Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17461 til 17480 af 39512
-
Er det her snyd?
ForumindlægEr det at snyde hvis man har en downloadet pdf med fysikopgaver på sin computer, som man kan tilgå uden internettet. Fx udregninger af tidligere eksamenssæt? -
Engelsk- Hjælp Tak! :)det haster Stx og andre gymnasier vis jeres viden til folkeskole.. Virkelig brug for hjjæææælp var syg da vi har fået gennemgået det!
ForumindlægDet er om Nelson mandela , apartheid, martin luther king, syd afrika i det hele taget! Har brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål: 1. How can you justify the implemntation of apartheid? 2. What diffences and similarities can you find between Martin luther king and Nelson Mandela? 3. Under ... -
hjælp til analyse af argumentationer og sproglige virkemidler
ForumindlægHej allesammen, jeg skriver her fordi, at jeg næsten er færdig med en dansk stil. Det vakler lidt med det grammatiske, og derfor ville jeg høre om der er nogle der er interesseret i, at kigge den igennem for små fejl osv. Jeg vil selvfølgelig rette den igennem, så godt jeg kan til at starte med. ... -
Redegør for hvad der styrer mæthed og sult?
ForumindlægRedegør for hvad der styrer mæthed og sult? en der ka svare på dette? -
Logos, ethos and pathos (hvordan forklarer man det?)
ForumindlægHej alle - har lige et spørgsmål jeg meget gerne vil have svar på! Jeg har en tekst på engelsk, som jeg skal analysere, og finde ud af om der er tegn på egos, lothos eller pathos (eller alle tre) i den. Jeg synes der er klart brug af pathos, altså følesler i teksten, og det skal jeg så forklare o... -
radius
ForumindlægPå danfiss universe findes en kædepumpe. Skitsen viser princippet i en kædepumpe. Drivhjulet har en radius på 25 centimeter. 4.1 Bregn omkredsen af en cirkel med radius på 25? afstanden mellem kuglernes centre er 25 cm. Der er i alt 16 kugler på kugler på kæden Beregn længden af kæden? -
Normalt at have 4 - A fag?
ForumindlægHej Sp. Som overskriften viser - skal nemlig have, spansk A, Mat A, Dansk A, Historie A. Tak på forhånd! -
Hjææælp!
ForumindlægHejsa, nogle der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål vedrørende Martin Luther? :-). -
AT EKSAMEN HJÆÆÆÆLP
ForumindlægJeg har afleveret en synopsis hvor jeg kun har 1 tabel med i, men nu har jeg fundet en tabel til, hvis den ikke står på synopsen må jeg godt bare gå ind til fremlæggelsen og sige at jeg lige har fundet den tabel? Eller har de krav på at den skulle have stået i synopsen? -
protostjerne
Forumindlæghej folkens jeg har selv lavet a og b i nedenstående opgave. men mangler hjælp til c'eren. En protostjerne har på overfladen den effektive temperatur 3,9⋅103 K. a) Ved hvilken bølgelængde har intensitetsfordelingen som funktion af bølgelængden sit maksimum? Ca. 743 nm Den udstrålede eff... -
Vil nogen tjekke min udregning?
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til at afgøre, om min udregning er korrekt. Jeg skal i nedenstående opgave bestemme H(S): log(H) = 0.227 + 0.922 * log(S) <=> H = 10^(0.227 + 0.922 * log(S)) <=> (10^0.227) * S^0.922 Herefter skal jeg bestemme, hvor mange procent H stiger med, når S stiger ... -
1/2+1/(x-2)
ForumindlægForholdsvis enkel brøk, men nej ikke alligevel :) ?? 1/2+1/(x-2) -
Søen
ForumindlægHej igen derude! Nogle af jer som ved hvilken rolle alger og planter spiller i søens økosystem?? Og hvilken funktion har deres roller? Tak på forhånd ! -
Anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning
ForumindlægHej - jeg er i gang med et MAT A mundtligt eksamens spørgsmål, hvor jeg bl.a skal give eksempler på anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning - har brug for hjælp til dette? -
For mange ord i skr. spansk eks?
ForumindlægHej Jeg har lige været til skriftlig spansk eksamen i dag, og er helt nede over, at jeg er kommet til at skrive 330 ord! (Man skulle skrive ca. 250). Jeg lagde ikke mærke til det, da jeg afleverede, fordi det af en eller anden grund ikke fylder mere, end det plejer, tror det er fordi jeg har brug... -
Undersøg om f er en løsning til differentialligningen
ForumindlægEn funktion er bestemt ved: f(x) = ex - 1 - x Undersøg om f er en løsning til differentialligningen: dy/dx = y + x Er dette rigtig: F'(x) = ex - 1 . Så indsætter vi det på y's plads i differentialligningen. dy/dx = ex - 1 + x og vi kan se at de er lig med hinanden og det er derfor en ... -
Metaller generelt- Oxidation og reduktion
ForumindlægHej har om metaller i skolen.. Er der nogen der kan forklare på en nem måde: Hvad der sker når et metal oxideres? eller hvad betyder oxidation helt præcist? og hvad har det med kemiske reaktioner at gøre.. Er blevet ret forvirret.. Håber nogen kan hjælpe -
K-værdi
ForumindlægHvad er fremgangsmåden til at løse denne opgave? -
Jeg har rigtig meget brug for hjælp til noget tysk oversættelse....
ForumindlægEn der kan oversætte det her til tysk ? Benjamin og Janosch er på deres værelse. Benjamin har et vigtigt spørgsmål til Janosch: hvordan er det ikke at være handicappet? Janosch siger, at livet er ikke at tænke over det. Benjamin siger, at han ikke ved, hvad han er. De fleste mennesker opf... -
sufisme
ForumindlægEr der nogen der ved om sufismen går ind for brug af tørklæde ?
