Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17321 til 17340 af 25375
-
Fra De til du
ForumindlægHvornår begyndte man at erstatte "De" med "du" når man omtalte folk? -
Engelsk eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej Hvad er prøvespørgsmålene i engelsk eksamen 9 klasse? Og er der mere end et spørgsmål i løbet af de 8 minutter man har en samtale i gang eller er det kun 1 spørgsmål? Hvad kan et eksempel på et prøvesp&... -
Adams Æbler
ForumindlægHej alle brugere! Jeg vil gerne få lidt/(MEGET :D) kritik på et kort resume jeg har skrevet: INDHOLDER SPOILER! I starten af filmen møder vi den kolde nynazist Adam. Adam skal opholde sig i en kirke, sammen med præsten Ivan og hans to hjælpere. Hjælperne er alkoholikeren Gunnar, og ta... -
finanskrise!
ForumindlægJeg skal lave en samfundsfagsopgave, hvor jeg skal redegøre for de faktorer, som gør, at Danmark er ekstra ramt af finanskrisen? nogle der kan hjælpe mig :-) på forhånd tak! -
hvem styrer
Forumindlæghvem styrer mest på portalen? -
Stormer det også hos dig?
ForumindlægJeg sidder og laver aflevering og drikker kaffe, mens det stormer udenfor. Det er ret hyggeligt :) Stormer det også hos jer? For et par minutter siden dansede vores havestole gennem haven :) -
Hvem har søgt medicin?
ForumindlægHej SP, hvor mange af jer har søgt ind på medicin i år? :D Hvis ja, hvor henne og hvad er jeres snit på? -
Nerver - indlæring
ForumindlægJeg er igang med at skrive en lille rapport om nerveledningssystemet. Jeg er desværre gået lidt i stå og håber at i kan hjælpe mig. Hvordan er det nu det er med indlæring? Man kan jo "lærer" nerverne nogle ting. Dvs. hvis vi sender et signal gennem en række personer, f.eks. et klem, så... -
Depression? - Svar venligst :)
ForumindlægHej Alle, Er en pige på 17, som har b12 mangel, D-vitamin mangel samt jern mangel og blodmangel. Læste om hvad disse "mangler" kunne gøre ved mig, og fandt ud af en masse ting. Bl.a. at jeg kan føle mig træt, svimmel, hjerbanken etc. Her på det sidste har jeg være MEGET deprimeret, jeg ... -
LaTeX til Mat A-eksamen på HTX
ForumindlægNormalt bruger jeg OpenOffice.org til alle mine afleveringer, men jeg har gennem længere tid villet prøve LaTeX. Det har resulteret i, at min seneste matematikrapport er lavet med LaTeX, og at jeg har lært en masse om systemet. Mit spørgsmål er så, hvorvidt det kan betale sig at bruge LaTeX til ... -
Venstre.
ForumindlægHej allesammen: her er nogle spørgsmål om Venstre: Hvad kende tegner Venstre? Hvad er forskellen mellem højrefløjen og venstrefløjen? HVad kæmper Venstre for? Hvem stemmer typisk på Venstre? På forhånd tak!! :) -
Nogen der har tid til at kigge min ansøgning ?
Forumindlæghey jeg søger efter et nyt job, og har skrevet denne ansøgning.. men er der nogen der vil se på den, og evt, komme med nogle gode tips? Eller skal den laves helt? Det er første gang jeg skriver sådan så..:P Ansøgning 29. Februar 2008 Stilling som medarbejder Mit navn er Anders... -
blondine i nød
ForumindlægVirksomheden X-Pe A/S startede 1.januar 1993. Omsætningen har de første 12 år, virksomheden har eksisteret, vist en udvikling, der kan beskrives ved funktionen R(x) = -0,04x^4+0,5x^3+0,5x^2 , x er tal i intervallet ]0;12] hvor x angiver antal år efter virksomhedens start. Omsætningen R(x) op... -
tilbage til 80'erne
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive en opgave om 80'ern og jeg skal bl.a. skrive om Arbejdsløsheden skilsmisser stoffer/piller jeg har prøvet at søge på googe, men jeg fandt ikke så meget om det sidste, så jeg vil spørge om der var nogen herinde som kunne hjælpe mig med at finde noget om de emner ... -
højskole
Forumindlæghej folk jeg vil bare høre om nogle har været på højskole, og hvad de synes om det ? (og hvilken højskole der er tale om) jeg overvejer kraftigt at tage et ophold efter gym... men vil gerne have nogle meninger om det :) tak på forhånd :) -
En Sproglig interessant Roman - nogle idéer
ForumindlægHej, jeg skal læse en sproglig interessant roman, har I nogle gode idéer(evt.bestemt forfatter) eller en roman I vil anbefalde som er sproglig interessant, det vil være en stor hjælp. Venter i spændt på jeres svar. På forhånd mange tak. -
Din holdning til integration
ForumindlægHey, Vi (Alma og Nana) arbejder med integration i vores projektuge. Vi lægger meget vægt på at vores fremlæggelse skal blive så nuanceret som muligt, og derfor vil vi gerne høre jeres holdninger til integration. her er nogle spørgsmål som i meget gerne må besvare: 1. Hvad er din holdning til inte... -
Hvem står bag Studieportalen?
ForumindlægJournalisthøjskolen havde optagelsesprøve i dag. Et af spørgsmålene i videnstesten lød: Hvem står bag hjemmesiden Studieportalen, hvor man kan hente færdige opgaver fra ungdomsuddannelserne? - Danske Gymnasieelevers Sammenslutning - Freeway ApS - Danske Skoleelever - Skype Studienet.dk er ejet ... -
Kender i disse censorer?
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
hjæællp ,.. har virkelig brug for det. !
ForumindlægHej , håber nogle kan hjælpe, nogle som kansvare på hvorfor findes der fattige, (ikke i dk) og hvad kan man gøre for at bekæmpe fattigdommen. Har bare søgt og søgt kan ik finde noget.
