Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17281 til 17300 af 24761
-
Kemi C - ? fra 100% nybegynder...
ForumindlægJeg er netop begyndt på Kemi C som fjernundervisning og skal til eksamen om 2 måneder, da faget er et adgangskrav. Jeg har læst de første 20 sider i undervisningsbogen ISIS Kemi C - der er sikkert god for de studievante - Det er jeg dog langt fra. Jeg er heller ikke noget matematik geni. Derfor..... -
Fejlsætninger
ForumindlægSidder med en aflevering omkring fejlsætninger. Kan ikke finde fejlen i denne sætning. It results in that they have different attitudes towards women. Håber nogen vil hjælpe :) -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m... -
Fejlsætning
ForumindlægHvordan retter man følgende sætning: I look forward to see you next week Tænker see bliver rettet til seeing, fordi det står efter en præpsition, men er slet ikke sikker ... -
"The notebook" - min mening
ForumindlægHello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s... -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat... -
R og S sætninger (kemi)
ForumindlægHej :) Jeg skal finde R og S sætninger for nogle kemikalier. Jeg har søgt på nettet flere gange, men der kommer ikke noget nyttigt jeg kan bruge.. Er der nogen som kan hjælpe mig?? fx. anbefale en hjemmeside som fortæller mig hvilke R og S sætninger der passer til de forskellige stoffer? Håb... -
Psykologi studiet
ForumindlægHej, jeg har lige et par spørgsmål angående psykologistudiet.. Bliver der givet karakterer på studiet, eller bestået/ikke bestået? og hvis der bliver givet karakterer, hvor stor betydning har disse så for efterfølgende arbejdsmuligheder osv. Er der gode forskningsmuligheder i Danmark inden for ... -
Ejefald på spansk?
ForumindlægHvordan danner man genitiv (ejefald) på spansk?? jeg vil gerne have en forklaring og det ville være godt med nogle spanske sætninger hvor der bliver dannet ejefald, så kan jeg bedre forstå det? -
Terroangrebet den 11. september 2001
ForumindlægHej alle. Jeg skal diskutere om USA's reaktion på den 11. september var en succes. Jeg tænkte på at finde nogle artikler og diskutere udfra dem. For det kan være nogen har skrevet om hvordan det sidste år den 11. september 2010 var, altså den samme dato, om der var sket nogle ændringer osv. M... -
3 sætninger
ForumindlægEr disse korrekt oversat? Kan nogen ligeledes også hjælpe mig, med at finde ud af, hvor eventuelle grammatiske fælder kunne bestå i alle 3 sætninger? 1. Pakken var allerede afhentet da jeg ankom til posthuset. - The package was alreade collected when I arrived at the post office. 2. I tr... -
betydning
ForumindlægHej, har googlet over hele nettet, men kan ikke finde ud af, hvad ''lighedsfordring'' betyder på forhånd tak -
Substitution eller kondensation?
ForumindlægEn blanding indeholder et syrechlorid. Her tilsættes en alkohol. Der dannes saltsyre og en ester Jeg har sagt, at der sker en substitutionsreaktion, idet chlor-atomet substitueres med CH3CH2O--gruppen. Reaktionen er CH3-CH2-CH-COCL + CH3-CH2-OH | CH3 reaktion... -
Matematik på B
ForumindlægHejsa, jeg valgte i år at stoppe matematik på C med et 2 tal i karakter. Jeg kan hverken lide matematik eller finde ud af det og ønsker virkelig virkelig ikke at have matematik igen!!! Men jeg er ved at blive bekymret og får at vide at det jeg har gjort er dumt... -
Sætning
ForumindlægThe English language has been influenced by many different nationalites and cultures. Er det acceptabelt at sige? Tak på forhånd. -
Sætning(er).
ForumindlægHej. Jeg har skrevet de her 3 tyske sætninger, men jeg er lidt usikker på, om de overhovedet giver mening grammatisk. Er der en venlig sjæl, der vil afsløre, hvorvidt de er grammatiske korrekte eller forkerte? Alle glaubten Lena starb, aber Tim rettete sie. - (Alle troede Lena døde, men Tim redd... -
ectasias
ForumindlægHej, Kan nogen forklare mig hvad ectasias betyder? Har søgt om det på nettet men forklaringerne der gør mig mere forvirret. -
Den Spanske Syge
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal til at skrive SRP i den spanske sygdom, men har meget svært ved at finde kilder som jeg kan bruge. Jeg skriver i matematik og historie og er også lidt forvirret over hvad min problemformulering skal være. Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Fysik/Kemi disposition
ForumindlægHejsa, hvordan har i det? Jeg skal til fyski/kemi mundtlig afgangseksamen om 2 uger, så mig spørgsmåll er hvordan skriver man en disposition i fyski/Kemi. Tak på forhånd -
Popsang til novelle
ForumindlægHej, Jeg vil spørge om hvilken sang passer bedst til en dreng som lever i det dårlige liv, men han får det bedst i sine drømme.
