Søgning på: amish folket. Resultater: 17421 til 17440 af 19974
-
kan ikke gennemskue fejlene?
Forumindlæg1. Buckingham Palace has always insisted on that it does not comment on the private affairs of members of the royal family. 2. er denne sætning korrekt rettet? her friends where together with her when she bought the boots rettelse: her and her friends were together, when she bought the boots. kan... -
I vildrede, hvilken uni.udd.? nat.- eller samf.orienteret?
ForumindlægHej Studieportalen, håber i vil hjælpe mig med nedenstående. Jeg har en rum tid været i tvivl om hvilke veje jeg skal gå efter endt ungdomsuddannelse. Og det er disse overvejelser jeg håber i kan komme med input til. Jeg går for nuværende i 3.g på HTX og har valgt matematik, fysik og engelsk på... -
Politiske idoler
ForumindlægHvem er dine politiske idoler? Mine er Ronald Reagan og Margaret Thatcher. -
Har skrevet og bestået bachelor + andre fag pånær 1
ForumindlægJeg sidder lige nu til re-eksamen for 3. gang i et fag som jeg er ret sikker på at jeg heller ikke denne gang består. Dette er fordi jeg var syg til en stor del af undervisningstimerne, og faget er af matematisk/statistisk metodisk art og meget svært tilgengæligt hvis ikke man var der til undervi... -
Prøver en sidste gang!
ForumindlægHar siddet siden klokken 4 i dag og knoklet med en forholdsvis simpel mataflevering bestående af 3 opgaver, men er nu så smadret, træt og sur at jeg ikke gider! Hvad mener i burde jeg ikke bare anderkende at jeg bare ikke duer til mat? Eller skal jeg knokle endnu? -
KØB af ny bærbar!
ForumindlægHej Jeg skal købe en ny PC og overvejer lidt at købe en HP G7060EO bærbar, til 3999kr.- Men er den det værd? Har hørt den skulle være billig i forhold til, hvad den kan? Hvad synes I? Er den god til den pris, eller er det spild af penge? Er HP noget i vil anbefale mig? Den skal bruges til mit ... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej :) Jeg har fåget besked om, at jeg skal til en optagelsesprøve til stx. Jeg har et gennemsnit på 10 og 7, men problemmer med dansk, så jeg ville spørge om hvad er en optagelsesprøve, og hvad skal jeg gøre for at komme vidre??? Hvad er chancen for at blive instillet i et gymnasie? -
At være anderledes...
ForumindlægMan er som man er, og det skal man have lov til, eller skal man? og er det i det hele taget muligt i dagens danmark, at kunne få lov til at være anderledes ? vi er alle forskellige, det gælder både omkrig, - nationalitet - race - familieforhold -tro -mål og drømme her i livet - ha... -
Liv efter døden
ForumindlægTror du på liv efter døden? Er det tale om et eller flere liv? Hvorfor tror du på et liv efter døden eller hvorfor tror du ikke på et liv efter døden? -
intelligentpeople.com
Forumindlæghttp://intelligentpeople.com/ intelligentpeople.com er en datingside for intelligente mennesker. Man skal bestå en iq-test for at være medlem. Hvad synes I om konceptet? Bør man date på baggrund af sin intelligens? -
Forklar hvorfor der opstod en ungdomskultur i 1950erne?
ForumindlægJeg skal besvare nogle spørgsmål i forhold til en opgave i historie ungdomskultur, herunde skal jeg svarer på spørgsmålet : Forklar hvorfor der opstod en ungdomskultur i 1950erne? Jeg synes ikke rigtig jeg kan komme frem til et klart svar udefra det vi har skulle læse som pensum. Hvis i har nogl... -
Facit til HF Mat B eksamen 2012 August
ForumindlægJeg leder specielt efter svarene til opgave 1-6, da det er dem, som vi skal lave. Jeg håber virkelig, at nogle af jer har dem eller ved, hvor man kan finde dem. :) Jeg vil blive evig taknemmelig, hvis der var en, som kunne finde mig dem! :) Mange mange tusind tak på forhånd! :) -
perspektivering til kong lindorm
ForumindlægJeg har lige lavet en eventyranalyse af Kong lindorm og skal nu til at perspektivere til andre eventyr? Jeg kan bare slet ikke komme ind på nogen der handler om nognelunde det samme. :( -
Vacciner mod celler i immunforsvaret
ForumindlægHej! Jeg har fået følgende opgave, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til: Diskuter brug af vacciner mod celler i immunforsvaret. På forhånd tak :) -
hey, kan jeg måske få et lille resume af bogen en to tre NU! da jeg var på ferie da vi skulle læse den tak på forhånd :)
Forumindlægresume af bogen en to tre nu :) -
Definere målgruppe for en film.
ForumindlægHej. Jeg sidder med en opgave, hvor i jeg ønsker at definere målgruppen for en film, jeg har analyseret. Min problemstilling består nu i, at jeg finder det svært at definere én klar målgruppe, da jeg mener at alle almene mennekser kunne være en målgruppe for en sådan film. Selvfølgelig vil der væ... -
Thorkild Bjørnvig - Basis
ForumindlægEr der nogle som har læst digtet Basis af Thorkild Bjørnvig og som evt. ved hvad budskabet i digtet er, hvorfor det er stillet op som det er osv.? Har virkelig brug for hjælp! -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
Diktat, ordbog...
ForumindlægJeg har læst utallige gange herinde, at tal over ti skrives lige ud, men er det også sådan til diktater? Dernæst, jeg har købt min egen retskrivningsordbog, hvor jeg så også har købt de der sticknotes, men så tænkte jeg på, om det var bedste at sætte dem lodret eller vandret? :S (lyder nok dumt,... -
Mahlers teori
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvad man kan bruge Mahlers teori til i dag? Plzzzz hjælp.........
