Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 17321 til 17340 af 24761
-
Present - Presently?
ForumindlægHey alle. Nu sidder jeg med en aflevering, og skal rette fejlene i nogle sætninger, og der er kun én i hver. Sidder fast i en, der lyder på "They were all present at the party except Georges brother". og det handler generelt om at der i et eller andet ord skal -ly på. så jeg tænker på ... -
Uddannelsen til korrespondent?
ForumindlægHej jeg vil gerne vide om nogen af jer ved hvilken vej man skal tage for at blive korrespondent. Der er altså ikke tale om journalistuddannelsen! -
graphs
ForumindlægConsider the graph y = e^(-x) and y = e^(-x) sin4x, for 0 ≤ x ≤ 5π/4 a) Ont he same set of axes draw, on graphing paper, the graphs for 0 ≤ x ≤ 5π/4 Use a scale of 1 cm to π/8 on your x-axis and 5 cm to 1 unit on your y-axis b) show that the x-intercepts of the graph y = ... -
that?
ForumindlægSkal man bruge that, i en sætning som "Oliver Twist er den bedste bog, jeg kender"? Oliver Twist is the best book i know. Oliver Twist is the best book that i know. hvilken? -
AAU: Globale forretningssystemer
ForumindlægNogle der læser til civilingeniør i globale forretningssystemer (global business engineering) og kan fortælle lidt om studiet? Det er et studie jeg kraftigt overvejer at søge ind på næste sommer, men er lidt i tvivl om dens relevans. Hvor meget teknik og de almindelige ingeniørfag indgår i uddann... -
MORDERNE I RUE MORGUE
ForumindlægHej alle, Jeg sidder og skal skrive en litterær artikel om "Moderne i Rue Morgue", men jeg har en kæmpe "writers blok" og kan slet ikke komme videre. Er der en, der sidder med en rigtig god analyse, noter eller andet form for inspiration som de kunne dele lidt ud af? det vill... -
Joule
Forumindlæga joule is the mount of knietic energy possessed by 2-kilogram object moving at a speed of 1 mere per second, or, to use another analogy, 1 joule is approximately the energy of a single human heartbeat. The joule is actually a rather small amount of energy and I most cases Jeg forstår ikke helt d... -
gibbs
Forumindlæggibbs free nergy of a chemical system may be thought of as the energy that is free to do work. Gibbs energien fortæller også noget om det arbejde reaktionen udføre. Er det sådan det skal forståes? -
est og sunt.
ForumindlægHvad er forskellen på est og sunt? Ved godt de begge to betyder 'er', men hvorfor findes der to ord for det? -
Hvad er luft
ForumindlægHej hvad er luft? er det ikke CO2 altså en kemisk forbindelse? -
HJÆLP TIL METALLER
ForumindlægHej Jeg sidder her med fysik rapport, og er løbet ind i nogen problemer! Jeg ved ikke rigtigt, hvad Linjedefekter, Metalkorn, Valenseletroner og Korroderende miljøer er. Nogen der kan hjælpe mig?:-) Mnage 1000 tak på forhånd:-) -
HF?
ForumindlægHej Sp. Kan man ikke vælge Matematik-A, Fysik-B og Kemi-b på HF? For inde på HF står der intet om Matematik-A? Eller bliver man nød til at tage STX for at få de fag, på de niveau? Tak på forhånd -
Danish/English hooligans
ForumindlægJeg har som opgave at skrive at skrive de forskelle der er imellem danske og engelse hooligans... Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtig finde noget.. Hvis der er nogen som ved noget eller kender en hjemmeside så skriv gerne! -
Werdern i præteritum
ForumindlægTid: præteritum Verb: Wandern Jeg har sætningen: Die Familie _________ einen ganzen Tag in den Bergen. Hvorfor skal verbets endelse kun være -te, så det bliver wanderte og ikke warderten? -
Hvem har malet dette -- PLEASE KIG MÅSKE VED DU HVEM DET ER!
ForumindlægNogen der kender navnet på kunstneren bag dette flotte maleri. -
SRP emner
ForumindlægHej med jer! Nu står jeg i denne situation at jeg skal skrive SRP om et stykke tid. Om knap 1 uge skal jeg vælge 2 kombinationer af nogle fag. Samfundsfag er jeg 100% sikker på! Men! Jeg er meget i tvivl om, hvilke fag jeg skal mikse det med og ikke mindst et emne. Jeg har overvejet demo... -
Symboler
ForumindlægHvad betyder +- SD? Der står blandt andet at en gruppe fik forbedret BMD ved hoften (+0.4 +-1.8%; P<0.05).... hvad betyder dette? -
Hvilket HTX gymnasium?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om de forskellige HTX gymnasier I København? Jeg har ingen idé om hvilket jeg skal vælge, og skal man have tysk? Det stod der I Optagelse.dk og det undrede mig meget. -
Hjælp med ord i Geografi
ForumindlægDownwelling Corioliskraften Den termohaline circulation Salinitet jeg skal forklare hvad disse ord betyder men jeg kan ikke finde ud af hvad det er de betyder... -
Who/Whom ?
ForumindlægHar set nogle videoer i studieportalen. Når man bruger who/whom Der er en regel de bruger: Who = skal man sætte he/she ind Whom = him/her
