Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 17361 til 17380 af 24857
-
engelske sætninger giver de her mening ?
Forumindlæg1. i think he is an engineer 2. have he not been an businessman 3. as a young men he was pretty restless 4. who is the principal here ? 5. is was an old car with an old engine 6. where are the damaged goods ? 7. he got some few offers 8. he only have limited space in his store 9. the owner of the... -
Ekstra karakterbonus til ordblinde?
ForumindlægHej. Er det rigtigt at der findes en ekstra bonus, som kan ganges med karaktergennemsnittet (ud over de 1,08) til dem, som er ordblinde og i så fald, hvor meget er bonussen på? :) -
Essay ?? ++ H.C Andersen
ForumindlægHej! Har fået et lille problem. Skal skrive et Essay om H.C Andersen, men ved dårligt nok hvad et Essay er??? Har søgt på google, men er der nogle der kan give lidt "skær-ud-i-pap" fif til at skrive det? PÅ forhånd tak! -EbbiN! -
HJÆLP!!! Spansk oversættelse!
ForumindlægHej alle derude. Jeg går i 1.g og er i krise, da jeg skal aflevere en spansk-opgave til i morgen, hvor jeg skal oversætte følgende tekst til dansk: Hola, Me llamo Margerita Fraga. Soy de Santiago de Compostela. Soy gallega. Soy morena y tengo los ojos verdes y el pelo largo y liso.Vivo en un piso... -
12 i tysk, men er ikke glad!
ForumindlægJa som emnet ligeledes indikere, så fik jeg i dag et 12-tal i tysk, men er dog til trods for dette ikke glad. De fleste andre, som ikke kan tysk, OVERHOVEDET formår at score et 10 tal og en anden pige fra minj klassae f også 12, men sandheden er at de ikke kan tysk overhovedet. Dette har fået mig... -
Hjælp - kan ikke finde fejlen
ForumindlægHej allesammen Jeg skal finde fejlen i følgende sætning, men jeg kan ikke finde fejlen og rette den 1) She smiled very friendly at me. Jeg har på fornemmelsen at det har noget at gøre med friendly, men er ikke sikker på forhånd tak - Sanne -
Færdig med SRP
ForumindlægHej... Ville bare lige hører om der er nogle der har skrevet studieretningsprojekt og om i har følt at 2 uger var for lidt/for meget tid at have til at skrive SPR? Skal selv igang med SPR på fredag og har virkelig ikke nogen fornemmelse af om 2 uger er meget eller lidt tid at have. Ved selvfølge... -
Bytte SRP til rettelser, desperat
ForumindlægHej folkens, jeg ved jeg ikke er den eneste som har sved på panden lige for tiden, da der skal afleveres SRP imorgen. Men efter at have læst Metro er jeg blevet lidt bange, for der stod at 2% af dem herinden mener at de dumper denne opgave. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som ikke har lyst til... -
Landbrugsrevolutionen & oldtiden..
ForumindlægHejj jeg har Historie, og ville lige høre om der er nogle som har gode notater til, landbrugsrevolutionen ? Vi er først lige kommet igang, og det kunne være rimelig dejligt at få lidt ekstra viden (baggrundviden) .. Og hvilket år var det man kaldte Oldtiden for - passer det at det ca. er for 1... -
Gymnasiet
ForumindlægHej. Er der et stort spring fra folkeskolen til 1.g (niveaet)? Skal nemlig starte i 1.g her i august, hvilket jeg ser frem til. Og steg eller faldt jeres gennemsnit, da i begyndte på gymnasiet? Tak :-) -
Word-problemer
ForumindlægJeg har nogle små problemer med Word, og vil høre om nogle kan hjælpe med at løse dem:) 1) Når jeg laver fodnoter, så skriver jeg altid med Times i str. 10. Jeg kan godt markere det, og lave det om til det jeg ønsker, men det er lidt irriterende at skulle gøre det hver gang. 2) Jeg kan ikke sle... -
OL i London
ForumindlægHej! :) Jeg kan simpelthen ikke finde ud af denne opgave, hvis der var en venlig sjæl derude der lige ville forklare hvordan man gjorde ville det være perfekt! :) A og B er med i samme 10 000 meter løb. A løber med en gennemsnitshastighed på 18 km/t. B løber med en gennemsnitshast... -
Vende tangenter ?
ForumindlægHej, hvordan finder man ud af om en graf har en vende tangent uden hjælpemidler? Og hvordan finder man ligningerne for hver af vende tangenterne hvis der er nogen? Tak på forhånd :) -
Planen og punkt til planen
ForumindlægHey ( se vedhæftede fil) kan det godt passe at opg C) giver -198-36y+18z=0 og at opgave D) giver 7,28? Vil gerne have bekræftet resultaterne så der behøves ikke mellemregninger eller forklaringer. På forhånd tak :) -
Hjælp - billedanalyse
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal analysere et billede, som er virkelig svært synes jeg. Er der nogen som vil hjælpe mig med at analysere et billedet. Jeg har selvfølgelig prøvet at skrive noget til analysen, men kan godt bruge inspirationer. Jeg ved ikke hvordan man indsætte... -
SRP karakter
ForumindlægHej Jeg fik igår karakteren for min SRP, og må desværre indrømme, at jeg ikke er helt tilfreds. Jeg overvejer lidt at få den omvuderet hvis det er muligt. Er det nogen der har erfaring med lignende eller har nogle gode råd? Og om der er nogen der ved, om man plejer at få noget ud af en klage? ... -
Hjælp ! Så er I mega søde ! Plz.!!
Forumindlægjeg skal oversatte denne tekst til engelsk: Psykologer siger, at vi bør besvare børns spørgsmål, men de fortæller os ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene. The psychologists said , that we should answer children’s questions , but they don’t tell us what we should do, if we do... -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
Til alle gymnasieelever og folk der kender gymnasieelever?
ForumindlægHej alle gym. elever + alle der kender gym. elever. Et gymnasie år er så småt ved at slutte, og eksammen står for døren. Men hov der er gået noget galt. For en 3g'er kan det blive et helvede at skulle op til eksamen. For når der skal gives karakterer sidder der én censor og én lærer. Og modp... -
og jeg ville droppe ud
ForumindlægPå gym har jeg fået følgende årskarakter.... Billedkunst C 12, 10 Biologi C 7,4 Kemi C, 7 4 Geografi C 7,4 Samfundsfag C 7, 7 Historie B 7,7 Religion C 7,7 Matematik C 7,7 hmm ? Gode Karakter??
