Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17381 til 17400 af 48931
-
Hjælp til grammatisk forklaring af konstruktionen "look forward to seeing you"
ForumindlægHej! Jeg sidder og bøvler med lidt engelske sætninger, hvor jeg skal finde fejlene i dem. I en af sætningerne har jeg rettet rejlen til: Their are looking forward to seeing their daughters. Mit spørgsmål lyder nu, hvad netop denne konstruktion hedder på engelsk, mener nemlig, at verber som &quo... -
Ordbog/program med lyd/oplæsning..?
ForumindlægHej...! Findes der en digital ordbog eller et program der kan læse engelske ord op...? Jeg er startet på engelsk b-niveau og læser ofte tekster højt for mig selv, for at forbedre mit sproglige niveau. Desværre er der ofte ord jeg ikke kender hvorfor min udtale her bliver forkert.. Jeg vil derfor ... -
The greenhouse effect(haster)
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med at skrive en tekst om the greenhouse effect, jeg er nået til et punkt hvor jeg skal sammenligne en dansk forskers mening om the greenhouse effect med en forsker fra et engelsk talende lands mening. Jeg har søgt på mange forskellige hjemmesider, men jeg kan ikke fin... -
grammatik
ForumindlægJeg har engelsk A, og jeg sejler simpelthen når det kommer til at forklare grammatik. Jeg skal gennemgå og bøje disse tre uregelmæssige verber i tider: become, begin, behold. Skal de bøjes i mere end disse tre tider: grundform, imperfektum, perf. part? og hvad hedder disse tre tider på engelsk? M... -
Hjælp til at klage over en skriftlig eksamenkarakter
ForumindlægHej. Igår blev jeg opfordret af min engelsk lærer, at klage over en engelsk skrifltg eksamenkarakter. Har fået -3 som ifølge min lærer lå til 02. Censoren havde desværre det sidste ord, derfor kunne min lærer ikke gøre noget ved. Det er bare virkelig nederern, da det trækker min gennemnsit ned, ... -
Egnet til gymnasiet?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og mine lærere fortalte mig at jeg ikke er egnet til gymnasiet fordi jeg er fovirret og usikker. Så de forslog at jeg skulle tage 10. klasse. Men det vil jeg IKKE! Men jeg kommer altid til tiden, aflevere mine ting og har den laveste fraværs procent i klassen. Jeg klare mig... -
Feedback til dansk FSA aflevering :D
ForumindlægHej jeg har fået en Dansk fsa fra dec 2013 for som skal aflevers efter påskeferien. Jeg er endelig blevet færdig men, jeg vil gerne have feedback for at se om den kan blive inu bedre, så jeg vedhæfter Fsa opgave og min stil. jeg vil gerne høre dårlig og god kritik. p.s jeg har valgt opgave 2 :D ... -
comma
ForumindlægHvordan finder jeg ledsætning på engelsk? Jeg ved allerede, hvordan jeg finder det på dansk. Når "ikke" står midt på udsagnsleddet og grundleddet. Men hvordan finder jeg bisætning/ledsætning på english? Kan i også forklare hvordan jeg finder genstandsled på engelsk please Lad ... -
help - kloge hoveder til modeller ?
Forumindlæghej, jeg skal til at skrive SRP i Afsætning og IT som bifag. IT delen har jeg styr på. men vedr. Afsætning kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Mit emne handler om ekspansion på det nordtyske marked. mit problem er at jeg mangler modeller som ikke står i mine bøger, da det jo ville give lidt ekstra k... -
Lektor og professor
ForumindlægHvad er forskellen på en lektor og professor på universitetet? -
Dumas klubben
ForumindlægNogen der har læst Dumas klubben?? Synes godt nok den er lidt svær, men skal til at skrive danskopgave om den nu!??Kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration til at komme videre..Hvem er(symboliserer) pigen med de grønne øjne, der kalder sig Irene Adler??Og spørgsmålene er mange derudover :-( -
MSN
ForumindlægHej er der nogen som bruger programmet MSN?? Det kunne måske være en mulighed hvis man nu mødtes der og fik hjælp?? Er der nogen herfra som jeg må tilføje?? Det kunne være fedt hvis man fik hjælp på den led! Håber der nogen der ville blive tilføjes:-)... -
Flinke mennesker der ville rette min oversættelse.. Haster lidt :)
ForumindlægHej alle jer søde mennesker :) Jeg skal skrive et eventyr på eng... Men jeg plejer første at skrive den på dansk først og så oversætte til eng.. (ved godt det ikke er en god måde)... Så det ender med at det bliver oversat ord for ord, og lyder meget dansk.. Så er der ik en der vil rette min eng. ... -
En god bog!?!
ForumindlægEr der nogen der kan anbefale en god dansk bog? -
Refleksivitet !
ForumindlægEr der nogen der kan forklare (med egne ord, ikke flere opslag fra nettet) hvad refleksivitet betyder ? Har en anelse men kan ikke sådan slå det fast, så det er svært at gå videre med min opgave ? -
Bourdieu><Giddens
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om Borudieu og giddens teorier. Bourdieu siger jo, at vores habitus er foranderlig og kan ændre sig livet igennem. Her efter skal jeg sammenligne giddens med borudieu om hvor nemt det er at bryde den negative sociale arv. Her siger Bourdieu så, at vores habitus gør, at vi re... -
Kan man studere 2 steder samtidigt?
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og skal til at beslutte mig for, hvad jeg vil bagefter. Indtil videre er jeg temmelig sikker på at jeg vil have en ingeniør uddannelse på DTU. Helt specifikt hvilken slags ingeniør har jeg ikke helt bestemt mig for endnu. Dog har jeg også overvejet meget om at studere et sprog ... -
Dumme tysklærere !
ForumindlægHej !Jeg ved ikk eom I kender det, men er tysklærere ikke altid dumme ?Min er i hvert fald...Dog vil jeg sige at jeg har mødt søde tysklærere, men jeg har aldrig haft dem...Er jeg den eneste der kender dette ??Hilsen Kristina -
Er dette korrekt? (Skråt kast)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en opgave om skråt kast, hvor jeg skal forklare kuglens bane beskrevet ved ligningerne: x= V·cos(α)·t og y= h+V·sin(α)·t-g·t2 /2 i 'indledning' af opgaven står følgende: ved den matematiske beskrive... -
Nogen der har læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?
ForumindlægHar du læst bogen "Sådan får du 13 uden at lave lektier"?I så fald vil jeg gerne høre din mening og begrundelse om bogen.Bogen handler ikke om at snyde sig direkte til gode karakterer, men ved hjælp af gode tips og idéer.Holder bogen eller er det den største omgang lort?Personligt synes...
