Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17381 til 17400 af 156873
-
eksamenssæt
ForumindlægHej med jer. Nogle der ved hvad eksamensæt sidste år på B-niveau skriftlig hedder? -
The catcher in the rye
ForumindlægHey!Jeg kan huske, at der var en som nævnte, at han skrev SSO i engelsk om "The catcher in the rye".Her er noget, hvis du ikk allerede har det! 1. A essay on "The Catcher in The Rye" A character Review of Holden and ageneral overview of the book. Written in englishThr... -
den amerikanske borgerkrig
Forumindlæghej folkens har virkelige brug for jers hælp,, er igang med at skrive min sso opagve ,,,, og jeg skal vurder Abraham lincolns tale Gettysburg!!!! hælpppppp -
Hjælp
ForumindlægHjælp til denne opgave -
Finde enrgiindholdet
ForumindlægJeg har en opgave jeg ikke helt kan gennemskue, det er sikkert åbentlyst, men jeg har stirret mig blind på den. Opgaven lyder: Encollie vejer dobbelt så meget som en cockerspaniel. b) Hvor mange procent større skal energiindholdet i det daglige foder være for en collie end for en cockerspaniel... -
Matematik
ForumindlægHejEr der nogen der har lavet et projekt i matematik om "Varmluftballon". Opgaven findes i matematik bogen som hedder "Teknisk Matematik, af Preben Madsen".Der er nogle spm. om opgaven som jeg ikke helt fatter, der står:f) Opstil en beregningsprocedure for, hvorledes målene ti... -
Får I stress?
ForumindlægHej alle,Jeg vil lige høre - hvem synes, at der er ALT for meget at lave i gymnasiet/HF/HTX/whatever?I så fald, hvor meget har I at lave ? -
Hjææælp! landeskunde og typisch deutsch!
ForumindlægHey nu har jeg siddet siden kl. 10 i morges og kæmpet med det her, men ak. kan bare ikke finde ud af det. Jeg har læst en lille tekst om hvad der er typisk tysk, f.eks. Ting: øl, bratwurst, saurkraut, biler osv. Egenskaber: ordnung, perfektion, fleiss, stiched osv. Og det skal jeg så sætte i e... -
tryk og opdrift
ForumindlægHej, håber nogen der kan hjælpe mig med denne opgave Den samlede masse af platformen med bil og tilhørende stempel er 1800kg. Beregn størrelsen af den kraft, som man skal påvirke det lille stempel med for at løfte platformen (se fig. som bilag) hvad svrer denne kraft til i kg. Tak på forhånd -
C fag giver 0,75 af en karakter?
ForumindlægSå jeg sidder og kigger på lectio og der står at C fag vægte 0,75. Jeg vil gerne ind og læse medicin efter skolen og sidder i øjeblikket med et gennemsnit på 10,6. Jeg vil vildt gerne have programmering som valgfag næste år men selvom jeg ville få 12 ville det næsten trække ned i min karakter eft... -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
Formlen: n (n-1) / 2. Ny Sigma 9, Opgave 7071, Side 303, (Henry Schultz, Knud Leth Nissen og Johan Jacobsen)
ForumindlægOpgave 7071 Mellem det tal, som beregnes ved formlen n • (n-1)/2, og summen af de første ( n-1 ) naturlige tal gælder sammenhængen: n • ( n - 1 ) / 2= 1 + 2 + 3 + 4 ... ( n - 1 ). -------------------------------------------------- Mit forsøg på at afprøve formlen. n1 = 2 2 &... -
Eksamensopgave mat b- trekantsberegning
ForumindlægHej alle. Sidder og øver mig lidt på nogle eksamenssæt, og faldt over denne opgave, som jeg har svært ved at få løst. Min løsning af opgaven er vedhæftet i fil, men jeg er usikker om brugen af cosinus relationerne. Hvordan finder jeg hc og arealet af ABC? På forhånd tak -
Dansk
ForumindlægHej alle sammen...Jeg vil gerne høre om der er en der har læst en roman, der hedder Tine af Herman Bang.Om der er en der har lavet opgave om det eller så´n noget, skrivet noter eller et eller andet...Eller som kender noget til bogen, så´n fortælle mig lidt om det ...HVIS I GIDER HAR LYST...PÅ FOR... -
Afskaf årskaraktererne
ForumindlægI gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d... -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
Nummeriske ligninger
ForumindlægHar problemer med disse 3 opgaver, så kunne godt bruge noget hjælp da jeg er lidt i tidspres. a) |x-1|=8 b) |9-2*x|=7 c) |x-4|=x+|3-2x| -
Reduktion med bogstaver
ForumindlægEr der nogen venlige sjæle som fælles vil regne denne opgave med, mig? Jeg har slet ikke forstand på det, derfor ville det være rart hvis en af jer gad at vise det step by step. -
Medie oplæg
ForumindlægHej, Er der nogen medieelskere herinde, som har nogle gode ideer til hvad et godt medie(fags) oplæg skulle indeholde? -
Problemregning
ForumindlægHej allesammen, jeg har nemlig en problemregning test. Jeg vil lige spørge om, hvordan man kan forberede sig til sådan en test. Og mon i eventuel har nogle links til nogle sider hvor man kan øve. Tak på forhånd.
