Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17421 til 17440 af 114887
-
omregning m3, cm3, L
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave, som jeg ikke kan komme videre med, fordi jeg ikke ved hvordan man omregner nedenstående. Hvordan omregnes m3 til cm3 og omvendt? Hvordan omregnes m3 og cm3 til liter? Jeg håber der er nogle der kan hjælpe (: -
Skift af basis-sæt
ForumindlægHej derude. Jeg står med en opgave, hvor jeg har fået oplyst tre vektorer: V = ( v1, v2, v3 ). Disse tre vektorer er alle 3x1. Jeg har vist, at disse vektorer kan opskrives som en linear kombination af R3 (det 3-dimensionelle rum), og derfor er en ordnet basis for R3. Herefter får jeg oplyst, at ... -
Hvilket Rumfang Er Størst :D?
ForumindlægSkriv Rumfangene I Rækkefølge Efter størrelse :) 0,07 m3 0,9 m3 0,005 m3 58 dm3 911 dm3 4,3 dm3 35240 cm3 99999 cm3 5200 cm3 -
Sro vigtigt?
ForumindlægHeej ville spørge hvis nogen af jer vidste hvad der ville ske, hvis man ikke aflevere sro ikke SRP?.. -
Historieeksamen i Korstog og Jihad, problemstilling?
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække til min historieeksamen, STX i 3.g. Jeg har trukket emnet Korstog og Jihad og mine kilder er: Umars Pagt Jødeforfølgelser i Tyskland Børnekorstoget Antiochias fald Jeg har vildt svært ved at finde en overordnet problemstilling til de fire tekster, da... -
parabel og ligning
ForumindlægHej Alle. Har virkelig kæmpet med denne opgave, men jeg kommer ikke ingen vegne :( Vis punkterne A(2,3) og B(5,6) ligger på parablen med ligningen y=x^2-6x+11. derefter skal ligningen bestemmes for den linje der forbinder A og B Punktet på parablen hvis x-koordinat ligger midt mellem de to punkte... -
Karakterer
ForumindlægHeej Jeg går i 1g, og mit afsluttende fag er billedkunst og samfundsfag. Vi har fået 2x standpunktkarakterer. I samfundsfag fik jeg 7 og derefter 4. Her d. 12 maj skal vi få årskarakterer, og det er vigtigt at jeg får høje karakter i dem begge, da jeg skal have et højt gennemsnit. Jeg vil spørge ... -
Olie?
ForumindlægJeg skal finde ud af nogle ting om Olie og jeg har ingen noter! hjælp mig: her er nogle punkter man skal have med: Koge/smeltepunkt Opløselighed med vand Hydrofil/hydrofob Polært/upolært Elektronegativitet -
Oxidationstal for
ForumindlægJeg har to opgaver som jeg ikke helt forstår, og håber i vil hjælpe med: Det ene er : SO32- Jeg ved det skal være ox. 4 for svovl og ox. for O er -6 Det andet er : AlO33- som jeg ikke rigtig forstår -
profitfunktionen
ForumindlægHej jeg har et problem med at løse denne opgave, da jeg tror jeg skal bruge to punktsformlen, men føler ikke det fungere, når jeg herefter skal beregne TR=TC, nogle der kan hjælpe? Opgaven er således: Find a, b og c i profitfunktionen, når det oplyses, at virksomheden har en profit på 6, når ... -
Kan du se fejlen ?
ForumindlægHeej Jeg ville spørge hvad dette giver: -32 -4 gange 2 gange 6 = ? Jeg indtaster det i lommeregneren, men der kommer forskellige svar. -
Irland, potato famine
ForumindlægSidder og skal lave nogle opgaver op til eksamen om Potato famine. Jeg skal perspektivere south Africa til Irland, begge lande var undertrykte, men kan man forklare det på en lidt mere detaljeret måde? - Ved ikke hvordan jeg skal uddybe det, nogle forslag? :) -
Kan reciprokreglen bruges her
ForumindlægNogen der ved om jeg kan bruge reciprokreglen her når jeg flytter tælleren uden for brøkken? Jeg har vedhæftet opgaven. Jeg skal finde første partielle af f(x) 3y5/x3+y3. Og jeg skal have hjælp til fx -
Vektorer i en glidemaskine
ForumindlægSlet I bare. -
Kemi
ForumindlægKan graden af umættethed godt være halve tal, fx 2,5 Og hvad gør man hvis den er det? Hvordan tegnes strukturen for molekylet hvis vi har at gøre med halve tal -
Regnestykke - facit
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af vedhætede regnestykke. Jeg troede, at det gav -28 Men min prøveforløbsrapport fortæller mig, at det skal være -70 På forhånd tak! -
TLC - acetylsalicylsyre
ForumindlægHej Jeg har lavet en TLC-analyse for lang tid siden men har fået mine resultater væk. Vores løbevæske var iseddike og benzin i forholdet 1:10. Jeg havde af gøre med citronsyre, salicylsyre, acetylsalicylsyre, acetylsalicylsyre der har stået i et fugtigt rum (hydrolyseret) og en tør acetylsalicy... -
Er jeg bestået spansk?
ForumindlægHej, Jeg ville høre om jeg har bestået spansk A med karakterne: 4 mundtligt 02 skriftligt -- 00 skriftlig eksamen. Er jeg bestået spansk? Og vil jeg opfylde de optagelseskrav, der bliver stillet med bestået fremmedsporg, på en eventuel vidergående uddannelse? -
Bevis til en sætning
ForumindlægJeg har svært ved at forstå beviset i bogen, da jeg mener, at det ikke forklarer godt nok til en "nybegynder" som mig. Jeg har vedhæftet scannede sider fra bogen. I kan se hvad jeg har forsøgt at lave. Linket til mit dokument: peecee.dk/upload/view/414889. Jeg har opstillet tre s... -
hjælp
Forumindlæghvordan kan jeg lave denne opgave
