Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17361 til 17380 af 52201
-
hjælp mig med at jeg kan forberede mig til 9 klasse til terminsprøven
Forumindlæghej jeg ville enomt meget godt lære mere matematik for jeg har ikke rigtigt lært i 8 klasse noget rigtigt og er bange for at jeg får dårligt karakter så ville få hjælp i matematik så jeg kan blive bedre -
Kan man ikke søge på Plus
ForumindlægJeg prøvede og søge inde på matematik forummet efter en opgave der indeholder et plus 2x+4 Og søgemaskinen nægtede og søge efter plusset, det er enormt ødelæggende for matematik forummet at man ikke kan søge på noget så centralt som plus -
Overvejer at gå en klasse om
ForumindlægJeg sidder i et enormt dilemma. Jeg håber der er nogen der kan give mig nogle gode råd, fordi jeg føler jeg former min fremtid her men jeg er så usikker på hvad jeg skal gøre.Jeg startede ud på gymnasiet med den tro at jeg bare ville arbejde og så komme hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet, set ... -
Nogen der har fået 13?
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige. -
Biologi+Mat på Uni? Svært?!
ForumindlægHeej. Overvejer at læse matematik og biologi på uni efter 3.g, men jeg er meget i tvivl, da jeg ikke er sikker på sværhedsgraden. Hvad er sværhedsgraden på de forskellige studier? Lige nu har jeg matematik på B og biologi på A, jeg får 7 i begge fag. Er det overkommelige studier for mig? Tænker ... -
Adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på TEKOs designteknologi linje d. 15 marts. Det eneste adgangskrav de har er en gymnasiel uddannelse hvor man har haft matematik c eller erhvervøkonomi c. Jeg har ikke haft erhvervsokonomi, men jeg havde matematik c, hvor jeg dumpede! Er det så muligt for mig at ko... -
fuck man
ForumindlægJahhh.. jeg er en dreng på 17 og går på gym. Først og fremmest vil jeg sige tak til dem der opmuntrede mig engang ved at sige at jeg sagtens ku klare gym... jaah jeg skrev engang mit karakterblad ned her hvor alle synes jeg var egnet mens lærerene stadig synes ej. Men tilsidst beviste jeg at jeg ... -
Komme igennem gymnasiet?
ForumindlægHalløj! Efter sommerferien starter jeg i 1.g på et gymnasie, og jeg glæder mig sindssygt. Dog har jeg nogle få tanker der nager mig helt ekstremt, eller faktisk kun én. Kan jeg komme igennem gymnasiet, når jeg er sprunget 8. klasse over? Ved jeg så nok, til at kunne følge med? Bliver jeg for un... -
SSO Kemi
ForumindlægSå er der ikke så forfærdelig længe til, før det er tid til at vælge, hvad man gerne vil med sin SSO. Jeg har selv overvejet at skrive SSO i kemi, og derfor vil jeg lige høre, om der er nogle herinde, som fx. kunne fortælle, hvad de valgte (vil vælge) at skrive om, da de skulle skrive SSO i kemi :) -
1.G MAT A niveau årsprøve
Forumindlæghej... jeg skal snart til min mat årsprøve i 1.g og ville spørge om hvad man kan komme ud får i den første del uden hjælpe midler og i den anden del med hjælpe midler? -
Svag base
ForumindlægJeg har formlen som kan avnendes på en opløsning med svag base. Opgave 41 i kemi 2000 b-niveau. Er der nogle der kan hjælpe mig med at udlede formlen pOH = ½(pK - logc)?Opgaven lyder helt præcis på: En svag base opløses i vand, hvorved ligevægt indstiller sig. Udled ovenstående formel. -
Økonomi-studiet vs Farmaceut
ForumindlægHej søde mennesker Jeg bliver student på tirsdag, og skal til at vælge en videregående uddannelse :) Jeg har længe været på udkig på forskellige uddannelser, har fået et par studier udvalgt, (Farmaceut og Økonomi) men ud af disse 2 studier, vil jeg helst på økonomi studiet ved KU. Jeg er ... -
Vektorer i rummet
ForumindlægEr lidt lost med b og c i denne opgave? -
Gym efter 9 eller 10?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål, hvis man nu har mulighed for at komme på gym lige efter 9 klasse burde man så vælgedet,eller tage 10 lige for en sikkerhedskyld. Jeg synes det er bedre at tage gym lige efter 9 klasse. Jeg ved ikke med jer? -
Forkort brøk med ubekendt
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nedstående opgave Forkort brøken mest muligt: 12x2 - 3x2 / 7x Forklar ved hver eneste mellemregning, så jeg fremover selv kan regne sådanne opgaver ud Tak på forhånd -
2. ÅR! (hhx helst)
ForumindlægHey. Er der nogen der med erfaring kan sige om 2. år er MEGET hårdt eller hvordan og hvorledes, går selv på hhx og skal op på 2. år nu.. på forhånd tak. -
Skal jeg tage eksamen om?
ForumindlægHej! Jeg gik til eksamen i mat A i dag, og jeg har på fornemmelsen, at det ikke gik særlig godt. Skide ærgeligt! Mit spørgsmål er, at hvis jeg i årskarakter har karakterene 4 og 7, men dumper eksamen, skal jeg så stadig til en ny prøveeksamen, eller består jeg uden at skulle op igen? -
IB? Er det godt? Og kan jeg klare det?
ForumindlægHvordan er IB? Hvor meget økonomi er der på IB? (Jeg er meget interesseret i finans og økonomi) Kan man uden problemer f.eks tage en IB og bagefter en Cand. polit, eller en cand.merc? Jeg har en engelsk far som jeg dagligt snakker engelsk med. jeg får 12 i skrifligt engelsk og 10 i mundtligt eng... -
(Mat på G/E niveau) Hjælp til hurtige opgaver
ForumindlægHvor mange stykker slikpapir kan du få ud af et ark cellofan på 1 m2? Hvor mange gram sukker kan der være i glasset? Hjælp søges til at færdigøre de sidste opgaver i vedhæftet fil.. (Mat på G/E niveau) -
Cand. merc. og cand. oecon. opstart af firma
ForumindlægHej Alle Der er lang tid til min videregående uddannelse, - jeg går i syvende klasse - men jeg leger lidt med tanken om at tage cand. merc. eller cand. oecon. på universitetet. Hvis man er interesseret i at opstarte og lede en virksomhed, hvilken af disse retninger er da bedst? Jeg ved, at man k...
