Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 17241 til 17260 af 23683
-
Matematisk metode i forhold til arkitektur
ForumindlægHej Jeg sidder her med mit AT eksamens projekt om videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. Jeg har valgt at skrive om Antoni Gaudis arkitektur i Barcelona i matematik og billedkunst. I den forbindelse sidder jeg i problemer med at skrive om den matematiske metode. Jeg be... -
Bestemme funktion
ForumindlægGoddag Jeg har fået stillet en opgave hvor jeg skal bestemme tallene a og b i en funktion beskrevet udfra f(x)=ax+b formlen. Jeg får opgivet følgende: x = loddets vægt i gram y = fjederens position Jeg har smidt de koordinater ind jeg har fået i Graph programmet og har givet mig en tendenslin... -
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave? -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
Mystiske forsvindingsnumre
ForumindlægHej Sam, I går eftermiddags var jeg ude for at have skrevet et langt svar i til en forumtråd, men da jeg uploadede svaret, forsvandt det bare. Jeg tænkte, at jeg måske havde ramt en øvre grænse for størrelse, men da jeg havde lagt det meste af teksten ud i et worddokument, vil det ikke være uove... -
snaaaaaaaaaart eksame[noooo waaaay]
Forumindlæghej allesammen, der er snart eksame og ved i hvordan jeg kan forbedre mig, så jeg får høje gode karakter? taaak for hælpen dejlige mennsker!:) -
større skrftlig ider?
Forumindlæghej allesammen vil lige høre, skal snart beslutte mig en emne til, større skriftlig opgave. derfor vil jeg høre hvad i synes der er en god ide at, skrive om som kan give god karekter. tak på forhånd -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
planer
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil sætte mig igang med den her opgave? bare en forklaring på hvad man kan gør ? " I et koordinatsystem i rummet er givet tre planer med ligningerne x+y+z=6 2x-y-z=1 x+y-2z=3 Gør rede for, at de tre planer har netop ét punkt fælles, og bestem koordinatsættet til ... -
Flertal?
ForumindlægHvis man nu vil skrive, de har fået en masse kritik. Vil man så skrive: Sie haben viele Kritik bekommen. Eller vil man skrive: Sie haben vielen Kritiken bekommen. Hvad er reglerne for endelser på fx viele ?? Tak på forhånd! -
Vigtigt - forklaring impressionisme og ekspressionisme?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig klar og tydeligt hvad henholdsvis impressionisme og ekspressionisme er så det er til at forstå? Bliver en smule forvirret af at læse om det på nettet, synes ikke jeg kan finde et sted hvor det står klar og tydeligt, men derimod kun antydninger af hvad det er. P... -
Skriftlig Engelsk A Eksamen - Hjælp til at rette stil :)
ForumindlægHej, jeg var til engelsk A eksamen igår, og så tænkte jeg om der er nogen der vil kigge mit essay igennem eventuelt gætte på en karakter? :) Assignment (A) The decadence of a human being is not a beautiful sight to see, especially if it is one of your own loved ones. The question usually asked i... -
hjæælp - til religionseksamen ;/
ForumindlægHej alle kloge mennesker! håber der er nogen af jer, som lige har få minutter til at give mig nogle tips til religionseksamen. Tænkte på om der var nogen der havde styr på hvilke begreber, som ville være gode at kende og få styr på inden man gik op? Mhv -
Anvendte instrumenter i "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtlig musik eksamen imorgen, og har trukket sangen "I Danmark er jeg født" med Natasja Saad. Men er meget i tvivl om, hvilke instrumenter der bliver anvendt under hele sangen. Indtilv videre har jeg kun: Trommer, guitar og keyboard. Håber der er nogle der k... -
Dansk landbrug efter 2 verdenskrig?
ForumindlægHeej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Hvad sker der med dansk landbrug efter 2 verdenskrig?? -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se... -
Sigma-algebra
ForumindlægHej igen.. Jeg forsøger stadig at forstå sigma-algebra... Jeg er nu gået over i en mere grafisk tankegang... Hvis X er defineret ved Og lad A1 og A2 være defineret ved Så har vi en σ-algebra defineret ved Σ = {X, A1, A2, A1c, A2c, (A1∪A2), (A1∪A2c), (A1c∪A2),... -
B-niveau stof
ForumindlægHej, jeg skal have Kemi på B-niveau. Jeg vil så nu i sommerferien læse op til kemi på B-niveau, er der nogle specifikke ting jeg kan læse om. Altså nogle ting, som man kommer til at få, i Kemi på B-niveau : ) På forhånd tak D: -
Faren ved social ulighed
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en opgave, hvori jeg bla. skal se på faren ved social ulighed. Det skal skrives som et notat til socialministeren. Jeg har tænkt på ulighed i sundhed, i form af dårlig kost og mangel på oplysning, som give livsstilssygdomme osv. Hvad ville I sige, er faren ved soci...
