er danske børn blandt de dårligste læsere i verden. Især de 9-årig... -
En lille oversættelse :-)
Forumindlæger det muligt at der er en som kan rette min engelske oversættelse? Klokken 9.30 i går formiddags forsøgte en ung mand at vriste håndtasken fra en ældre dame, som kom gående på fortovet foran banken. Manden, der var på cykel, måtte dog opgive forsøget, takket være damens faste greb om tasken... -
Engelsk ovrsættelse: Peter March og hans bror
ForumindlægJeg har brug for hjælp.. Jeg skal have en til at rette min oversættelse.:D Det haster gerne, da den skal afleveres imorgen.. På forhånd tak.. Her er den danske version: Peter March og hans bror Richard arbejder på en fabrik. Peter står alene ved samlebåndet, og Richard arbejder sammen med 3 piger... -
TYSK!!!
ForumindlægHej!Er der nogen, der vil rette min tyske oversættelse igennem?På forhånd tak...Nu nærmer sommeren sig, og i vores klasse diskuterer vi ivrigt, hvilken uddannelse vi skal vælge efter studentereksamen. Aviserne skriver, at hvis man vil have et job, (så) skal man læse medicin. De skriver også, at h... -
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
HJÆLP TIL RETTELSE
ForumindlægISN’T MAKING ANY DIFFERET – YET! The election in Denmark 2007 was among several parties. Socialdemokraterne and Venstre was the leading parties and there was a close battle between them. A battle between Anders Fogh Rasmussen and Helle Thorning Smith and both their supporters. A lot of promise... -
Eksamen imorgen, hurtigst som muligt svar
ForumindlægSkal til eksamen i mundtlig matematik imorgen og skal forbedrede nogle spørgsmål bl.a. omkring trekantsberegning Har været inde og kigge på Studieportalens formelsamling omkring trigonometri: https://www.studieportalen.dk/kompendier/matematik/formelsamling/trigonometri/pythagoras Men forstår... -
GSK på 2. Prioritet, en mulighed?
ForumindlægHey folkens! Jeg regner med at søge som følger her til sommer: 1. Prioritet: Psykologi, SDU 2. Prioritet: Matematik, SDU Til min 2. prioritet vil jeg skulle bruge GSK fra Mat B til Mat A, som jeg vil være nødt til at tage sommeren over. Det skal siges at mit gennemsnit er meget højt, så san... -
Faglig dokumentation i 2 fag. Hjælp.
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal til og lave en faglig dokumentation i Dansk og matematik. Emnet hedder Danmark så det er ret åbent det skal bare handle om noget i danmark eller noget der er sket. Nå men korte og lange vi skal lave en artikel eller en klumme eller en kronik i dansk hvor der skal... -
Mat- ekstra kurser
ForumindlægHej! Min veninde og jeg har hørt man kan gå til nogle ekstra kurser i alle fag, hvor man så på samme måde, som i skolen, går i en klasse, med andre frivillige elever, som gerne vil have mere matematik, men samtidig kommer man op til en eksamen og får desuden lagt nogle "point" til sit s... -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg læser HD 1 del. Er i gang med VØ og starter på Samfundsøkonomi efter jul. Har haft matematik på nivau C for mange år siden. jeg kommer derfor i problemer når vi skal til de matematiske udregninger som er her i VØ og som også vil komme i samfundsøkonomi. Er der nogle som kunne være interes... -
Ligefrem og omvendt ordstilling
ForumindlægEr der nogle som har lyst til at hjælp med at se om jeg de sætninger jeg har skrevet udefra et eksamenssæt nu er ligefrem ordstilling? og mange 1000 tak for hjælpen Jeg skal markerer hele subjektet og verballedet i sætningerne. Ligefrem ordstilling: 1. ”I feel bound to tell you that you... -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til den mundtlig eksamen i dansk A - HF. Og jeg er selvfølgelig nervøs. Jeg har ret godt styre på læsestoffet til eksamen og alt er klar når jeg trækker en tekst og ved hvilken noter der skal hives frem, MEN.... - Jeg har en meget kritisk og streng lærer og i løbet af den... -
please! er der nogen der vil lige se på min engelsk stil, om i vil rette hvis der var noget fejl? :*
Forumindlægom i lige rette på det hvis der var fejl!!! det ville være en stor hjælp for mig, taak :* It had been a good month. I met many new people and have made many friends during the month. It had been difficult for me to find around the school. On the first day of school I had been very nervous becaus... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej :) Jeg er lige startet på DTU på linjen civilingeniør i elektroteknologi, men efter studiestart er jeg blevet meget i tvivl om det er det rigtige! Jeg har altid været god til de naturvidenskabelige fag, men jeg interesserer mig mest for matematikken. Jeg tror derfor at det er forkert for ...
