Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 17281 til 17300 af 23683
-
Afsætning A mundtlig eksamen - disposition?
ForumindlægHej alle, Jeg tænkte på, om dem der havde lyst, kunne være interesseret i at fortælle de interesserede brugere her på SP, hvordan i vil få styr på strukturen/dispositionen til den mundtlige afsætnings eksamen. Jeg selv er en smule lost, da man kun har 30 min. til at læse en artikel, finde modell... -
24-timers - velfærdsstaten
ForumindlægJeg har fået 8 kilder hvoraf fire af dem er statistik - henholdsvis over "udviklingen i Danmarks produktion og beskæftigelse 1948-1969", "væksten i den danske stats drifts- og anlægsudgifter 1950-1969" og "husholdningernes indkomst og forbrug pr. indbygger i Danmark 1950-... -
Undervisning på STX
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om hvordan undervisningen foregå på jeres stx? meget skrive skrive i hånd (noter), lave opgaver hele tiden og så videre... på forhånd tak -
SRP om Ludomani
ForumindlægJeg skal i fagene samfundsfag og matematik skrive om Ludomani i SRP. Den samfundsfaglige del skal primært lægge fokus på det sociologiske. Men jeg er ikke sikker på, hvad den matematisk del skal indeholde. De fleste andre, som har haft dette emne, har benyttet sandsynlighedsregning. Af denne gr... -
Hvordan skriver man historie? - DHO
ForumindlægHalløj, mit navn er Mads. Jeg er lige flyttet til Danmark, jeg har tilbragt 8 år i udelandet så det danske skolesystem er stadig meget nyt for mig. Jeg går i 2.g og skal til at skrive min DHO. Jeg valgte at skrive historie, specifikt om Manhattan-projektet og begyndelesen af den kolde krig. Min p... -
Dansk og fysik
ForumindlægHejj :) Jeg skal skrive SRP om ikke så lang tid, jeg er tvunget til at skrive i fysik, og jeg har valgt dansk som andet fag. Men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om, nogen der har nogle ideer til emner? -
Opgave 967 AB1
ForumindlægHej alle! Til på mandag, har jeg en matematik opgave for, som er opgave 967 i AB1 Mat. Opgaven hedder: P1, P2, P3, P4 og P5 er grafer for forskellige andengradspolyno- mier, der kan skrives på formen: P (x) = ax2 + bx + c med diskriminanten d Bestem i hvert af tilfældene fortegnene for a, b,... -
SRP (Samf) - Redegørelse?
ForumindlægHalløj :)! Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal besvare mit første spørgsmål i opgaveformuleringen af min SRP. Jeg arbejder med den Amerikanske Gun Control lov, hvor jeg har kombineret fagene Samf og Eng. Mit problem går ud på, at jeg ikke rigtig kan "gennemskue" det første spørgs... -
Diskussion HVOR MEGET?
ForumindlægHej jeg i min srp ved at diskutere, men kan kun få det til at fylde lidt over 3 sider, er det tilstrækkeligt eller skal jeg bare gå i detaljer? -
Logistisk differentialregning
ForumindlægHvorfor aftag er den relative vækstrate, når en befolkning vokser. Hvis man laver en graf over y'/y som funktion af y, vil man se, at grafen aftager lineært. Men hvorfor? -
Det HASTERR, I Danmark Er Jeg Født
ForumindlægHej har dansk mundtlig eksamen imorgen, og kan ikke forstå digtet ´´i danmark er jeg født´´ af HC Andersen. Er der nogen der kan oversætte digtet, vers for vers, eller symboler eller lignende, plzzzzz. -
Hej
ForumindlægHej. Jeg har snydt i min skriftligt dansk eksam men har fået 12 i mundligt og er også egnet til gymnasium. Jeg har fortrudt at jeg snyd, jeg er også optaget i gymnasium vil jeg blive smidt ud efter sommer?? P.s det haster... -
FIguranalyse
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen som kan hjælpe med denne opgave?? altdså hvad den viser, betyder, Hvad er det typiske ved figuren! har virkelig brug for hjælp! tak på forhåd -
Infinit/finit
Forumindlæg"Jeg har spist" ,er der tale om infinit eller finit? -
Test ved indsættelse (differentialligning)
Forumindlæga) Vis, at den flydstændige løsning til fiddrentialligningen er [billede] b) Bestem den løsning y = f(x), som opfylder f(0) = 1. Vedhæftet fil -
Dansk eksamen skrevet for meget
ForumindlægHej alle :) Jeg står i den situation, hvor jeg har kommet til at skrive 4,4 sider til den skriftlige eksamen i dansk, hvilket er 0,4 sider for meget. Jeg er derfor meget nervøs for, at det kommer til at trække mig meget ned i karakter. Ift. opgavekravene har jeg opfyldt alle kravene, og endda pe... -
Ideer til nyhedsartikel om brænden på børsen til mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej jeg søger efter ideer til en nyhedsartikel angående brænden på børsen til den mundtlige dansk afgangseksamen. Tak på forhånd :) -
SRO i fysik og matematik
ForumindlægHej Jeg skal lave et mundtligt forsvar. jeg har haft fysik og matematik som fag. Jeg er i tvivl om hvodan jeg skal snakke om metode. Jeg har jo brugt hypotetisk-deduktiv metode og aksiomatisk-deduktiv metode. Men hvordan skal jeg 'diskutere' mine metodevalg, og snakke om svagheder/styr... -
Hjlæp til tysk
ForumindlægHej Jeg har brug for, at nogen kan rette min tysk opgave -
Henførende stedord
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om man ville sige: "Die Frau, die er heiratete, war Ausländerin." Eller skal det henførende stedord være "der"?
