Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17361 til 17380 af 156873
-
Hjælp til kilder
ForumindlægJeg skal til at skrive SSO-opgave. Nogen som kunne være behjælplige med kilder omkring Geokemi og olie. På forhånd tak :) -
Den universelle velfærdsmodel
ForumindlægHejsa, Jeg er igang med min SSO-opgave, og jeg ville lige have lidt hjælp mht. hvad jeg har skrevet til den universelle velfærdsmodel :) Sender gerne teksten over indbakken :) -
Vektorer i Planen - Vinkel med mere...
Forumindlæghjælp, jeg skal snart aflevere SSO i matematik, jeg skriver om vektorer i planen. MIN OPGAVE VEDHÆFTET SOM BILLEDE hjælp hjælp hjælp ! -
Plz hjælp mig med at vælge?
ForumindlægHvad skal jeg vælge at skrive om i min SSO opgave. Skal give skolen svar på fredag plz hjælp migggggggggggggg -
Hjælp!!
ForumindlægKan man se hvad de forskellige SSo opgaver har fået i kak.? jeg mener der var en der sagde at kak. står på dem. jeg kan bare ikke se det. -
Problemsregning 9 kl
ForumindlægNogle kloge hoveder der kan forklare/hjælpe mig med denne opgave? :-) Har ikke forståelse for spørgsmålet. -
Hjælp til en svær kemiopgave
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjlælpe med at besvare følgende opgave og gerne med forklaringer?? -
Hjælp til matopfave med maple
ForumindlægHey Nogle der kan hjælpe med følgende opgave (d er er med maple)? -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er en, som har været til skriftlig eksamen i kemi på A sidste sommer med netadgang d. 25 maj. Jeg har sættet for som en aflevering, og jeg har lidt problemer med nogle af opgaverne. Er der muligvis en, som har lyst til at vise deres besvarelse? Mvh. en presset 3g'er -
Hjælp til skr. og mndt. mat-eksamen
ForumindlægJeg skal her om to dage op i skr., og om en uges tid op i mndt. matematik-eksamen (1G).Så jeg ville høre om lidt ting:- Hvordan foregår mundtlig eksamen i mat?- Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til begge ting?- Hvor kan jeg evt finde notater som jeg kan bruge?- Ligger der tidligere skr. ma... -
Frekvens og bølgelængde
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at løse en opgave. Jeg skal beregne frekvensen af en bølgelængde på 656 nm. Jeg har ikke fået hastigheden at vide. Nogen der kan hjælpe -
Reaktionshastighed - stoffets art og temperatur
ForumindlægHvorfor har nogle grundstoffer en kortere eller længere reaktionshastighed end andre? Hvilken indflydelse har temperatur på reaktionshastighed? Har disse to problemer i en kemi opgave :s -
Meget kort (vektor og koordinat)
ForumindlægEr koordinatsættet A(-3,-2) svarende til vektor(A)= Og kan man helt matematisk bare sig "sådan er det" eller ville det kræve en forklaring (i en aflevering). -
Hvilken argumentstype er dette?
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med at analyserer Birthe Rønn Horhnbechs omdiskutterede kronig, men for at være ærlig har jeg sku svært ved det. Jeg sidder lidt lige nu og er i tvivl hvad typen af argumenter hedder, hvor man henviser til traditioner, religion eller ligende. http://politiken.dk/deba... -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Terminsprøver på skolen
ForumindlægHej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti... -
unfair årskarakter - kan jeg klage?
ForumindlægHej alle sammen. Sagen er at jeg lige har fået mine årskarakter for 3.G, hvor jeg har fået 7 i skriftlig biologi. Og ja jeg ved godt at 7 er en god karakter, men jeg synes bare ikke karakteren er begrundet når jeg kun har fået 10 og 12 for ALLE og jeg mener ALLE mine skriftlige afleveringer i b... -
Komplekse Tal, Andengradsligning med kendte løsning find koefficienter...
ForumindlægHej,jeg skriver i øjeblikket en større skriftlig opgave, jeg har som delopgave blevet bedt om at løse følgende opgave, men jeg synes ikke at kunne finde frem til noget sensibelt.Derfor tænkte jeg om ikke at nogle herinde fra, måske kunne give én hånd? Jeg ville virkelig være taknemmelig.Informati... -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
nogen gode råd ?
ForumindlægHej allesammenJeg skal snart op til skriftlig årsprøve i samfundsfag, og ville lige høre om der er nogen, som kunne give mig et råd med på vejen.maya
