Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 17461 til 17480 af 44202
-
OMG - HISTORIE JEG DØR SERIØST !!!!!
ForumindlægHej allesammen jeg har brug for noget hjælp !!! :( Jeg skal op til eksamen i historie imorgen :/ Og ved at man trækker nogle kilder og besvarer spørgsmål. Men skal man gøre noget ud over det , altså mener skal jeg lave noget kildekritik ? :) -
Hjælp psykologi c niveau meget vigtigt
ForumindlægHej alle . Jeg skal op til psykologi på c niveau . Jeg har læst eksamensbeskrivelsen.og der står man i slutningen af sin analyse skal diskutere, men hvad er det man skal diskutere ? Håber i kan hjælpe -
Folkeskole- vs. gymkarakter
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig.. :) Har I erfaring med om man hhv. falder/bibeholder/stiger i karakter når man skifter til gymnasiet. Jeg har hørt lidt af hvert, dog mest at man falder. Jeg fik et snit på 10,5 med en nogenlunde middel indsats. Nogen, der har prøvet det sammen ca.? Hvad vil I tro jeg får ... -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens ''forældre'... -
Søge på optagelse (gennemsnit gang. 1.08)
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægHej.. Jeg skal på nær snart til optagelsesprøve. - Jeg ville lige høre om, I som har været til optagelsesprøve i forrige år måske kunne hjælpe mig? Jeg vil virkelig gerne vide, hvad lærerne/censorne skal spørge mig om? Altså, hvilket spørgsmåle kunne de finde på at stille mig? Jeg skal op i matem... -
karakter
Forumindlæghey.... Her forleden aflevere jeg en Engelsk stil, hvilket ikke gik godt... 00 ;(... og nu hvor der ikke er lang til tilbage til at årskarakterne bliver skrevet, er jeg blevet bange for at det er den karakter hun skriver ind.... normalt plejer jeg at få 7-4, og er bange for at hun skriver 00 i... -
Englesk oversættelse! hjæælp få linjer
ForumindlægHej de hjælpsomme mennesker ! Kan i oversætte dette til engelsk? Det var utroligt at ingen lærere tilsyneladende kunne gennemskue ham. Men måske blev de bare glædeligt overraskede, når de læste en virkelig velskrevet stil en sjælden gang. Det var formodentlig utroligt kedeligt at læse den ene mi... -
Studieretnings opgave - cajun
ForumindlægHej. Jeg skal til og skrive en studieretnings opgave i Engelsk-fransk. jeg skal skrive om Cajun-kulturen, men jeg sys det er meget svært og finde noget på nettet og jeg kan heller ikke finde nogen bøger der er til meget hjælp. Så ville høre om der var nogen her inde der havde et godt link (helst ... -
Vedrør gymnasial uddannelse
ForumindlægHej kære venner Jeg vil så gerne læser til farmaceut, men det kræve en gymnasial eksamen og jeg er i gang med at tage hf-som enkeltfag hvor jeg har dansk, engelsk, kemi, biologi, religion og matematik. Hvor mange fager tror i jeg skal have for at have fuld hf for at blive optaget på farmaceut u... -
Hvad sker der hvis jeg får 00 til eksamen?
ForumindlægHej alle. På fredag har jeg engelsk eksamen, og jeg har være så dum, at vælge et stort emne som Doping. Desværre har jeg stor eksamens angst, og jeg er bange for at gå kold, som jeg gjorde sidste år. Jeg er allerede optaget på HTX Gym, så hvad sker der hvis jeg får under 02? -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Den iranske revolution
ForumindlægHej. Jeg har lige lavet min EP synopsis. Jeg tænkte på at der nogle der har nogle gode forslag, kritk osv.. Synopsien er lavet i punktform, så jeg håber ikke at det virker uoverskueligt. Mange tak :) Indledning: I 1979 gennemgik Iran det vi i dag kender som den iranske revolution. Det bet... -
Valg af 4. A-niveausfag
ForumindlægHej med jer Jeg står i den situation, at jeg nu skal vælge et fjerde fag på A-niveau. Jeg er under den nye reform og er på studieretningen Mat A, fysik B, kemi B. Jeg kan vælge at opgradere enten fysik, kemi, engelsk eller tysk til A-niveau, men jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg ha... -
Rettelse af oversættelse - HASTER!
ForumindlægHej, er der en der vil rette følgende oversættelse fra dansk til engelsk hurtigst muligt..På forhånd mange TAK! Teksten:"Det er, som når man holder slangen fra en støvsuger op mod øret!"Så meget larm er der i guitaristen Pete Townsends ører - altid! Han lider nemlig af tinnitus, dvs. en... -
Oversættelse
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- Hej, er der en der vil rette følgende oversættelse fra dansk til engelsk hurtigst muligt.. På forhånd mange TAK! Teksten: "Det er, som når man holder slangen fra en støvsuger op mod øret!" Så meget larm er ... -
Genstandsled og hensynsled? hjælp tak
ForumindlægFind alle genstandsleddene/både genstandsled direkte og indirekte objekt i sætningerne. Han drak øl,vin,vodka,gin-alt hvad han kunne få fat på? møbler og billeder smadrede han med et koben. Hver plads i byen har sin egen fortælling og sin helt specielle lugt. Modtageren af nobels fredspris... -
Nøje?
ForumindlægNår man på engelsk skal sige "nøje" hedder det så: "intimate"He's looking very intimateHan kigger meget nøje- Selvf har jeg brugt en ordbog, men der dukker forskellige ord op. -
Ratte eksamen stil på B nivo ?
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Terminsprøve 9'klasse.
ForumindlægHej, Jeg skal til termins prøve om ikke så længe, jeg ville egentlig bare høre om i ved hvad man skal helt præcist i de forskellige fag. Grunden til at jeg spørg er fordi jeg godt vil forbedre mig allerede nu, så det ikke bliver det rene vanvid. Fag: Dansk: skriftlig fremstilling, retstavni...
